Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover416Si] problem z zasiegiem pilota
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Adrian
Wto Maj 15, 2012 20:08
[Rover416Si] problem z zasiegiem pilota
Autor Wiadomość
patryk01091 



Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 3



  Wysłany: Wto Maj 15, 2012 19:22   [Rover416Si] problem z zasiegiem pilota
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Witam!
Jestem całkowicie nowym użytkownikiem forum więc przepraszam z góry za niedoskonałości.
Problem polega na tym, że pilot od rovera ma strasznie mały zasięg. Na tyle mały, że nie da sie zamknać auta pilotem od zewnątrz. Myślałem, że pilot całkowicie padł ale gdy usiadłem w srodku i poklikałem kilka razy to w srodku zamknął i pozniej po kilkunastokrotnym kliknieciu otworzył auto. Bateria oczywiscie została wymieniona i po tym pilot został zsynchronizowany z systemem. Próbowałem metody z przylutowaniem drucika we wskazane miejsce ale nic to nie dało. Posiadaczem auta jestem od 3 lat i przy kupnie już nie zamykał z pilota od zewnarz.
Proszę was doświadczeni użytkownicy o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez patryk01091 Wto Maj 15, 2012 20:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 15, 2012 19:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 15, 2012 19:48   

Możliwe, że pilot potrzebuje już regeneracji. :neutral:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
patryk01091 



Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 3



Wysłany: Wto Maj 15, 2012 19:52   

jaki może być koszt takiego czegoś?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 15, 2012 19:56   

A to już zależy od elektryka. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 16, 2012 07:48   

Albo kupic uzywke za 40 zl i zaprogramowanie 100zl
 
 
 
gregor13 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 333
Skąd: Radom

Rover 45

Wysłany: Sro Maj 16, 2012 11:37   

Musisz zamykać, przykładając pilot do skroni :mrgreen:
Wtedy zasięg się zwiększa, u mnie ponaddwukrotnie, działa teraz z dziesięciu metrów :mrgreen:
 
 
adamek.o2 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 143
Skąd: Zambrów/W-wa

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 16, 2012 13:04   

gregor13 gratuluję sprytu i pomysłowści , aż sam spróbuję ! :D

BTW, wymień sobie cały komplet alarmu wraz z centralką, na alleżdrogo zakupisz zestaw za 150zł i sam zamontujesz ! :)
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 16, 2012 13:06   

adamek.o2 napisał/a:
BTW, wymień sobie cały komplet alarmu wraz z centralką, na alleżdrogo zakupisz zestaw za 150zł i sam zamontujesz ! :)

Do tego też jest jeszcze potrzebny komputer.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 16, 2012 13:26   

adamek.o2 napisał/a:
BTW, wymień sobie cały komplet alarmu wraz z centralką

Po jaka cholere!!!!!
To po pierwsze zeby nic nie programowac to bys musial wraz z ecu a te jak kiedyspatrzylem chodza od 250 zl po drugie to nie tak latwo zeby caly komplet zgadzal sie numerami z tym co mamy w samochodzie

[ Dodano: Sro Maj 16, 2012 14:26 ]
Jesli samochod jest na chodzie to chyba nie problem znalezc kogos w okolicy, podjechac i zaprogramowac nowego pilota
 
 
 
adamek.o2 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 143
Skąd: Zambrów/W-wa

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 17, 2012 09:01   

bizon napisał/a:

To po pierwsze zeby nic nie programowac to bys musial wraz z ecu a te jak kiedyspatrzylem chodza od 250 zl po drugie to nie tak latwo zeby caly komplet zgadzal sie numerami z tym co mamy w samochodzie


Nie zgodzę się w pełni, jeśli chodzi o wymianę kompa to z tego co wiem jest potrzebna z powodu immo fabrycznego, tak ??
Ja kupiłem autko z już "odciętym" immo (bodajże obejście było zrobione) - więc odcięcie komputera jest możliwe jak najbardziej, a nowy zestaw posiada immo tyle, że w postaci przyciusku do schowania tam, gdzie się komu zechce :))

Nie wykłócam się tutaj na temat słuszności wymiany kompletu w tym konkretnym przypadku, ale WIEM, że da się zmienić cały komplet alarmu bez wymiany ecu, bo tak właśnie mam u siebie to zrobione.
 
 
R400 



Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 76
Skąd: Stary Klukom

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 17, 2012 09:15   

gregor13 napisał/a:
Musisz zamykać, przykładając pilot do skroni :mrgreen:
Wtedy zasięg się zwiększa, u mnie ponaddwukrotnie, działa teraz z dziesięciu metrów :mrgreen:


u siebie nie narzekam z zasięgiem bo z 4-5 m mi się otwiera/zamyka z pilota, ale sprawdziłem to i jak przyłożyłem pilota do skroni to zasięg się dwukrotnie zwiększył :grin:
ciekawe spostrzeżenie :grin:
_________________
Pozdrawiam
Michał
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 17, 2012 09:32   

adamek.o2 napisał/a:
ale WIEM, że da się zmienić cały komplet alarmu bez wymiany ecu, bo tak właśnie mam u siebie to zrobione.

No tak ale zakladamy ze kolega ma immo sprawne a nie wyciete to raz.
A wymiana centralki i pilota oraz wyciecie immo to ponad 250zl to dwa.
Nie napisalem ze jest to niemozliwe ale "po jaka cholere" to znaczy ze sa lepsze i tansze opcje
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 17, 2012 10:01   

adamek.o2 napisał/a:
Nie zgodzę się w pełni, jeśli chodzi o wymianę kompa to z tego co wiem jest potrzebna z powodu immo fabrycznego, tak ??
Ja kupiłem autko z już "odciętym" immo (bodajże obejście było zrobione) - więc odcięcie komputera jest możliwe jak najbardziej, a nowy zestaw posiada immo tyle, że w postaci przyciusku do schowania tam, gdzie się komu zechce :) )

Ja tez się tu nie zgodzę, bo podmieniałem u siebie kompa który na 100% ma odcięte immo i u mnie auto nie odpaliło tylko kręciło rozrusznikiem.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 17, 2012 10:10   

leszczu napisał/a:
Ja tez się tu nie zgodzę, bo podmieniałem u siebie kompa który na 100% ma odcięte immo i u mnie auto nie odpaliło tylko kręciło rozrusznikiem.
leszczu, To cos bylo nie tak bo jak jest problem z lacznoscia miedzy sterownikiem a centralka to odpala ale gasnie po chwili
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 17, 2012 10:20   

Cytat:
leszczu, To cos bylo nie tak bo jak jest problem z lacznoscia miedzy sterownikiem a centralka to odpala ale gasnie po chwili

No właśnie zapomniałem napisać, że za pierwszym razem odpalił, ale momentalnie zgasł, za drugim razem kręcił już tylko rozrusznikiem, Odczekałem 1 min, i znowu sytuacja się powtórzyła. Dodam, że ten komputer śmiga u kolegi który niema immo i pilota.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 17, 2012 10:33   

leszczu napisał/a:
No właśnie zapomniałem napisać, że za pierwszym razem odpalił, ale momentalnie zgasł, za drugim razem kręcił już tylko rozrusznikiem, Odczekałem 1 min, i znowu sytuacja się powtórzyła. Dodam, że ten komputer śmiga u kolegi który niema immo i pilota

A u mnie caly czas odpalal i gasl, nie musialem czekac minuty. kto tam wie co z tymi immobiliserami.
Ale tak jak Ty uwazam ze wymiana centralki i pilota to zly wybor, zwlaszcza ze patryk01091, sie nie okreslil czy ma wyciete immo czy nie

[ Dodano: Czw Maj 17, 2012 11:33 ]
Cytat:
Ja kupiłem autko z już "odciętym" immo (bodajże obejście było zrobione) - więc odcięcie komputera jest możliwe jak najbardziej, a nowy zestaw posiada immo tyle, że w postaci przyciusku do schowania tam, gdzie się komu zechce :) )

Jak ktos wycial immo ze sterownika, bo musial go wymienic czy nie wiem co, to wcale nie znaczy ze musial robic obejscie na rozrusznik, wiec niekonieczne bylo montowanie dodatkowego przycisku. centralka daje dwa niezalezne sygnaly na sterownik i na rozrusznik
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Pią Maj 25, 2012 09:25   

Poczekajcie z tym wymienianiem kompów immo i innych...
patryk01091 napisał/a:
Na tyle mały, że nie da sie zamknać auta pilotem od zewnątrz. Myślałem, że pilot całkowicie padł ale gdy usiadłem w srodku i poklikałem kilka razy to w srodku zamknął i pozniej po kilkunastokrotnym kliknieciu otworzył auto

Takie wielokrotne klikanie żeby pilot zaskoczył to dowód na potrzebę wymiany styczników.

Otwórz kolego pilota, zobacz czy od strony styczników nie ma syfu. Rozbierz je i wyczyść styki, a najlepiej wymień. Koszt takiej wymiany praktycznie żaden, zwłaszcza jesli sam to zrobisz.
Na nowych stycznikach pilot łapie od razu a i zasięg wzrasta. Do jakichś 2m od auta :twisted:
No udane są te piloty... :roll:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pią Maj 25, 2012 09:33   

truten23 napisał/a:
Otwórz kolego pilota

Najgorzej jak ktos jedynego piloa otworzy i go uszkodzi calkiem. wtedy nie wystarczy podjechac do kogos kto nam doprogramowal pilota tylko trzeba brac lawete
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1453
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Pią Maj 25, 2012 22:21   

Skoro autor postu napisał że bateria na pewno jest dobra, więc zapewne ją zmieniał i rozbierał już pilota.
Właściwie wymiana styczników to żadna filozofia... 2 styczniki, lutownica i trochę chęci.
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sob Maj 26, 2012 07:02   

truten23, ja to wiem, ale sam na pewno pamietasz ze byly tematy ze ktos chcial sobie powiekszyc zasieg ostatniego pilota i teraz mu nie dziala i co ma zrobic
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [rover416si 96r.]
[rover416si 96r.] kontrolka rezerwy paliwa
Matixx1988 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Sty 26, 2010 19:18
Matixx1988
Brak nowych postów [rover416si 96r.]
[rover416si 96r.] kontrolka rezerwy paliwa
Matixx1988 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Czw Sty 28, 2010 12:55
truten23
Brak nowych postów [rover416si 96r. ]
zamiennik chłodnicy
Matixx1988 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Kwi 14, 2010 18:47
Matixx1988
Brak nowych postów [rover416si] uszczelka głowicy
gruby658 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Sie 30, 2015 18:04
sTERYD
Brak nowych postów [Rover416si] przeciagniecie kabla
danielp1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Nie Sie 28, 2011 15:06
bizon



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink