Mam jeszcze takie pytanie, sprzedawca ww. strumienicy napisał mi, że ma też zamiennik wyciszający, ktoś wie jaka jest między nimi różnica i co lepiej wybrać dla dobra autka i słuchu?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 16, 2011 13:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Wto Sie 16, 2011 14:45
są takie fajne tłumiki środkowe przelotowe RM MOTORS w allegro, sam taki miałem w dwoch autkach i jest super, raz że jest elegancko wykonany z kwasówki, to jeszcze właśnie o dużej średnicy w środku a z wyciszeniem.. sam niedługo do siebie to bede zamawiać.. a koszt jedyne 110zł płaciłem
to jest dokładnie ten sam co miałem i co będe sam zamawiać, w każdym razie cena sie zmieniła bo ja płaciłem 110zł ale było to ponad rok temu ale warto bo jest super wykonane
Dzięki, a takie pytanie, może głupie, ale naprawdę się nie znam, jak z zamontowaniem takiego tłumika? Trzeba go wspawać czy są jakieś inne sposoby?
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Wto Sie 16, 2011 18:07
ja bym proponował wspawać jak już robisz to na tip top, spaw ci w trasie nie puści a te opaski niektóre są masakryczne ( wiem bo robie w mechanice) na pewno z tego tłumika byś był zadowolony
Czyli podsumowując - tłumik RM będzie lepszy od strumienicy? Czy takie rozwiązanie też trochę odmuli auto? Czy na coś jeszcze to wpłynie? Rozumiem, że będzie cichsze i "zdrowsze" od strumienicy/przelotówki?
komik88 [Usunięty]
Wysłany: Wto Sie 16, 2011 19:24
jeżeli chodzi o to żeby zastąpić kata czymś przelotowym to ten przelot jest najlepszy na rynku, dużo aut na 1/4 mili z którymi jeździłem dwa lata temu miało właśnie te przeloty.. głownie chodzi o to że jest na prawdę dobrze wykonane..
mikimisz, Kup strumienice zwykła za 60mm średnicy za 45zl i spokój a nie kasę na jakieś głupoty będziesz wydawał. Strumienica ma w srodku i tak siatkę wiec będzie elegancko tłumiło. A jak końcowy tłumik pozostaje oryginał to wstaw rurę i będzie najtaniej Nic się z głosem nie pogorszy bo tłumik końcowy ładnie zbierze dźwięk. co innego jak byś robił ja ja wybebeszenie końcowego tłumika to w tedy rura idzie na nie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
remi co myslisz o wnetrzu wydechu z zs180??
bedzie raczej to samo co w dieslu co??
tak mi sie na pierwszy rzut oka wydaje
patrz ostatni post tematu z linku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum