Forum Klubu ROVERki.pl :: [r220 SD]Podnoszeni dawki paliwa na pompie mechaniczenj.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r220 SD]Podnoszeni dawki paliwa na pompie mechaniczenj.
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lip 14, 2012 23:31   

Zmienic pompe i ECU od idt :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 14, 2012 23:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lip 15, 2012 09:29   

Remigiusz napisał/a:
Zmienic pompe i ECU od idt :D


Nie słuchaj sie Remiego vnt montuj i 160 kunia i 3xx Nm wypluje.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lip 15, 2012 10:31   

Vnt + pompa i ecu od IDT 185 km :D i 300-400NM :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
alexkret 




Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Puławy

Rover 200

Wysłany: Nie Lip 15, 2012 11:42   

A czy ktoś na forum już coś takiego robił? Vnt chodzi wam o inne turbo tak?
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Nie Lip 15, 2012 12:05   

VNT to turbo o zmienne geometrii.Jeszcze nikt tego nie robił w SD
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lip 15, 2012 12:05   

alexkret, tak uzytkownik Firq jest temat na forum . Nie mointuj iDT to zlo pada tam elektronika ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
alexkret 




Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Puławy

Rover 200

Wysłany: Czw Lip 19, 2012 20:55   

Mam pytanie dlaczego nie mogę podkręcić turbo...? Otóż wcześniej sprawdzałem manometrem ale chyba on troche przekłamywał a dzisiaj dostałem wskaźnik doładownania i pokazała ~1 bar no i oczywiście chciałem podkręcić na 1,2 i nie mogę... Mam jeszcze jakiś 1cm gwintu kręce cięgnem a ono w pewnym momencie zaczyna kręcić się całe, więcej się nie da?
Drugie pytanko czy w dobre miejsce wpiąłem ten tójnik?
kolor czerwony miejsce gdzie wpinałęm się kiedyś, kolor żółty miejsce gdzie zamontowałem trójnik teraz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 400 2.0 D ]Zwiększenie dawki paliwa
michu1123 Tuning mechaniczny 48 Pon Mar 25, 2013 08:25
maniu48
Brak nowych postów [R220 sd]HAMOWNIA
maniu48 Tuning mechaniczny 3 Sro Sty 04, 2012 01:05
Remigiusz
Brak nowych postów [R220 SD] Śrubka pompy
maniu48 Tuning mechaniczny 1 Pią Gru 30, 2011 17:59
Remigiusz
Brak nowych postów [R220 sdi] Hamownia Białystok
zex Tuning mechaniczny 14 Wto Lut 22, 2011 23:24
Krzysi3k
Brak nowych postów [R220 SD 97] Usztywnianie zawieszenia
xmen38 Tuning mechaniczny 4 Sob Kwi 17, 2010 02:56
bula21



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink