U mnie wiatrak włącza się nawet jadąc na trasie przy dobrym upale. A jak wjadę za jakiś inny samochód i będę mu siedział na tyłku to nawet w słońcu wystarczy około 20 stopni.
Z otwieraniem nagrzewnicy bym uważał. Najlepiej robić to stopniowo bo jak z zimnego od razu dasz na gorące to uszczelka dostaje ostro po tyłku.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
czy za duże ciśnienie w układzie chłodniczym nie panuje i czy jak podczas pracy odkręcasz korek to za bardzo nie bulgocze, u mnie po zrobieniu uszczelki po zajechaniu pod dom nie gasząc auta odkręcę korek zbiorniczka wyrównawczego stopniowo to zasyczy trochę i ok, a wcześniej mi wyrzucało płyn
Z otwieraniem nagrzewnicy bym uważał. Najlepiej robić to stopniowo bo jak z zimnego od razu dasz na gorące to uszczelka dostaje ostro po tyłku.
Tyle co jest zimnego płynu w nagrzewnicy silnik nawet nie poczuje.
Kozik napisał/a:
sew87 napisał/a:
Kozik co to znaczy z tym pompowaniem?
czy za duże ciśnienie w układzie chłodniczym nie panuje i czy jak podczas pracy odkręcasz korek to za bardzo nie bulgocze, u mnie po zrobieniu uszczelki po zajechaniu pod dom nie gasząc auta odkręcę korek zbiorniczka wyrównawczego stopniowo to zasyczy trochę i ok, a wcześniej mi wyrzucało płyn
Możesz jeszcze sprawdzić twardość węży jak sie autko porządnie nagrzeje.
Panowie a może poprostu podczas stania w miejscu nie będzie się płyn chłodził dlatego wzrasta do połowy, a podczas ruszania i jechania tych 30 metrów chłodzi się ponieważ te autka mają superowe oddawanie ciepła w ruchu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum