Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
witam wszystkich.kupiłem 4 dni temu rover 620sdi 95r.przy zakupie wszystko było w pożądku.ładnie zapala na zimnym jak i na ciepłym silniku.nie kopci.w czwartek wracałem z pracy i dosyć dużo stałem w korkach w miescie.chciałem troche szybciej ruszyc moją strzałą a tu nagły brak mocy.temperatura silnika cały czas trzyma a samochod po wcisnięciu gazu muli się.trzeba go ze dwa razy przydusic troche mocniej ,żeby go rozbujac.wymieniłem filter paliwa i nadal to samo. czy moge prosic o wskazanie jak zczytać ewentualne kody błędów i gdzie nalezy się wpiąć.jak jes to możliwe to jakaś fotke jak to zrobić.
Ostatnio zmieniony przez kiwi Nie Kwi 29, 2012 08:45, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 28, 2012 19:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a czy mozna to samemu jakos sprawdzic to doladowanie,takim domowym sposobem czy tylko mechanik.a czy jeszcze moze byc walniety ten czujnik pedału gazu i czy da sie go samemu sprawdzic.problem wystepuje cały czas.niekiedy na 2 biegu to trzeba ze dwa trzy razy podgazowac zeby dostal kopa.najgorzej jak zakims trzeba sie wlec to wtedy sie muli dosyc mocno a jak tak sie rusza z wyzszych obrotow i ciagnie go troche na innych biegach to ladnie idzie,gorzej wlasnie jest od samego dolu.taki objaw jakby zamalo paliwa a jak sie przycisnie to idzie
witam.niemoge znalezc tej kostki umnie.jest jedna taka waska szara zamknieta taką nakladka i niema takiego kształtu jak widziałem na zamieszczonej fotce.jak sie zdejmie taka przykrywke z tej kostki to sa jakies piny ale kilka tam brakuje.w tej przykrywce sa polaczone w litere U blaszki ktore wchodza w te piny od tej kostki.moze w innym miejscu to sie znajduje bo ta jest blisko pedalu sprzegla tak lekko wychodzi na dosyc krotkich przewodach całkiem z lewej strony.wczoraj posprawdzalem dokladnie wszystkie weze idace do turbiny i interkolera i wsjo jest ok.a w jaki sposob sprawdzic potencjometr pedału gazu czy jest dobry?
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Wto Maj 01, 2012 09:32
a ktory masz rocznik? jesli po lifcie to musi byc centralnie nad pedalami - zaraz za plastikiem (trzeba zanurkowac )
kiedys bylo na forum napisane jaka impedancje powinien miec. nie wiem czy przypadkiem czujnik hamulca nie moze miec czegos do rzeczy - tez bylo kilka tematow, wiec poszukaj i poczytaj czy nie bylo podobnych objawow
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Wto Maj 01, 2012 20:50
ktos kiedys chyba pisal o wtyczce w starym modelu po prawej stronie kabiny, ale nie pamietam ktore miejsce - czy przy tunelu srodkowym czy kolo dmuchawy - poszukaj bo generalnie gniazdo musi byc takie samo ksztaltem i pinami
Ja mam ciagle taką zamułe ten sam rocznik tylko silnik ma z 96' ale tez przed liftem więc podobny ale turbinka pompuje bo widze jak dodam gazu na postoju że sie pompuje przewód ale czym jest spowodowane to że na niskich obrotach ciągnie fajnie a jak da sie mu gazu tak od 1500 w góre to muli?
jak ma ponizej 1500 to zrywa sie ładnie a potem nic a turbo gwizda od 1200 już... poradzcie coś bo już nie wiem co z tym zrobić no POZDRAWIAM i przepraszam za błędy ale dzisiaj drugie autko rozbierałem i troche jestem zmęczony dobrej nocy!
Ps. ma ktoś zdjęcie komory silnika za silnikiem w 620SDi jak mają być te przewody i kable podłączone? Z góry dziękuje za pomoc.
znalazłem kostke i zczytałem błedy.wyskoczył 15,29,37.wyczytałem na forum żeby je zresetowac nalezy 55 razy przekrecic stacyjke i tak tez zrobiłem.co mam zrobic jeszcze oprócz tego resetu i czy jest mozliwosc wskazania mi poprzez fotke ten czujnik chłodzenia silnika i ewentualnie co z tą przepływka czy sie to czysci czy odrazu trzeba nowe .czujnik chamulca działa chyba poprawnie poniewaz swiatła stopu sa.bezpieczniki tez sprawdzałem i wszystkie ok.dzisiaj rano czujnik stop-u odłączyłem ale zadne różnicy niebyło w jezdzie
Pomógł: 14 razy Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 311 Skąd: silesia
Wysłany: Czw Maj 03, 2012 06:05
no widzisz - wyskoczyl blad czujnika pedalu hamulca swiatlo stopu raczej nie ma nic do rzeczy
przeplywomierz mozesz sprobowac odpiac i zobaczyc czy bedzie poprawa (blad oczywiscie zostanie)
kasowanie bledow bez przynajmniej proby usuniecia ktorejkolwiek usterki chyba nie ma sensu
to co z tym czujnikiem chamulca zrobic.odpiać jakies przewody czy wymieniac na nowy .a przepływke raz juz odpinałem i zadnej roznicy niebylo.a jeszcze ten czujnik chlodzenia silnika co z tym zrobic i gdzie to sie miesci
Czujnik chłodzenia silnika znajduje się za alternatorem (2 pinowy) posprawdzaj przewody , czujnik pedału hamulca można sprawdzić czy działa dodając gazu i trzymać powiedzmy 2 tyś. obrotów a w tym samym czasie (nie puszczając gazu) drugą nogą nacisnąć pedał hamulca. Obroty wtedy powinny spaść do ok 1000, jak puścisz hamulec to powinny wrócić do 2 tyś. Błąd przepływomierza mógł wyskoczyć jak wcześniej go odczepiłeś i jeździłeś żeby sprawdzić różnicę ale po skasowaniu powinien zniknąć.
_________________ Im szybciej przejedziesz na czerwonym świetle, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś cię stuknie z boku
czy ten czujnik chłodzenia silnika to znajduje sie przy kolektorze ssącym bo wczoraj jakis wykreciłem i był nanim taki jakis czarny smar. odpiołem dwa przewody od czujnika hamulca i swiatła stop mam.czy te dwa pozostałe maja byc razem połaczone czy nie.jak odłącze kostke od przepływki to czy niepowinien w czasie jazdy zaswiecic sie check engine.po odłączeniu tej kostki nadal niema zadnej roznicy w jezdzie.zrobiłem reset jak pisałem wczesniej 55 razy stacyjka .po odłaczeniu tych dwóch przewodow od czujnika hamulca to jeden bład 37 niewyskakuje ale dwa pozostałe15 i 29 tak.a czy cos pomoze odpiecie akumulatora na 5min?
Dołączył: 02 Lis 2009 Posty: 26 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Wto Maj 08, 2012 10:10
A ja mam takie pytanie...co znaczy tutaj spadek mocy? Samochód jedzie, tzn. przyspiesza ale znacznie wolniej niż normalnie, czy w ogóle nie reaguje i trzeba kilka razy depnąć po pedałach, żeby zaskoczył? Bo jakoś tego nie wywnioskowałem z wypowiedzi. Sam miałem podobne problemy z moim R620 Sdi.
chodzi oto ,ze jak ruszasz z jedynki wciskasz gaz to samochod kolnie sie ale zaraz zwalnia i trzeba puscic pedal gazu i wcisnac go ponownie ale mocniej to wtedy ruszy z kopyta.dzieje sie tak na tych niskich obrotach.jak go podkrece od 2000 obrotow to idzie spoko,ale jak tylko popuscisz gaz to zaraz robi sie mul i znow trzeba puscic gaz i wcisnac mocniej.wymienilem dzisiaj czujnik pedalu hamulca i przeplywke i zadnej zmiany niema.posprawdzalem styki przy pompie i wedlug mnie jest ok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum