Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 620SDI] przegub zwnętrzny ABS
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 620SDI] przegub zwnętrzny ABS
Autor Wiadomość
hunter121 



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 8
Skąd: rzeszów



Wysłany: Nie Cze 10, 2012 19:17   [Rover 620SDI] przegub zwnętrzny ABS
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam.
Problem polega na tym ,że będąc u mechanika celem wymiany osłony przegubu zdecydowałem się na wymianę całego przegubu bo zaczął lekko stukać. Przegub zamawiał mechanik i wymienili ale jak już zakładał zauważyłem że różni się od tego starego. Stary 45 zębów mniejszych - nowy 50 mniejsze. Mówił że ma działać oczywiście wątpliwości zgłosiłem ale się spieczyłen i mówiłem że przetestuje. Przy wolnych prędkościach załącza się abs jak by to była jedyna anomalia to jeszcze bym pojeździł. ale boję się że w zimie może w pewnym momencie nie zadziałąć. Pytanie (szykując się na wojnę z pseudo mechanikami) co lepiej kazać im zrobić zakładać stary? przebijanie z jakim wiąże się ryzykiem uszkodzenia? z 800-setki drogi i mówią że nie pasuje i nie założą.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 10, 2012 19:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
karolj 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 534



Wysłany: Nie Cze 10, 2012 19:36   

Przekładanie ząbków może wiązać się z koniecznością przetoczenia nowego przegubu. Ja szczęśliwie trafiłem na speca od przegubów wawie, który elegancko przetoczył przegub na starą zębatkę i ją nabił. Trzeba było zeskrawać niecały milimetr z promienia. Wszystko jak do tej pory jest w porządku. Podobno łatwo te ząbki ukruszyć, ale facet bardzo delikatnie do tego podszedł i wszystko poleciało gładziutko.

Z drugiej strony to niby czym ryzykujesz? Rozwaleniem pierścienia ze starego przegubu;) W razie czego to wtedy będziesz się martwił co tam wsadzić. Parę osób mówiło, że z 800 pasuje (ino krótszy o parę mm, ale to bez znaczenia), więc taki sobie zamontujesz.

Upartych mechaników, którzy wszystko wiedzą lepiej powinno się unikać wg mnie.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Cze 11, 2012 10:31   

Koronka ABSu po delikatnym podgrzaniu palnikiem schodzi z przegubu bez problemu i przy odrobinie ostrożności można ją bez problemu przełożyć na goły przegub. Trzeba delikatnie pobijać po obwodzie koronki za pomocą młotka i jakiegoś pobijaka (nawet zwykłego śrubokręta). Ja kupiłem przegub do wersji bez ABS i wymiary miał identyczne jak stary więc nic nie trzeba było przetaczać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620sdi] Jaki syntetyk/półsyntetyk polecacie do 620Sdi?
lastfish Rover serii 600, Honda Accord 28 Nie Mar 17, 2019 18:55
Pitertech
Brak nowych postów [Rover 620] Przegub ABS do wersji bez ABS
kolodariusz Rover serii 600, Honda Accord 8 Pon Cze 13, 2011 13:37
kolodariusz
Brak nowych postów [620SDI] Sprężyny od 620ti do 620sdi?
Staniol Rover serii 600, Honda Accord 0 Sob Paź 01, 2011 00:31
Staniol
Brak nowych postów [Rover 620sdi] wieksze IC
adam9149 Rover serii 600, Honda Accord 8 Wto Sty 09, 2018 20:47
adam9149
Brak nowych postów [Rover 620sdi] Nie działający prędkościomierz
Kilers Rover serii 600, Honda Accord 1 Nie Maj 12, 2013 01:29
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink