Forum Klubu ROVERki.pl :: [R800Ti] Nie odpala - aku chyba ok
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R800Ti] Nie odpala - aku chyba ok
Autor Wiadomość
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

  Wysłany: Nie Cze 10, 2012 12:54   [R800Ti] Nie odpala - aku chyba ok
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Wczoraj chciałem ruszyć maszynę i niestety objaw był jakby akumulator padł (stał bez odpalania jakieś 2tyg), niestety okazało się że aku prawie się nie ładował więc był pełny, a auto dalej nie chce ruszyć, przekręci raz i dalej nie ma siły. Nawiewy działają ładnie, więc zastanawiam się o co chodzi?
Może to mieć związek z problemami ze wspomaganiem (maglownica dmucha na max wspomaganie)? Zawsze jak odpalałem i lekko ruszałem wtedy kierownicą to tak jakby tracił moc.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 10, 2012 12:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Nie Cze 10, 2012 18:55   

Ja tak miałem jak szlag mi trafił łożysko alternatora. Opór na pasku wielorowkowym był taki, że rozrusznik miał problem obrócić wałem.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Pon Cze 11, 2012 09:27   

Drogo ci wyszła naprawa?
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Pon Cze 11, 2012 11:50   

Nie pamiętam już, bo to rok temu było, ale niedużo zapłaciłem. Może spróbuj odpalić R na zdjętym pasku wielorowkowym, będzie odrazu wiadomo, czy to dobry trop.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
brayan 



Dołączył: 12 Cze 2012
Posty: 1



Wysłany: Wto Cze 12, 2012 11:13   

:cool: mam czesci do rover 82oSi gdybys cos potrzebowł
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 19, 2012 09:32   

Na pasku przypadkiem nie jest pompa wody? Jak poluzować napinacz żeby zdjąć pasek?
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 19, 2012 22:40   

Yog-Sothoth napisał/a:
Na pasku przypadkiem nie jest pompa wody?


Pośrednio jest, pasek napędza pompę wspomagania, a ta zazębiona jest z pompa wody
Jesli zimny silnik bedzie pracował kilka minut bez chlodzenia nic sie nie stanie

Yog-Sothoth napisał/a:
Jak poluzować napinacz żeby zdjąć pasek?


załóż klucz na srube ktora dokreca napinacz, starając sie dokrecac srube, spowodujesz ugiecie sie sprezyny napinacza, to pozwoli na zdjecie paska

mam nadzieje ze w Ti jest tak samo :roll:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 02, 2012 17:20   

Skończyło się jednak na tym że aku całkowicie rozładowany, po ponad 24h ładowania auto odpaliło bez problemów :)

Inna sprawa którą zauważyłem to przygaszanie "komputera" od klimatronika w momencie włączenia świateł, wyraźnie widać że gorzej świecą przyciski i wyświetlacz.. co jest grane?
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 02, 2012 22:09   

no nie mow ze dopiero teraz to zauważyłeś :-)
to jest jak najbardziej prawidłowy objaw, w/g założeń producenta wyglada to tak,
jesli jest widno, to potrzeba podświetlenia o większej intensywności, gdy jest ciemno to zapalamy swiatla i wtedy juz tak mocnego podwietlenia nie potrzebujemy, niestety cale w sumie słuszne założenie wzięło w łeb, bo mamy nakaz jazdy na swiatlach caly dzień i w dzien za przeroszeniem g..o widac , pasowaloby to jakos obejsc :roll:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 03, 2012 05:51   

Jakoś przedtem nie zwróciłem na to uwagi :) trzeba by pewnie do elektryka uderzyć i może coś na to poradzi.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 17, 2012 08:13   

Yog-Sothoth napisał/a:
Jakoś przedtem nie zwróciłem na to uwagi :) trzeba by pewnie do elektryka uderzyć i może coś na to poradzi.


Po pierwsze każdy elektryk co zobaczy taki wynalazek powiem że nie będzie miał czasu przez najbliższy rok poza tym ja nad tym myślę bo to komputer steruje podświetleniem .
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 17, 2012 09:59   

Nie wiem czy w służbowym Oplu Astrze nie mam podobnie, tylko chyba mniejsza różnica jest.
W poprzednim sedanie miałem opcję zawsze włączonych świateł i to też by ratowało sytuację, tylko pytanie jak to zrobić.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
soviet100 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 499
Skąd: Czechowice-Dziedzice

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 17, 2012 11:24   

No tak ale ściemnianiem i podświetleniem komp steruje . Tak więc jedyna możliwość to albo zrobić nowe podświetlenie panelu klimatornika albo kompa oszukać
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Lip 18, 2012 07:29   

soviet100 napisał/a:
albo kompa oszukać

o to to, trzeba znalezc na ktory pin dostaje info o włączonych swiatłach
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Czw Lip 19, 2012 20:26   

Jest chyba gorzej bo przy wyłączonych światłach nie są podświetlane wszystkie przyciski a jedynie ekran i aktywny przycisk, więc oszukanie kompa chyba niewiele da :/
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R800Ti] Zagrzał się skubany O_o ??
Yog-Sothoth Rover serii 800 12 Pon Wrz 23, 2013 19:15
Yog-Sothoth
Brak nowych postów [R800Ti] Wiatrak nawiewu nie działa na niskich prędkościach
Yog-Sothoth Rover serii 800 10 Sob Mar 08, 2014 01:14
kataklysm
Brak nowych postów [R820] Nie odpala
Yog-Sothoth Rover serii 800 9 Nie Sie 01, 2010 22:45
AndrewS
Brak nowych postów [R820] Nie odpala po wymianie uszczelniaczy
RAS88 Rover serii 800 1 Pon Kwi 23, 2007 22:07
Golab33
Brak nowych postów [R820] Nie odpala wentylatora chłodnicy
Granat Rover serii 800 13 Nie Kwi 27, 2014 21:05
Granat



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink