Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Witam.
Rozszczelnił mi się przewód wspomagania. Po naprawie i ponownym zalaniu układu, pompa pracuje dość głośno. Mechanik twierdzi, że tak się zdarza i po kilku dniach wszystko wróci do normy. Jeżdżę drugi dzień, zrobiłem jakieś 150 km i poprawy nie widać. Płyn CASTROL TQ D3 z dolewką MOBIL ATF 320. Czy wymiana przewodu może mieć taki wpływ na pracę układu?
Proszę o pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 14, 2012 17:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie uciekł. Zaczęła przeciekać jedna złączka ale minimalnie. Stan oleju cały czas był ok. Chciałem właśnie uniknąć poważniejszej awarii, ale wyszło jak wyszło... Gość, który dorabiał mi przewód nie mógł zacisnąć oryginalnych złączek bo ze względu na kształt końcówki węża (od strony pompy) nie mieścił się w maszynę. Gdzieś na forum czytałem, że w oryginale (gumowym) jest jakaś plastikowa wkładka i ktoś już miał takie jazdy, ale nie mogę znaleźć tego wątku. Tak na marginesie- jak długo to się może odpowietrzać? Faktycznie kilka dni?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum