Forum Klubu ROVERki.pl :: [216Si] Kiedy najmniejsze spalanie?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[216Si] Kiedy najmniejsze spalanie?
Autor Wiadomość
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 11:09   

thebloody napisał/a:
kostek50, oo to milo, a Ty masz V8 czy V16? bo ja mam V16 i slyszalam, ze niestety on wiecej żłopie :(

W końcu 16 cylindrów robi swoje. :mrgreen: A tak poważnie 16v pali więcej w cyklu miejskim, w trasie jest to samo spalanie.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 11:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 12:40   

thebloody, kwestia stylu jazdy, w 100% miasto pali 8/8.5L w trasie 6L.
http://www.motostat.pl/me.../stats/id/17778
Tutaj są moje statystyki z 2 lat.

Ja zmieniam biegi przy 2300tys obrotów, w trasie (typu obwodnica) jadę 90/100km/h. Średnia trasa to 25km.
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 13:09   

Nie gadajcie głupot. Nie czekajcie aż silnik zacznie łapać temp., szkoda benzyny. :wink: Silnik szybciej się nagrzeje jadąc niż stojąc. :wink:
A co do typu jazdy, to moim zdaniem najekonomiczniej i jeszcze żeby było w miarę zdrowo dla silnika jest zmiana biegów przy 3000 tyś. A żeby było najzdrowiej to zmiana przy 6000 tyś. :mrgreen:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 13:19   

thebloody napisał/a:
hehe a 'producent' podaje 5,1/100km spalania przy predkosci 90km/h :D marzenie moje :D ostatnio mi wyszlo w trybie mieszanym 8l, ale teraz zalalam pod korek i testuje... staram sie jezdzic na wysokich biegach, nie przekraczac 3000 obrotow nawet na cieplym silniku, zobaczymy ile wyjdzie faktycznie, bo troche mnie to przeraza :P


w trasie mi spalił jak jechałem 90-100 czasami wyprzedzanie, 5.3l
silnik się szybciej nagrzeje jak się jedzie.
Biegi zmieniam przy 2000-2500
jak mam 60 cos km.h jade na piątce i głownie silnikiem hamuje.
W mieście mi spala 8-9, jak go cisnę to 9-10 czasami potrafił :arrow: 11,ale to już wtedy było ostro :twisted:
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 13:22   

Harry napisał/a:
Biegi zmieniam przy 2000-2500
jak mam 60 cos km.h jade na piątce i głownie silnikiem hamuje.

Moim zdaniem szkoda silnika na takie mulenie, ale to wasz sprawa. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 13:25   

Ty masz silnik od kosiarki :mrgreen: więc Twój nie jedzie....nanana :razz:
Nie jest za zamulony. Normalnie jedzie, nic go nie szarpie :wink:
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 13:32   

Harry napisał/a:
Ty masz silnik od kosiarki :mrgreen: więc Twój nie jedzie....nanana :razz:

Nie powiedziałbym, że od kosiarki... nanana :razz:

Harry napisał/a:
Nie jest za zamulony. Normalnie jedzie, nic go nie szarpie :wink:

Może i jedzie, ale cały czas pod sporym obciążeniem. :wink: Ale tak jak pisałem wcześniej, to wasze autka i użytkujcie je jak chcecie. :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Matius 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 606
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 14:13   

thebloody napisał/a:
ja mam V16 i slyszalam, ze niestety on wiecej żłopie


no żłopie żlopie wykarm 75 koni a wykarm 103 konie...

co do spalania to jak masz dobry olej który zostaje na ściankach i nie spływa to możesz jechać na zimnym silniku ale i tak dobrze jest przez pierwsze parę minut jechać spokojnie... jak dajesz jedynkę i w pi*dę dwójka w pi*dę to na koniec miesiąca będziesz chodził z gołą pi*dą...
_________________
mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy :)
 
 
 
thebloody 




Dołączyła: 02 Kwi 2012
Posty: 185
Skąd: Gdansk

Rover 200

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 14:30   

Matius, olej mam Valvoline Maxlife 10w40, to chyba git? :)

co do ruszania z jedynki - staram sie nie gazować własnie, zwlaszcza na zimnym, bo na dzien dobry mnie tym HGF-em wystraszyliscie :P
ale zauwazylam, ze Milord lubi gazowanie... no bo jak wsiadlam do niego po dwoch dieslach i po benzynie punto (L-ka), ktorymi wczesniej jezdzilam i chcialam tak ruszac jak sie nauczylam nimi czyli z minimum gazu to mi gasl... L-ka w benzynie ruszala przy 10 tys... A temu daje ok 2-2,5 tys. na start przy ruszaniu, zeby w ogole raczył się zebrać :D :twisted:
 
 
kostek50 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 45
Skąd: Radom



Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 16:40   

Ja mam 16v. Po mieście jeżdżę mało jeżeli już to biorę firmowy samochód (trzeba korzystać jak się da :))
 
 
 
bogdan75 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 91
Skąd: wrocław



Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 18:34   

leszczu!Kozacką masz przykrywe na garki :lol:
_________________
widziałem Rovera Cień..
 
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 24, 2012 09:36   

Mi po niedawnej przesiadce do R200, póki co ciężej jest wyczuć ekonomiczną jazdę. Silnik jest elastyczny, ładnie wkręca na wyższe obroty i jakoś specjalnie nie daje mi sygnałów zmęczenia jakimś biegiem, przez co muszę sam się pilnować gdy zbliżam się do 3 tys. obrotów. Dla porównania w Renault Clio 3 (~75KM), silnik na wyższych obrotach robił się głośny i wręcz błagał o zmianę biegu. Chociaż i tak nic nie pobije Civica ze zdawałoby się prostym silniczkiem 1.4 75KM, tam to na każdym biegu były dwa tryby - przed 4 tys. obrotów i po 4 tys. obrotów ;)
 
 
thebloody 




Dołączyła: 02 Kwi 2012
Posty: 185
Skąd: Gdansk

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 07, 2012 12:37   

Po tym jak prawie dostałam zawału widzac spalanie 10/100 w cyklu mieszanym w moim Milordzie, zrobilam ponowny test po kilku zmianach, głownie filtra powietrza i stylu jazdy, mianowicie nizsze biegi i ich zmiana przy ok 2500 obrotow (wg kolegi ze spotu jezdzilam na zbyt wysokich przyzwyczajona do Punciaka :P ) i wyszlo mi... 6,8 na 100 w cyklu mieszanym :D co mnie mega cieszy, ulzylo mi, bo to oznacza, ze w trasie wezmie mi pewnie mniej jak 6.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SPALANIE [216SI 12.96r.]
MOski Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Lut 11, 2008 13:29
Brt
Brak nowych postów [MG ZR] Jakie najmniejsze felgi do ZR?
kosiara Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 16 Wto Wrz 21, 2010 11:03
PopeY
Brak nowych postów [R 216si] Rover 216si jaki sterownik silnika ?
Motorola Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Maj 21, 2014 22:27
leszczu
Brak nowych postów [216SI]Kosztorys Wymiany rozrządu rover 216si
Rozrząd rover 216 ceny
Clean Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Sty 10, 2009 13:42
Brt
Brak nowych postów [MG Zr 1,4 2004r ] kiedy rozrząd?
miragac Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pią Wrz 03, 2010 15:03
bociannielot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink