Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 45] 2,0 diesel geometria przedniego zawieszenia
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 45] 2,0 diesel geometria przedniego zawieszenia
Autor Wiadomość
baaa 



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 15
Skąd: wlkp



Wysłany: Pon Maj 07, 2012 16:55   [R 45] 2,0 diesel geometria przedniego zawieszenia
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam, zakładałem kiedys post na temat pochylonego przedniego prawego koła, z tego co dowiedziałem się na forum trzeba wymienic wahacz, piaste, amortyzator. wymieniłem zwrotnicę razem z piastą, nic to nie zmieniło. Po jakims czasie zaczeło stukać w lewym kole (sworzeń), wymieniłem sobie wahacze całe oba górne, o dziwo prawe koło wyprostowało się delikatnie, jednak nie do końca, wykluczyłem przy tym amortyzator i dolny wahacz. Na początku koło było pochylone o 2,45 stopnia. teraz moze będzie ok 2. Podsumowując post zmierza do pytania dla blacharza magika: czy można delikatnie spiłować mocowanie śrub wahacza na kielichu, zrobić fasolki i wtedy koło by się wyregulowało? czy takie rozwiązanie jest bezpieczne? Jeśli nie to czy jest sens całej ćwiartki szukać?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 07, 2012 16:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Wto Maj 08, 2012 20:40   

Witam. U mnie jak na geometrii było koło pochylone to winny był dolny wahacz. Wymieniłem i po problemie. Widać było różnicę między lewym, a prawym.
 
 
 
baaa 



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 15
Skąd: wlkp



Wysłany: Sro Maj 09, 2012 16:01   

Ja w sumie dolny wahacz wykluczyłem, ale dokładnie nie oglądałem auta od spodu, bo nie posiadam kanału, mechanikiem tez nie jestem... jak gdzies znajde kanał, to pojadę, pomierzę i sprawdzę to. Ewentualnie wymienie prawy wahacz. A kolega miał to koło pochylone dolną częścią na zewnątrz? w sumie przy wyjęciu górnych wachaczy widać było, że prawy był lekko pokrzywiony. No bo w sumie do wymiany został jedynie dolny wahacz i amortyzator. Jeśli nie to dalej pytanie o nawiercenie mocowań górnego wahacza na kielichu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416 Si 95'] Skrzypienie przedniego zawieszenia
Artu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sob Lis 14, 2015 00:59
Remigiusz
Brak nowych postów [r416] Elementy przedniego zawieszenia
grzegorz1652 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Sob Lis 16, 2013 14:14
grzegorz1652
Brak nowych postów [R400] Geometria kół
k3master Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 15 Czw Lip 26, 2007 16:22
sTERYD
Brak nowych postów [MG ZS] Geometria przód
szylozbi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Sro Mar 07, 2018 19:43
Remigiusz
Brak nowych postów [R400]Wymiana amortyzatorów a geometria ?
kezmanq Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Paź 29, 2012 07:06
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink