Wysłany: Sro Lip 04, 2012 17:08 [ r416 ] HGF K series
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996
Witam. mój roverek zaczął już na tyle rzygać wodą, że trzeba w koncu cos z tym zrobic.
Głowicę więc mam już ściągniętą, i tu zaczynają się moje pytania ;0
Tyle było o procedurach przy hgf i pamiętam, że kiedyś co rusz się o to napotykałem, lecz teraz nigdzie nie mogę znaleźć jak krok po kroku to złożyć, kolejność dokręcania śrub głowicy, ustawienie rozrządu itp. Oślepłem? Jest to gdzieś jeszcze na forum?
w rozrządzie coś dziwnie klekocze, jak swego czasu sprzedawałem auto, każdy zwracał na to uwagę. Skoro już mam to na wierzchu, chciałbym to zrobić. Ktoś wie co to może być? Co poza tym można posprawdzać?
Skąd wziąć dobre uszczelki? na allegro są zestawy po czysta plnów, ale pewnie jakość ich jest porównywalna do cylindrów z simsona za 70 zł (tak jakoś mi się skojarzyło )
Jak będę wiedział co muszę kupić, podejmę decyzje czy kupić części, silnik, czy ciąć to auto na żyletki
Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Adrian Sro Lip 04, 2012 18:21, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lip 04, 2012 17:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Szukam juz od pewnego czasu
znalazłem odpowiedź dotyczącą tego klekotania i poczyściłem te kasowniki luzów zaworowych. Reszta pytan niestety aktualna...
Jeszcze jedno pytanie, 2 zewnętrzne zawory dolotowe (1 w pierwszym i 1 w czwartym garnku) są koloru czarnego podczas gdy wszystkie inne są kremowe. Normalne?
Tyle było o procedurach przy hgf i pamiętam, że kiedyś co rusz się o to napotykałem, lecz teraz nigdzie nie mogę znaleźć jak krok po kroku to złożyć, kolejność dokręcania śrub głowicy, ustawienie rozrządu itp. Oślepłem? Jest to gdzieś jeszcze na forum?
Skąd wziąć dobre uszczelki? na allegro są zestawy po czysta plnów, ale pewnie jakość ich jest porównywalna do cylindrów z simsona za 70 zł (tak jakoś mi się skojarzyło )
Ogólnie z tego co słyszałem to te zestawy są dość kiepsko wykonane. Szukaj części w sklepach motoryzacyjnych, albo tu http://tomateam.pl/
Witam, glowica odebrana z planowania, zdarli okolo 0,2mm, mówili że to nie pierwsze jej planowanie a na głowicy dalej są odbite tuleje albo uszczelka cylindrów. Miałem zakładać uszczelkę starego typu, w tym jednak przypadku założę nową (jest grubsza i podobno nie pozwala wbijać się tulejom w głowicę) Teraz takie pytanie: znalazłem info, że seryjna wysokość głowicy 1,8 to 119mm. W 1.6 jest taka sama na 100%?
o ile grubsza jest nowa uszczelka, niż starego typu?
tak, ale licząc, że stara uszczelka ma 1 mm, u mnie głowica ma 118, w porywach trochę więcej, to nowa musiałaby mieć 1,8mm aby zachować max 0,2mm planowania głowicy
Ja bym zakładał nowy typ. W sumie to znam przypadek, gdzie głowica była planowa trzykrotnie i wszystko do kupy złożono na starym typie i Roverek do tej pory śmiga.
dobra to gitarra o spalanie stukowe sie nie martwie bo to nie jest przeciez nowy silnik i kompresja nie wróci nawet do poziomu fabrycznego tylko żeby zawory w tłok nie ... . ale raczej nikt nie pasował tam luzu na pół mm. W takim razie kupuję nową uszczelkę, pytanie jeszcze o uszczelniacze zaworowe. Jakiej firmy są dobre, mają jakieś wymiary 1,2,3 naprawczy itp? Czy po prostu kupić cokolwiek do k series i bedzie dobre?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum