Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 153 Skąd: Łobżenica (ok.Piły)
Wysłany: Nie Cze 17, 2012 23:00 [R25] Pasek i napinacz - rozrząd
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam, szukam trochę po tych tematach i nic ciekawego dla siebie nie mogłem znaleźć, dlatego pytam.. Muszę wymienić w swoim R25 2.0 IDT pasek rozrządu i napinacz, ponieważ puścił mi naciągacz i pasek przeskoczył o jeden rowek.. Zapala ale bardzo cięzko chodzi.. Jestem zmuszony wymienić napinacz i pasek, pytanie brzmi jakiej firmy kupić jedną i drugą część ? Zdania sa bardzo podzielone, jedni chwala takie paski, inni je odradzają.. Cieszyłbym się gdyby ktoś napisał mi jakiej firmy zakładał owe części i jak się sprawują, czy paski nie pękały itd. Muszę się zdecydować jaki pasek i jaki napinacz kupić, więc to by mi pomogło.. A przy okazji czy ktoś wie jak prawidłowo powinien być napięty owy pasek ? ( rozrząd ma jakieś 50tyś-60tyś. zaznaczam nie chcę wymieniać całego)
[ Dodano: Pon Cze 18, 2012 00:00 ]
Przepraszam za wprowadzenie w błąd.. Pomyliłem się.. Przeskoczył pasek ten z prawej strony pod maska, czyli wychodzi na to że ten od pompy.. Gdzie mogę do niego dostać napinacz.. ?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 17, 2012 23:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 153 Skąd: Łobżenica (ok.Piły)
Wysłany: Pon Cze 18, 2012 07:46
Pytasz o napinacz od rozrządu czy właśnie tam od pompy ? Kąt wtrysku.. hmm a jeśli udałobymi się ustawić spowrotem tak jak było ? Było by okey ? Cholera bo sam nie wiem co juz muszę kupić.. myślałem o napinaczu tego paska od pompy tam + ew. nowy pasek..
Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 153 Skąd: Łobżenica (ok.Piły)
Wysłany: Pon Cze 18, 2012 08:59
Mam automatyczny. Skoro przestawił mi kąt wtrysku.. Czy wystarczy że zablokuje koło przy rozrządzie i później jak zablokuje do koło od pompy i założe pasek to będzie okey ?
Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 153 Skąd: Łobżenica (ok.Piły)
Wysłany: Pon Cze 18, 2012 09:55
No okey to zamówie manual, można tak założyć manualny zamiast automatycznego bez problemów ? No i najważniejsze.. Jak mam to zrobić żeby kąt wtrysku był tak jak wcześniej.. zablokować koło od strony rozrządu ? wtedy zablokować dwa koła tu od strony pompy i założyć pasek i będzie okey ?
Mozna zamienić jak tak miałem wymienione, automatyczny napinacz pasek zjadł od pompy Tylko trzeba poszukać dłuższa śrubę albo dokupić w metalowym i tyle
Odczytać sobie kat wtrysku przez OBD ELm327 lub podobnym sprzętem i tyle. Ustaw najpierw wszystko na znaki zamontuj pasek napnij go i odczytaj kat i tyle
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 153 Skąd: Łobżenica (ok.Piły)
Wysłany: Pon Cze 18, 2012 13:08
Zamówiłem obydwa paski nowe, GATES + manualny napinacz paska od pompy. Zobaczymy co to będzie.. Mam nadzieję że nie bede musiał regulować tych kątów.. Czyli podsumowująć zablokować wszystkie te ruchome koła ściągnąc pasek i założyć nowy i nowy napinacz ? Jak mocno napięty musi być ten pasek ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum