Wysłany: Wto Maj 15, 2012 15:00 [214 si] stanie w korku a temperatura wzrost?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997
witam otoz dzis wracalem do domu z pracy i byl korek mniej wiecej 40 min jechalem odcinek 4 km ,i zauwazylem ze wskazowka temperatury sie podnosila tak do polowy ,jak ruszylem ciut to spadla do nizej polowy tak jak ma byc i pozniej znow wrastala .? powiedzcie co moze byc przyczyna i czy to normalne ?
_________________ sew
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 15, 2012 15:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Włączył się wiatrak? Sprawdź czy masz stan płynu w zbiorniczku, jeśli tak to normalna sprawa że silnik się troche zagrzał -> jeśli nie masz stanu płynu szukaj wycieków -> a jak nie będziesz mógł zlokalizować to poszukaj objawów hgf.
tego to nie wiem czy sie wiatrak wlaczyl ,jak sprawdzic ? wyciekow nie mam stan plyny byl na max, ale jesczze pojde sprawdzic , a hgf mialem rok temu i bylo zrobione
tego to nie wiem czy sie wiatrak wlaczyl ,jak sprawdzic ?
Teraz tego nie sprawdzisz. Ale możesz sprawdzić, czy dochodzi do niego napięcie. Odłącz wtyczkę od czujnika temp. i odpal auto. Wentylator powinien się włączyć.
stan plynu ok , tylko cos na zbiorniczku jakis spocony czy cos ale juz tak mialem od jakiegos czasu
[ Dodano: Wto Maj 15, 2012 16:36 ]
wiec tam odlaczylem wtyczke to dziala ,ale w jezdzie jak i w korku nidy odglosu nie slyszlaem wiatraka ,a chodzi glosno jak sprawdzalem teraz i co to moze byc nie hcce 2 hgf-u
Popieram, też bym sie nie przejmował, w korku samochód nabiera temperatury, to zupełnie normalne. Może następnym razem jak będziesz stał i tak będzie sie działo to podnieś szybko maske i zobacz czy wiatrak działa.
czyli wskazowka moze pojsc jak daleko zeby sie nie przejmowal? wyzej polowy,a oleju to na 1000km sobie cos tam lyknie z 200-300ml czy jakos tak, ale w jezdzie nidy mi nie drgnela wskazowka temperatury jest lekko nizej polowy
czyli wskazowka moze pojsc jak daleko zeby sie nie przejmowal?
Z tą wskazówka różnie piszą. Jedni piszę, że podnosi się lekko do połowy i wtedy włącza się drugi bieg i momentalnie opada, zaś inni piszą, że wskazówka ani drgnie jeśli jest wszystko w porządku oczywiście.
na zimnym 1100-1200 a na cieplym ponizej lekko 900,czujnik ten brazowy co od niego odpinalem wtyczke byl rok temu wymieniany,i co ow zawor nagrzewnicy mi da bedac w korku i gdzie on jest ?foto plise
_________________ sew
Ostatnio zmieniony przez sew87 Wto Maj 15, 2012 16:55, w całości zmieniany 1 raz
no wlasnie tu byla ponad polowe i rosla raczej tylko ze ruszylem z 30 metrow i znow opadla
podmień czujnik od kogoś z forum, jest parę R w rzeszowie albo kup, ale jeśli jest to tylko czujnik to bym się nie przejmował.
ale jest możliwość że pada Ci uszczelka pod głowicą, ja miałem takie same objawy pojechałem na test zawartości spalin w płynie chłodzącym, wyszło że spaliny są, padła uszczelka pod głowicą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum