Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 SDI]Montaż pompy od SD/ustawienie zapłonu L seria
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 SDI]Montaż pompy od SD/ustawienie zapłonu L seria
Autor Wiadomość
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Kwi 19, 2012 18:50   [R220 SDI]Montaż pompy od SD/ustawienie zapłonu L seria
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam
Chciałem zapytać czy bedzie cos potrzebne do przekładki pompy od SD do SDI.
Wiem ze podobny temat juz jest założony,ale niestety za chiny nie moge podczepic sie pod niego(kieruje mnie do str głownej)
Co z kompem oraz reszta czujników pod załozeniu ?

up
Podepne sie pod moj temat aby za bardzo nie zasmiecac forum

Mogłby ktos wytłumaczyc jak sprawnie ustawic zapłon (odpowiednie nastawienie ) pompy
wtryskowej w tym silniczku ,nie wiem za bardzo jaki obrac punkt zaczepienia .
Z góry dziekuje i prosze o odp gdyz robota mi staneła z przekładka pompy . :oops:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 19, 2012 18:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
aramiel123 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Cze 2011
Posty: 20
Skąd: Jaslo

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 19, 2012 21:10   

hej ty masz SDI tak i chcesz przełożyć pompę z SD do SDI oki tylko kompa tez będziesz musiał zamienić

[ Dodano: Czw Kwi 19, 2012 22:09 ]
strasznie dużo przekładania cię czeka nie lepiej kupić pompę od SDi i po sprawie a tak to okablowanie IMMo do zrobienia

[ Dodano: Czw Kwi 19, 2012 22:10 ]
no chyba ze się mylę ^^
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Kwi 21, 2012 21:54   

Dzieki kolego za odp, klamoty zamówione :wink:

Kolejny problem to z pompą , po uruchomieniu dostaje zabójczych obrotów ,przerabiał ktos tego typu temat w mechanicznej pompie od SD ?
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 04:12   

kadzaf, Moze nie warto odpalać bez ecu :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 09:02   

Remigiusz napisał/a:
kadzaf, Moze nie warto odpalać bez ecu :wink:

Tylko nim przyjdzie ECU to jeszcze ze 2tyg w plecy , żeby znów nie okazało sie, ze pompa zastana (nie wiadomo ile ona leżała)
jesli jest na ciegno to chyba ono oraz regulator powini regulowac dawka paliwa...
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 11:51   

Nie ma na tych walkach na pompie takiego czegoś:



Na obudowie pompy powinna być druga kreska albo jakiś znak :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 20:46   

Własnie nie ma ,tak samo z kreskami na obudownie pompy nie kazda ja posiada.Vw i pochode juz maja wyciecie w kole.
Jedynie jak mnie sie udało to zaznaczyc sobie miejsce na kole gdzie bedzie widac puste miejsce od klina (nie bedzie w tym miejscu odcisniete)
Dalej to prosta sprawa.
Chociaz ja poszedłem inaczej ustawiłem tłok na pierwszym w sumie spreżania gdzies ok 2mm przed gmp i wtedy ustawiłem koło zebate w momencie poczatku tłoczenia i wtedy załozyłem pasek.narazie chodzi jak talala . :smile:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 21:00   

kadzaf, Lookne u siebie na swoja pompę od SD :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 21:08   

Na tej od Firq tez zero jakichkolwiek znaczków czy punktów na pompie.
Dzis zalozyłem z ciekawosci rowniez tą od SD i jestem w przeszło jej(ktos zle załozył górna dzwigienke w pompie i cały czas dawała na max. teraz chodzi jak pszczólka :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 21:18   

kadzaf, :D z tego co ja sie dowiedziałem to w SDI bez znaków dużo cierpliwości trzeba żeby ja ustawić jak trzeba. W SD jest łatwiej i po chwili się wyczuje dobre ustawienie :wink: ALe tam znaki powinni jakieś być.

To co wysyłać tobie dalej te części :D :roll:

Bierz ta SD pompę a nie mac :D :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 21:43   

taa szczegolnie do nastawnika pompy tego to chyba samemu to nie zrobi idealnie sie ,bo jesli chodzi o cała pompe to zabawy raczej tyle samo.Narazie pomecze sie na tej oryginalnej ,A w wolnej chwili pomyslimy nad ta od SD .Tylko jeszcze zeby odwiedziec sie jak usunac immo.bo znów beda z tym problemy...
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 22:23   

wyl tobie immo w moim ECU ? :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 22:25   

Tylko czy znow czasem nie jest to powiazane z centralka czasem ?
Nie chciałbym jej stracic ,a immo w aucie za 2k jest potrzebnie jak dziecko pannie lekkich obyczajów :mrgreen:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 22:36   

kadzaf, Jak sie wyl w ECU to potem wystarczy tylko kabel który łączy sygnał IMMo z centralka odciąć i tyle :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 22:41   

kurde czemus mnie wczesniej o Panie nie oswiecił... :mrgreen: Pytanie jak go znalezc
Bowiem jak juz ci mówilem nie chciałbym za duzo mieszac i w razie potrzeby bez kombinacji wrocic ze wszsytkim do serii.
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 25, 2012 22:44   

kadzaf, Oj tam oj tam do serii :mrgreen: Po co zrobiczs cos lepszego. Ogolnie dziala IMMo tak ze centralka wysyla tylko sygnal do ECU i on wysyla sygnal do centralki i jak jest ten sam do immo odblokowane.

Mozna wyłączyć kodem IMMO w ECU ale jak się odłączy ECU z prądu to sie jak by IMMO w nim znów reaktywuje. Przez T4 da się wyłączyć całkiem ta funkcje :wink:

Beda przy T4 na weekendzie to sie popytam czy dalo by sie cos zrobic :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 220 SD] Ustawienie zapłonu pompy wtryskowej
zywy30 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Paź 19, 2010 16:22
azor77
Brak nowych postów [R 25 sdi] ustawienie pompy
piotrek_86 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Lis 29, 2007 15:31
piter34
Brak nowych postów [R25 2.0 iDT 2001r] Ustawienie pompy wtryskowej
Leoon Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Lis 10, 2010 15:46
Leoon
Brak nowych postów [R 220 SD] Ustawienie rozrządu i pompy wtryskowej
zywy30 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Paź 11, 2010 17:58
azor77
Brak nowych postów [R220] Ustawienie rozrządu
manio240v Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Sty 25, 2011 19:02
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink