Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
Witam!
Czy ktoś z Szanownych Kolegów wie czy to cudo
http://allegro.pl/show_item.php?item=2397013390
nada się do Rovera 416 Si z '97 r?
Chcę to kupić i pobawić się w "doktorka"
To tyle pozdrówka
Ostatnio zmieniony przez riat Czw Cze 14, 2012 07:23, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 14, 2012 07:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Oczywiście, że wiemy.
NIE nadaje się.
Komputer który może Roverka zdiagnozować kosztuje niestety więcej niż sam Roverek.
Podane urządzenie zadziała natomiast z Roverem 45 i MG ZS.
Do prostej diagnostyki R416 wystarczy chyba KTS (ceny 10-50tys , ale tak serio coś zdziałać może dopiero TestBook T4, których w Polsce jest kilka sztuk.
ELM327 nie zadziała z żadnym samochodem produkowanym przed rokiem 2000. Obsługuje jedynie OBDII, a ten protokół był wprowadzany dopiero od tego roku i to tylko w niektórych autach.
Ostatnio zmieniony przez sobrus Czw Cze 14, 2012 07:21, w całości zmieniany 1 raz
Bardzo dobrze działa z tymi autami sprzęt SOLUS, odczytuje wszystkie parametry prawidłowo, ale niestety ma tylko wgląd oraz możliwość kasowania błędów, bez możliwości ustawiania czegokolwiek w aucie.
Prawie się ucieszyłem z tej wiadomości.
Niestety SOLUS też kosztuje z 10 tys zł
Ale np. w Lublinie nie jest wcale tak trudno znaleźć kogoś z komputerem.
Każdy szanujący się zakład ma coś porządnego.
Oczywiście tylko odczyt błedów wchodzi w grę - ale dobre i to.
Mam ELM327 ale on nawet Omegi B V6 z 1999r, nie widzi, to Rovera nawet nie chciało mi się sprawdzać. Szkoda czasu, chyba że poprzedni właściciel zamontował komputer z R45
Do ustawiania itd. to tylko T4, ale do sczytywania błędów i ich kasowania inne sprzęty się nadają chodź też nie każdy który się połączy, bo mogą coś tam czytać ale błędnie.
Ale ten SOLUS mnie zaskoczył, naprawdę bardzo ładnie pracuje, tym bardziej że jest po PL
No to kiepsko!!!!
Miałem nadzieję, że za niedużą kasę czegoś się dowiem o mim roverku
Nie ma żadych emulatorów programowych? Czegoś prostego co po podpięciu do notebooka odczyta przynajmniej stan np. czujników ABS-u i innych?
Chodzi mi o to żeby nie być tak na amen skazanym na pseudo wiedzę tych "cudaków" od diagnostyki z serwisu którzy im mniej wiedzą tym mają mądrzejsze miny. Ale tylko miny!
Pozdrówka
Możesz spróbować EUROSCAN VISA 2000.
W zasadzie to sie sam zastanawiam bo mam chyba gdzieś taki komputer.
Musiałbym jedynie dorobić do niego mały dysk.
Tylko mi się nie chce i musiałbym ze 200zł jeszcze zainwestować w sam interfejs i części
Bez gwarancji że zadziała.
witam. Dlaczego do diagnostyki potrzeba aż tak drogich programów, które są niedostępne. Na necie też są wersje Testbooka T4 (sam nawet mam to u siebie na kompie), w postaci ISO, ale nie mam lapka ani kabla żeby podłączyć. Na prawdę nie ma nic "nieoficjalnego" czyli jakieś substytuty ?
Kolego Sorus!
Jesteś pewny tego:
A tak całkiem serio to ta zabawka potrafi ponoć odczytać błędy
http://allegro.pl/interfe...2394281592.html
Niestety wymaga zabytkowego komputera z dwoma portami RS-232.
W końcu stary komp bez monitora i fontann ale z dwoma R@-232 to najwyżej 5 dych i to w porywach!
Przecież do diagnostyki wystarczy twardziel 10GB i ćwiartka byle jakiego RAM-u
z takim samym napędem CD!
5 dych to przesadziłem 3 to góra!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrówka
Według producenta działa.
http://www.auto-soft.pl/download/euroscan.pdf
A co do reszty to gdybym miał powód to pewnie bym to zrobił
A tak to tylko z nudów złożyć siódmy komputer w domu i wstawić go do garażu.
Inna sprawa że nie ma na aukcji słowa o tym że oprogramowanie jest w cenie interfejsu.
Trzebaby dopytać.
Ostatnio zmieniony przez sobrus Czw Cze 14, 2012 07:45, w całości zmieniany 1 raz
Potrzebowałbym jeszcze karty CF i przejściówki na system oraz samego interfejsu.
Czyli ze 200zł
Monitorów się pozbylem ale może jakiś jeden by sie znalazł.
I diagnostyka na całe osiedle
Jeżeli tylko oprogramowanie jest dołączone do interface oczywiście...
Ostatnio zmieniony przez sobrus Czw Cze 14, 2012 08:02, w całości zmieniany 1 raz
Kolego Tronsek
link jest chyba o'k
http://allegro.pl/show_item.php?item=2397013390
A tak na marginesie, zapytałem sprzedającego czy to działa na roverku 416 Si z '97 i zeznał że TAK!
Sam nie wiem. Uwagi Kolegów z forum, że nie wydają mi się bardziej wiarygodne! Sprzedawcy wiadomo chodzi o kasę a resztę ma pewnie w nosie.
W myśl starej zasady "bierz kasę i w nogi"
riat
mam taki interfejs i nie połączył się z żadnym dieslem ani z R200 ani z R400 połaczył sie z moim R75 a z Freelanderem już nie Freel jest benzyna z grudnia 1999 ponoć łączy się z kompami w autach co maja nalepkę z napisem EOBD no i standardowo z OBD2
[ Dodano: Czw Cze 14, 2012 09:31 ]
riat napisał/a:
A tak na marginesie, zapytałem sprzedającego czy to działa na roverku 416 Si z '97 i zeznał że TAK!
Ściemnia
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum