Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT-T] Co to za silnik ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT-T] Co to za silnik ?
Autor Wiadomość
najnowszy85 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 202
Skąd: Pruszkow

Rover 200

  Wysłany: Sob Lip 21, 2012 23:01   [MG ZT-T] Co to za silnik ?
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Witam ! Dziś oglądałem ZT-T , stan techniczny zastanawiający , ale co to za silnik ? Sprzedawca powiedział że to silnik oplowski ..... Zadzwoniłem do Mariusz418 i powiedział że to jest bujda na resorach ! Prosze dajcie jakieś info co to jest ? Obudowa nie przypomina żadnej z CDT , CDTI .... W google znalazlem zdjecie tego cuda .

[ Dodano: Sob Lip 21, 2012 23:58 ]
Ma jescze zamontowane cos takiego , czewony przycisk na konsoli środkowej . Wyczytałem z " google " translatora że to jakiś wyłącznik ?? ?

[ Dodano: Nie Lip 22, 2012 00:01 ]
Zdjęcia pochodzą ze strony : http://www.the75andztclub...ead.php?t=60473 , jest coś tam o 75 4x4 . Ktoś bieglejszy w angielskim mógłby to postudiowac . To jakies koncepcyjne i testowe auta ....
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Lip 22, 2012 11:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 21, 2012 23:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Oskar 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 428
Skąd: Międzywodzie

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 21, 2012 23:45   

najnowszy85, taki przycisk widziałem na tym ogłoszeniu, może sprzedający będzie wiedział co to jest: http://allegro.pl/mg-zt-t...2489998625.html
 
 
 
automechanik 



Pomógł: 68 razy
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 756
Skąd: Tychy



Wysłany: Nie Lip 22, 2012 02:08   

Silnik fiata JTD
_________________
rom
 
 
najnowszy85 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 202
Skąd: Pruszkow

Rover 200

Wysłany: Nie Lip 22, 2012 07:35   

Oskar , zaskoczę cię , to dokładnie to auto stoi 3 km od pruszkowa co mnie zaintrygowało . Trochę zmęczony ... stał ok 2 lata bez ruszania .... Handlarz mówił że ma 6 skrzynie i 150 km , że źle napisał na aukcji .. sam nie wie co sprzedaje ... Ogólnie sporo minusów :
- 2 opony łyse
- boczek od kierowcy naprawiany blachowkrętem !
- boczek z tylu źle zamontowany ( raczej urwane zaczzepy )
-brak subwoofera
- wali stęchlizną w środku
- wnętrze zmęczone
- nie działa sterowanie fotela kierowcy
- silnik kopci na niebiesko ( stwierdzenie wcześniejszego oglądającego !! ! )

CO NAJGORSZA TEN SILNIK , CO TO ZA EGZOTYKA ? ILE TEGO SZTUK WYSZŁO ! MG Z SILNIKIEM OD FIATA !! !!
MAM SŁABOŚC DO ORYGINALNYCH AUT ALE CZY TO NIE BĘDZIE MNIE DUŻO KOSZTOWAC !! !
 
 
pazdzi0h 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 226
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Nie Lip 22, 2012 09:08   

automechanik napisał/a:
Silnik fiata JTD


ja tam nie wiem ale kolega pisze, ze to 2.0

a JTD to:

1.9 lub 2.4
_________________
"bo gdybym zginął to opiekuj się moją rodziną..."
 
 
najnowszy85 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 202
Skąd: Pruszkow

Rover 200

Wysłany: Nie Lip 22, 2012 19:57   

Śledztwo trwa ! Pierwsze informacje takie :
nie 2.0 lecz 1.9 JTD .
Opis zgadza się : 6 biegów , 150 km . Silnik Fiata , montowany również w Vectrze !! ! Widzę że pomoc w śród właścicieli 75 tek ogromna :(

[ Dodano: Nie Lip 22, 2012 14:08 ]
zdjęcie vectry .

[ Dodano: Nie Lip 22, 2012 20:23 ]
Podpis pod zdjeciem 75 tki : A 75 Development car fitted with the JTD Diesel engine. Co według mnie znaczy mniej więcej : 75 rozwojowy samochód wyposażony w silnik wysokoprężny JTD.

Projekt przestał istnieć wraz z fabrykami MG/ROVER.

[ Dodano: Nie Lip 22, 2012 20:57 ]
napisałem do autora artykułu na temat mg/75 z JTD . Może podrzuci jakieś informacje na ten temat .....

ps : Czy są tu ludzie którzy się trochę interesują tymi autami ?? ? Mam nadzieję że jestem tu SAM .... :/
 
 
haszczyc 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1631
Skąd: Zabrze

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 22, 2012 20:13   

najnowszy85, są ludzie którzy interesują się R75 ale ja np nie mam w tym temacie co powiedzieć bo kompletnie jestem laikiem jeśli chodzi o takowy silnik i informacje, większość pewnie też :)
 
 
najnowszy85 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 202
Skąd: Pruszkow

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 23, 2012 16:58   

Spoko , może ja też się nacisnieniowałem ..... Trafiłem na takie " cudo " , ale mi się podoba , trzeba je trochę doinwestować i będzie piękny MG . Pewnie 1 w PL :) Tylko nie chce sobie zrobić kuku takim autem żeby nie okazało się że to wpłatomat bez dna :/
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 23, 2012 18:08   

najnowszy85, Jakby nie liczyć czy to oryginał czy przeszczep to pewnie łatwo z serwisem nie będzie. Jak będzie jeżdzić to spoko ale jak zaczną się problemy to trzeba wiedzieć czy to MG czy bardziej Fiat
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Pon Lip 23, 2012 20:37   

Na mój gust jest to jakiś przeszczep, JTD fajne silniczki, ale nie wydaje mi się, żeby wsadzano je fabrycznie do Rover/MG przecież mieli diesle od BMW a źródła pisane raczej nie wspominają o JTD jako fabrycznych silnikach w tych autach.
 
 
 
automechanik 



Pomógł: 68 razy
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 756
Skąd: Tychy



Wysłany: Pon Lip 23, 2012 21:10   

Test cars, prototypes Były te silniki montowane w w angielskim odpowiedniku ośrodka badawczo-rozwojowego
_________________
rom
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Pon Lip 23, 2012 21:15   

to co by prototyp sprzedali ?? :razz:
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
najnowszy85 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 202
Skąd: Pruszkow

Rover 200

Wysłany: Pon Lip 23, 2012 22:13   

Jak już pisałem z tego forum club75andzt.com wynika że to jakaś wersja rozwojowa była tylko na rozwój za późno było . Jest tam kupa zdjęć z tego ośrodka takich cudów jak :
- ZT-T 4X4
- ZT z gillem szerokim jak 75 tylko zamiast znaczka rover był MG itd>

Silnik i krzynia : Fiat ( Alfa , vectra c )
Buda MG ZT-T 2004

Gorzej będzie z poduchami pod silnik .Ceny obsługi silnika dość niskie MOC DOŚĆ WYSOKA...
Silnik ma tendencje do kopci w niebieskim kolorze .... Tak czy siak , jak kasa będzie biorę Mariusz418 , on go Testbookiem prześwietli ... " Jak powiedział , zobaczymy co go boli "
 
 
zaq 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 182
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lip 26, 2012 17:32   

najnowszy85 dowiedziałeś się czegoś więcej na temat tego modelu? Byłeś go oglądać i sprawdzić jeszcze raz? Z wyglądu bomba no i ten silniczek wydaje się fajny!
 
 
najnowszy85 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 202
Skąd: Pruszkow

Rover 200

Wysłany: Czw Lip 26, 2012 22:26   

model może i fajny , sam się zastanawiam nad kupnem ... oglądałem i tak :
- silnik kopci na niebiesko ( nie wiem kiedy , czy ciepły czy zimny .opinia wcześniejszego oglądającego )
- przód cienko spasowany ( nie sprawdziłem miernikiem , na oko )
- sterowanie elektryczne fotela kierowcy nie działa
- boczek od kierowcy rozbierany ( złapana na blachowkręta maskownica głośnika )
- boczek pasażera od str. kierowcy zniszczony ( ułamany zaczep , niespasowany z drzwiami )
- brak subwoofera ( w bagażniku brak zaślepki lewej jak i prawej )
- 2 opony do wymiany
- 2 felgi do renowacji ( obtarte )
- rozrząd do roboty
- dziwnie buczy podczas jazy ( przejechał ok 100 obok mnie )
AUTO OK 1,5 ROKU STAŁO

OGÓLNIE , JAK POLICZYŁEM NA SZYBKO TO OK 2 TYŚ TRZEBA NA PIERWSZĄ OBSŁUGĘ .
co nie zmienia faktu że mnie intryguje bardzo . To tyle

Jak ogarnę fundusz , umawiam MARIUSZ418 , bierzemy T4 i prześwietlony zostanie .

ps : czy w każdej 75/zt tak dziwnie przyklejone są te paski , jakby trochę odstają .

[ Dodano: Czw Lip 26, 2012 23:24 ]
A ten co robił zdjęcia , ujął wszystko to co najładniejsze retuszując to czego nie chcieliby klienci widzieć . Profesor z Fotoshop'a . :) GRUBY DYLEMAT , LAKIER NIE ZNISZCZONY

[ Dodano: Czw Lip 26, 2012 23:26 ]
<<< pisałem do autora postu z tej strony angielskiej , ale odpowiedzi brak >>>>
 
 
nuaps 



Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 2



Wysłany: Pią Lip 27, 2012 15:19   

Witam.

Oglądałem tego MG i powiem szczerze, że co to za silnik to pojęcia nie mam...(koleś mi mówił, że to od Opla ). Wiem tylko tyle, że od spodu silnik ma sporo wycieków i jak wjeżdżał na kanał to puścił niebieską chmurkę. No i dziwny jakiś zapach spalin jak dla mnie był, ale nie wiem mechanikiem nie jestem. Ogólnie nie kupiłem go i bardzo się cieszę bo następnego dnia trafił mi się piękny Rover 75 kombi z 2004r. w idealnym stanie za mniejszą kwotę . Pozdrawiam.
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Sie 23, 2012 12:03   

JTD to bardzo dobra jednostka, która nie łatwo zajechać więc jeśli to naprawdę 1.9 JTDm 16V 150KM i kopci na niebiesko to straszna padaka musi być. Kolejna sprawa skoro to JTD to nie wiem jak będzie z podpięciem pod T4.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
dziej076 



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 49
Skąd: EDINBURGH - SCOTLAND



Wysłany: Czw Sie 23, 2012 23:02   

Hejka .Troche zaintrygowal mnie ten post i pomyslalem ze nalezaloby zasiegnac rady u specjalistow i tak
Zawitalem dzis do ex dealera ROVER MG w Edinburgh-u ktory zreszta do dzis prowadzi service Rover Mg i powiedzial mi jedno ,ze nigdy w zyciu nie widzial i nie slyszal o silniku JTD do Rovera a juz napewno do MG .POWOD ---- Rover montowal wcale nie silniki od BMW 3 a jedynie bloki silnikow od BMW a reszte osprzetu dawal swojego ,jesli chodzi o MG to juz zupelnie inny temat bo jednostki napedowe byly takie same jak w Rowerze z malymi poprawkami szczegolnie jeskli chodzilo o motor 2,5 v6 .To samo dotyczylo sie rzekomej 6 biegowej skrzyni biegow fabrycznie nigdy nie byly montowane takie skrzynie biegow a i przypuszczam ze ciezko byloby zpasowac jakas inna skrzynie biegow do naszych silnikow .
Jesli ktos pisze o jednostce napedowej typu testowa ze niby unikat lub cos takiego to mija sie z prawda bo zadnych testowych silnikow typu JTD i to niby od Fiata nigdy nie montowano w Mg lub Roverze .Po 2006 roku juz po upadku firmy Rover Mg pojawila sie na rynku firma z Chin ktora chciala reaktywowac nasza marke ale nie uzyskala zgody na urzywanie emblematu i nazwy Rover .Mg istnieje do dzis choc hmmmmm to co teraz robia nie nastraja do optymizmu .Popatrzcie w necie na jakiekolwiek opracowania o Rover Mg i powiedzcie mi czy jest gdzies chocby slowo o silniku 2,7 jtd ?? ????????Ten silnik ktory jest na zdjeciu to bardzo popularna jednostka napedowa od brytyjskiego VAUXHAL-a i nie sadze ze byla ona wstawiona tam fabrycznie .Poza tym troche za duzo miejsca za silnikiem pomiedzy tzw cover engine a podszybiem .
Pozdrawiam z deszczowej Szkocji Andrzej
 
 
zaq 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 182
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Sie 25, 2012 14:58   

Moim zdaniem jednak jest to jakiś model testowy. Jest to wspomniane na tej angielskiej stronie o silniku JTD. Tak samo ten czerwony grzybek na środku konsoli!:) Tylko do czego on służy?:) Autko na pewno jest unikatem:) Martwi mnie tylko stan silnika:( Gdyby nie to na pewno bym pojechał go obejrzeć!
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Sie 25, 2012 15:20   

dziej076 napisał/a:
Rover montowal wcale nie silniki od BMW 3 a jedynie bloki silnikow od BMW a reszte osprzetu dawal swojego
... albo Ty źle go zrozumiałeś albo facet nie wie o czym mówi. Zobacz sobie na części podzespołów i w większości na nich jest wytłoczone logo BMW? Dlaczego BMW, a nie Rovera? Pewnie dlatego, że Rover chciał reklamować BMW, a nie własne podzespoły :lol:

Silnik CDT/CDTi jest to silnik BMW z modyfikacjami. Modyfikacjami dla tego ponieważ inaczej jest wstawiony tzn. w poprzek a nie wzdłuż. Rolki, paski, itd. są powkładane od BMW z różnych typów silnika ale w większości od M47 i M52. Część natomiast jest zrobionych tylko pod ten silnik ale też opatrzonych logo BMW i znajdują się w katalogu BMW.


dziej076 napisał/a:
.Po 2006 roku juz po upadku firmy Rover Mg pojawila sie na rynku firma z Chin ktora chciala reaktywowac nasza marke ale nie uzyskala zgody na urzywanie emblematu i nazwy Rover
Ten temat również był poruszany na forum i kolega Tomi wyjaśnił kto, co i jak oraz dlaczego, więc polecam lekturę http://forum.roverki.eu/v...p=543903#543903 :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ MG ZT] silnik
Blazej1978 Rover serii 75, MG ZT 5 Nie Wrz 27, 2015 05:11
Blazej1978
Brak nowych postów [ MG ZT] silnik
Blazej1978 Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Wrz 24, 2015 22:14
Blazej1978
Brak nowych postów [R75 1.8] Silnik od MGF 1.8 16V 02r
Syri Rover serii 75, MG ZT 3 Czw Kwi 02, 2015 08:30
AdaskoC
Brak nowych postów [R75] Silnik + ABS
jarek73 Rover serii 75, MG ZT 13 Sro Sty 14, 2009 15:44
Rowan
Brak nowych postów [R75] silnik
jarztom Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Cze 26, 2013 07:31
mimo66



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink