Dołączył: 13 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Pon Lip 16, 2012 10:44 [R45] Niestabilny silnik po odpaleniu zbyt niskie obroty?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2004
Witam wszystkich, mam od jakiegoś czasu problem ze swoim R45 przy odpaleniu rzuca silnikiem i przy połączeniu między silnikiem a skrzynią automatyczną slychac jak cos rzęzi. Problem ustaje jak lekko dodam gazu (napnę linkę ) i podniosę obroty.Na zimnym silniku trzyma obroty w granicach 1000 obr/ min a przy 1100 jak podciągnę to jest lux. Czy problem moze wynikać np z czujnika temp silnika i nie dostaje na początku większej dawki (powinien chodzić na ssaniu na zimnym silniku?). Przy rozgrzanym silniku obroty trzyma w granicach 900 obr/ min. Jakie obroty powinien trzymać silnik 1.8 na zimnym i rozgrzanym silniku?
Zauważyłem jeszcze jedną rzecz ze jak czasem zdejmę dość gwaltownie nogę z gazu np przy wrzuceniu na luz (N) silnik jeszcze sobie sam podskakuje na obrotach na ułamek sekundy w góre o jakies 200 obr/min robąc mały ryk silnka jak bym dodał gazu i szybko puścil... może to objawy silnika krokowego?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 16, 2012 10:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jakie obroty powinien trzymać silnik 1.8 na zimnym i rozgrzanym silniku?
Ciepły 850 obr/min, zimny 1100 obr/min. Czujnik temp. zawsze można sprawdzić. opis znajdziesz na forum. Kiedy ostatnio świece i przewody były wymieniane
Dołączył: 13 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Wto Lip 17, 2012 10:13
świece i przewody wymieniałem 15.03. 2012 wiec powinno być ok przewody Bosh i świece NGK platynowe. Cewki sprawdzałem ( opór wtórny i pierwotny) i bylo lux, poszukam tego opisu z czujnikiem temp na forum dzięki za podpowiedzi chyba żeby jeszcze coś innego mogło być?
Dołączył: 13 Paź 2011 Posty: 33 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Wto Lip 17, 2012 13:52
mam nadzieje ze te dlugo się utrzymają, ale to raczej nie będzie wina przewodów, sprawdzę ten czujnik temp znalazłem na forum informacje co i jak....
nie mam niestety dostępu do samochodu do konca tygodnia by sam sprawdzic pewne rzeczy i poszukać bo lakieruje się zderzak (uszkodzony na postoju na parkingu przez jakiegoś zdolnego kierowcę innego pojazdu) w kazdym razie są podobno 2 czujniki temp. Wyczytałem ze jeden znajduje się za kolankiem przewodu idącego do chłodnicy ale ten chyba nie daje informacji do silnika by wyregulować dawkę paliwa?
Gdzie znajduje się zatem własciwy czujnik temperatury do ukałdu regulacji wtrysku paliwa?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum