Wysłany: Pon Maj 14, 2012 13:49 [R400] zmiana tarcz pełnych na wentylowane
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
witam
wiem że wszyscy piszą że trzeba wymienić zaciski i jarzma ale czy na pewno?
dzisiaj dowiedziałem się że można zmienić tarcze pełne na wentylowane bez jakiejkolwiek zmiany, trzeba tylko wsadzić cieńsze klocki
słyszeliście o tym?
w innych markach tak robią, więc może i tu da radę tak zrobić
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 14, 2012 13:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jarzmo można zeszlifować, gdyż te od tarcz wentylowanych i litych różnią się tylko końcową obróbką (przynajmniej u mnie). Co do zacisków to jak wyżej napisano, nie ma sensu wymieniać klocków co kilka miesięcy
Ja zakupiłem zestaw zaciski plus jarzma za 130zł z przesyłką (od Hondy Prelude). Czasem można spotkać jak ktoś wymienia tarcze na większe.
Jarzmo można zeszlifować, gdyż te od tarcz wentylowanych i litych różnią się tylko końcową obróbką (przynajmniej u mnie). Co do zacisków to jak wyżej napisano, nie ma sensu wymieniać klocków co kilka miesięcy
Ja zakupiłem zestaw zaciski plus jarzma za 130zł z przesyłką (od Hondy Prelude). Czasem można spotkać jak ktoś wymienia tarcze na większe.
W jarznie masz gwint. Zeszlifujesz to jak bedzie sie trzymac. Szlifowanie zreszta nic nie da. Zacisk jest za mały. To sa hamulce. Tego sie nie rzeźbi.
Tomi_114, porównywałem jarzma od wentylowanych i pełnych. Wszystkie wymiary były takie same, jedynie w tych do tarcz pełnych było kawałek czegoś w rodzaju nadlewu. Zerknij na fotkę którą sam wkleiłeś, na ten element po lewej stronie tarczy. Patrząc na jarzmo od tarcz wentylowanych widać że jest on trochę inaczej obrobiony. Zmieniając hamulce dosyć dokładnie przestudiowałem katalog z częściami gdyż znajomy polecił mi zaciski i jarzma od Preludy (większa powierzchnia klocków i większy tłoczek) i chciałem mieć pewność że wszystko będzie pasować. Felgi 15" wchodzą mi teraz na styk przy tarczy 262mm.
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Wto Maj 15, 2012 20:53
Remigiusz napisał/a:
szoso, Tylko po co Wsadzisz mniejsze klocki wiec mniej km na nich zrobisz Cały komplet jarzme i zaciski można dostać za 250zl
Jarzma+ zaciski+ klocki+ tarcze= 289 pln
[ Dodano: Wto Maj 15, 2012 21:53 ]
szoso, nie odwalaj rzeźby w gównie , skoro chcesz robić tego swapa hampli, kop w allegro i znajdziesz w dobrej cenie jarzma pod tarcze went. a czasami można dorwać w komplecie z tarczami nawet- tylko trzeba poszukać, podzwonić. Mi to zajęło 2 dni i znalazłem to co chciałem + gratis klocki nówki szt; prawie.
szoso, śmiało możesz kupić i wkręcić dłuższe. Otwory w piaście są przelotowe i nawet jak gwint będzie trochę wystawał to w niczym to nie przeszkadza. posmaruj je smarem miedziowym to później będzie je łatwiej wykręcić, bo lubią się zapiekać.
Ewentualnie zawsze możesz je uciąć.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum