Wysłany: Nie Maj 06, 2012 19:16 [75]Nie pali na dwa gary
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam założyłem gaz do swojej lalki i po przejechaniu ok.100 km zaczął silnik słabnąć i nierówno chodzić. Mechanik stwierdził ,że albo świece albo cewki padły. Albo silnik padł. Odpala poprawnie . Może ktoś miał coś podobnego. Ile mogą kosztować cewki?.Dodam ,że chodzi tak samo na paliwie i na gazie.Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 06, 2012 19:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
...najlepiej sprawdzić komputerem diagnostycznym które gary nie palą a następnie zamienić miejscami cewki by się upewnić czy to cewki czy świece ...a cewki można za 30-50zł używki kopić na allegro
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
I ewentualnie sprawdzić istalację elektryczną gazową, zwłaszcza wiązkę wtrysków, bo nie wiem czy mechanik sprwdzał iskrę na wszystkich cylindrach.
Bo jeśli tak, pozostaje zrobić to co proponuje Aragorn,
Przypuszczam, że masz sekwencję. Niektóre wiązki nie mają przejściówek, tylko wcina się w przewody (może złe połączenie), albo niedokłądnie wpięte wtyczki( to gdy są przejściówki)
Ale na początku użytkowania było wszystko ok. Dopiero po 100 km zaczęło się kaszanić. Na razie po zakupie same problemy ale myślę ze wyjdę kiedyś na prostą. Na kompie przy sprawdzaniu gazu wyszło ,że 4 i 5 gar nie reaguje:cry:
...jeśli auto jest nowym nabytkiem, to tak czy inaczej zaczął bym od wymiany świec, bo mogły być wymieniane wieki temu (do wyboru masz zwykłe po 10zł za sztukę lub platynowe, lepiej znoszące lpg, ale platynowe to ok 40zł sztuka)
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
mechanik oferuje mi NGK za 54 zł to chyba lekka przesada prawda.
...NGK mogą tyle kosztować, a już na pewno jeśli są irydowe a nie platynowe (ja miałem platynowe NGK, ale zakładane 3 lata temu więc już nie pamiętam ceny lecz niska nie była)
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 51 Skąd: Budzyń
Wysłany: Pon Maj 07, 2012 11:39
W sprawie świec do użytkowania z gazem skontaktuj się z kolegą: podi87 Ja od Niego kupiłem komplet świec Boscha do instalacji gazowej po super cenie i jeżdżę na nich - jak dotąd ok 3000km - bez najmniejszych problemów
_________________ R75 2.0 KV 1999r automat gaz
Mitsubishi Eclipse 2.0 1992r - było
Ja mam co prawda silnik 1.8 ale przy zakładaniu gazu zwrócono mi uwagę, że z jedną świecą jest problem. Pojeździłem tydzień i gdy przyjechałem na ich zaplanowaną wymianę już dwie były pęknięte, jedna cała okopcona na ceramice od zewnątrz ... Wymieniłem na NGK jakieś dedykowane do LPG ~40/szt i jest spokój (od tego czasu ponad 20.000km). Stare świece były naprawdę stare. Jedna uwaga, mechanik (gazownik) wiedział co jest nie tak i nie gdybał "albo świece albo cewki albo silnik..."
Po wymianie świec autko mruczy normalnie aż się chce słuchać. Jeszcze tylko przewody kolektor i będzie git.Dzięki za zainteresowanie się moim problemem . Pozdrawiam.
Miałem kiedyś taki przypadek tj. w fordzie cougarze 2.5 V6 załorzyli mi gaz i po jakiś 500km zaczoł wariować, nie palił na wszystkie gary i po bardzo krótkim czasie nawet nie odpalił. Teraz uwaga MECHANICY i KOMPUTERY dziagnoz 1000 więc zaczołem od tanich żeczy świece kable cewka i nic. Komp wykazał błąd przepływki, czujnika wału itd. a okazało się po tygodniu ze przy zakładaniu instalacji gazowej NACIĄGNELI WIĄZKE KABLI i wypioł się jeden czy 2 przewody, po dociśnięciu kostki wszytko odpaliło i auto jak nowe. KOLEDZY ZACZYNAJMY NAPRAWY OD WYKLUCZENIA TZW PIERDÓŁ :D ja się na całe życie nauczyłem (mechanik chciał za naprawe 500-1000zł ja zrobiłem ze szwagrem sam )
_________________ Opel Astra F 1,4>Mercedes W202 C180>Ford Cougar 2,5V6>Mercedes W210 E280>
Rover 75 2,0V6
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum