Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 09:36 [R45 idt] Check engine, szarpaniecie i koniec jazdy
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Hejka,
Nie mam pomysłów co się to dzieje u mnie Az strach jechać teraz tym autem gdzie kolwiek Nie dość ze mam inne problemy to jeszcze znów coś kolo auta musi się dziać i nie wiem co to może być
Wracałem wczoraj do Wiednia i na autostradzie w nocy (odcinek 70km gdzie brakuje pasu awaryjnego ) nagle przy 150km/H coś szarpnęło pojawił się check engine, i brak reakcji na gaz Auto było na5. biegu bo wiedziałem ze jak tam luz to zgaśnie a chciałem się dotoczyć jeszcze gdzieś żeby nie stać na 1. pasie
Dobrze ze mam koguta to przynajmniej było mnie widać i myślę co to się zepsuło Ale wył stacyjkę przekręcam od nowa i autko znów zapaliło i działa normalnie Dynamika taka sama i potem już się z strachu turlałem z 110km/H bo nie miałem ochoty znów w tym miejscu utknąć bez pasa awaryjnego
I teraz co robić check engine nie ma wszystko działa jak trzeba w komorze silnika nic dziwnego nie widać wszystko jest
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 11, 2012 09:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wtyczka od potencjometru jest bardzo wrazliwa na wilgoc i objawia sie to dokladnie w taki sposob, ze wystepuje brak reakcji na gaz i obroty w okolicach 1100.
Jak przeschnie, wszystko wraca do normy.
Moze zaliczyles jakas kaluze?
Nie z wilgocią to nie ma nic wspólnego po ECU rozkręcałem jeszcze kilka dni wcześniej i w środku sucho było.
Potencjometr tez to nie jest bo on normalnie reaguje. Auto się wyłączyło podczas jazdy i check się pojawił
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Kwi 12, 2012 10:35
To pozostaje tylko poszukać kompa i sczytać błąd zapisany w pamięci, miejmy nadzieję że to nic poważnego, za dużo niespodzianek R kosztował Cię ostatnio
I chyba mam przyczynne Przetopiło kabel od 1. wtryskiwacza Nie wiem jakim cudem to się dzieje ale nie ma jak tego kabla poprowadzić żeby nie dotykał o silnik
Musze to jutro zaizolować bo widać druty na wierzchu
Ale coś gorsze coś się dzieje innego w 45 Albo przeguby poszły bo jak dam na luz to słychać telepanie ja by luźnych półosiek
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum