Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Przyczyna stukania w przednim zawieszeniu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Przyczyna stukania w przednim zawieszeniu
Autor Wiadomość
zaq 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 182
Skąd: Łódź



  Wysłany: Pon Cze 25, 2012 21:37   [R620] Przyczyna stukania w przednim zawieszeniu
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam, Otóż próbuję namierzyć miejsce i przyczynę dziwnego stukania w przednim zawieszeniu. Dźwięk pojawia się podczas końcowej fazy hamowania gdy auto już staje w miejscu lub gdy dynamiczniej ruszam! jest to pojedyncze tak jakby metaliczne stuknięcie, dodam że podczas hamowania odczuwam delikatnie to uderzenie na pedale sprzęgła! Dodam jeszcze że prawdopodobnie będę miał do wymiany któryś przegub bo słychać jakieś terkotanie podczas jazdy na maksymalnym skręceniu kołami! Czy to może być wina tego przegubu? Może ktoś miał podobny przypadek i więc z góry dziękuje za pomoc! Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 25, 2012 21:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Pon Cze 25, 2012 22:25   

I to co ci stuka to właśnie ten przegub , ale sprawdź tez wewnętrzny bo na krzyżaku lubią siadać
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
zaq 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 182
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Cze 26, 2012 11:03   

davidlive napisał/a:
I to co ci stuka to właśnie ten przegub , ale sprawdź tez wewnętrzny bo na krzyżaku lubią siadać

A możesz jeszcze podpowiedzieć jak najłatwiej i najlepiej sprawdzić przegub?
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Wto Cze 26, 2012 12:29   

zaq napisał/a:
A możesz jeszcze podpowiedzieć jak najłatwiej i najlepiej sprawdzić przegub?

zaq napisał/a:
słychać jakieś terkotanie podczas jazdy na maksymalnym skręceniu kołami!
 
 
zaq 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 182
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Cze 26, 2012 14:05   

bastek napisał/a:
zaq napisał/a:
A możesz jeszcze podpowiedzieć jak najłatwiej i najlepiej sprawdzić przegub?

zaq napisał/a:
słychać jakieś terkotanie podczas jazdy na maksymalnym skręceniu kołami!
No dobrze ale wewnętrzny czy zewnętrzny? Lewy czy prawy? Będą jakieś wyczuwalne luzy na nim jak półosią będę ruszać czy jak to się sprawdza? Napiszcie jeszcze gdzie kupię taki przegub do SDI bo ponoć są problemy z ilością zębów od ABS a nie chcę się bawić w jakieś przerabianie!
 
 
davidlive 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 320
Skąd: Orzelec Duży



Wysłany: Wto Cze 26, 2012 22:36   

kupisz bez problemu, podasz ilość zębów na frezie i na zębatce ABS i nie będzie kłopotu.

wejdź do kanału i pokręć półośkami , jeśli będziesz czuł luz na przegubach wewnętrznych to znaczy że masz je wybite, oczywiście malutki luzik musi być .

a najlepiej polecam jechać do mechaniora
_________________
ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sro Cze 27, 2012 07:32   

Cytat:

kupisz bez problemu, podasz ilość zębów na frezie i na zębatce ABS i nie będzie kłopotu.
Będzie kłopot.
Niestety.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
zaq 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 182
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Cze 27, 2012 12:10   

marthinez napisał/a:
Cytat:

kupisz bez problemu, podasz ilość zębów na frezie i na zębatce ABS i nie będzie kłopotu.
Będzie kłopot.
Niestety.

A jak rozwiązałeś ten problem, bo pewnie go przerabiałeś :???:
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Cze 27, 2012 13:04   

Jeżeli masz starszy model, to trzeba przełożyć koronkę ze starego przegubu na nowy (kupić do wersji bez ABS). Wystarczy trochę podgrzać koronkę palnikiem i delikatnie zbijać ją po obwodzie, a potem znów podgrzać trochę i nabić na nowy przegub. Można też kupić przegub do R800, koronkę ma taką jak starszy model R600, tyle, że jest trochę krótszy (co niczemu nie przeszkadza).
 
 
zaq 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 182
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Cze 27, 2012 13:53   

thef napisał/a:
Jeżeli masz starszy model, to trzeba przełożyć koronkę ze starego przegubu na nowy (kupić do wersji bez ABS). Wystarczy trochę podgrzać koronkę palnikiem i delikatnie zbijać ją po obwodzie, a potem znów podgrzać trochę i nabić na nowy przegub. Można też kupić przegub do R800, koronkę ma taką jak starszy model R600, tyle, że jest trochę krótszy (co niczemu nie przeszkadza).

Chodzi czy jest po lifcie czy przed? Wtedy są różne przeguby?
 
 
bastek 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Mar 2008
Posty: 364
Skąd: Racibórz



Wysłany: Sro Cze 27, 2012 13:56   

A nie lepiej pójść i policzyć ilość zębów na koronce z absu? Ilość zębów na frezach przed i po liftem jest taka sama.
 
 
marthinez 



Pomógł: 84 razy
Dołączył: 02 Gru 2006
Posty: 932
Skąd: Szczecin



Wysłany: Sro Cze 27, 2012 18:06   

bastek napisał/a:
A nie lepiej pójść i policzyć ilość zębów na koronce z absu? Ilość zębów na frezach przed i po liftem jest taka sama.
Owszem, ale benzyna i diesel mają różne.
zaq napisał/a:
A jak rozwiązałeś ten problem, bo pewnie go przerabiałeś :???:
Ja nie miałem problemu, bo mam benzyniaka z 50 zębami.

Na Twoim miejscu kupił bym od R800.
_________________
Pozdrawiam
Marcin
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Stuki w przednim zawieszeniu
Wymieniłem już wszystko. Dalej stuka.
simion0 Rover serii 600, Honda Accord 11 Sro Wrz 17, 2008 15:38
maciej
Brak nowych postów [R620] Stukanie w przednim zawieszeniu
gucwiz Rover serii 600, Honda Accord 2 Pon Paź 05, 2009 12:55
Mazak
Brak nowych postów [R620] Pukanie w przednim zawieszeniu
karolkos Rover serii 600, Honda Accord 11 Nie Gru 26, 2010 09:42
_papa_
Brak nowych postów [r620sdi] stuki w przednim zawieszeniu
gaxik Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Wrz 29, 2014 11:02
Marcin84
Brak nowych postów [R620]Brak ładowania co przyczyną?
win-ex Rover serii 600, Honda Accord 1 Wto Sie 16, 2011 13:01
djvolume



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink