Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1998
Witam , mam pytanko.
Przymierzam sie do generalnego remnotu ukladu kierowniczego w swoim Roverku ,mam go juz ponad 2 lata przejechalem dosyc km i do tej pory nic z tego ukladu nie wymienialem,
czy moglby mi ktos wymienic jakies orientacyjne koszty kupna wszystkich czesci?
chodzi mi o takie jak drazki koncowki drazkow, stablizatory i inne rzeczy ktore zalicza sie do ukladu kierowania,szczerze powiedziawszy autko nie jest w zlym stanie ale chyba po 2 latach pasowaloby te rzeczy powymieniac?jesli sie myle to prosze mnie poprawic,ogolnie rzecz biorac chcialbym zeby ktos w prosty sposob przedstawil mi jak to jest z tym ukladem czy wymieniac po takim czasie wszystkie elementy czemu sie przyjrzec? i jak rozpoznac ze dana czesc jest do wymiany?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 08, 2012 19:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam , mam pytanko.
Przymierzam sie do generalnego remnotu ukladu kierowniczego w swoim Roverku ,mam go juz ponad 2 lata przejechalem dosyc km i do tej pory nic z tego ukladu nie wymienialem,
czy moglby mi ktos wymienic jakies orientacyjne koszty kupna wszystkich czesci?
chodzi mi o takie jak drazki koncowki drazkow, stablizatory i inne rzeczy ktore zalicza sie do ukladu kierowania,szczerze powiedziawszy autko nie jest w zlym stanie ale chyba po 2 latach pasowaloby te rzeczy powymieniac?jesli sie myle to prosze mnie poprawic,ogolnie rzecz biorac chcialbym zeby ktos w prosty sposob przedstawil mi jak to jest z tym ukladem czy wymieniac po takim czasie wszystkie elementy czemu sie przyjrzec? i jak rozpoznac ze dana czesc jest do wymiany?
jedź do stacji diagnostycznej na sprawdzenie. najlepiej do tej co robisz przeglądy wtedy niepowinni brać kasy.
jeśli masz elementy w dobrym stanie to ich nie wymieniaj. szkoda kasy, a nowa część na 99% będzie zamiennikiem i nie wytrzyma ci 1/10 tego co nowa.
oczywiście chodziło mi o szarpaki. a gdzie wymieniasz to twoja sprawa.
Ostatnio zmieniony przez polofix Wto Maj 08, 2012 21:10, w całości zmieniany 1 raz
leszczu moze jest i dobre ale jest pare mankamentow, miedzy innymi przy hamowaniu trzesie mi autem i kierownica , wiem ze to byc moze wina juz zuzywajacych sie tarcz ale bym moze to nie jedyna przyczyna, dlatego pytam np o takie rzeczy jak drazki czy koncowki drazkow i inne takie elementy ktore wplywaja na jakosc prowadzenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum