Forum Klubu ROVERki.pl :: [info] stukanie (przegub?) i sprawdzenie turbiny
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[info] stukanie (przegub?) i sprawdzenie turbiny
Autor Wiadomość
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 26, 2012 20:51   [info] stukanie (przegub?) i sprawdzenie turbiny
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Cześć
Byłem w tym tygodniu oglądać dwa autka.
1. Pierwsze ma jakiś problem z układem napędowym. Wydaje mi się że jest to przegub lecz w 100% tego stwierdzić nie mogę. Czy jest jakiś szybki sposób na sprawdzenie czy jest to przegub czy coś ze skrzynią? Co ewentualnie może w PG1 dawać takie oznaki?
2. Druga sprawa to turbo. Niestety nigdy nie miałem samochodu z turbo i wiem tyle ile google pokaże (luzy na wirniku i zaolejenie). Nie chce władować koleżanki w głupie koszty związane z oszczędnym turbo dieslem. Niby nic złego nie zauważyłem a organoleptycznie sprawdzić ciężko bo dostanie się do turbo wiąże się z rozkręceniem i zdjęciem części rur. Może macie jakieś praktyczne porady jak sprawdzić turbo?

W sobotę mamy się zdecydować czy bierzemy coś z tych dwóch sztuk czy szukamy dalej.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 26, 2012 20:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Czw Lip 26, 2012 23:15   

greg-si napisał/a:
1. Pierwsze ma jakiś problem z układem napędowym. Wydaje mi się że jest to przegub lecz w 100% tego stwierdzić nie mogę. Czy jest jakiś szybki sposób na sprawdzenie czy jest to przegub czy coś ze skrzynią

skręć kolami na maska w jedna lub w druga str. i mocno przyśpiesz usłyszysz wtedy stukanie lub walenia jak przegub by się już kończył, drugi sposób to włazisz pod auto i szarpiesz półosią i też powinieneś wyczuć ew. luz
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10932
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Lip 27, 2012 10:03   

i jeszcze warto sprawdzić czy na wstecznym też stuka. najczęściej przeguby wyrabiają się w jedną stronę, więc w drugą już powinno być cicho. Tak czy inaczej chyba takiego stukającego auta to bym nie polecał ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Lip 31, 2012 12:30   

sTERYD napisał/a:
Tak czy inaczej chyba takiego stukającego auta to bym nie polecał ;)

Kwestia taka że cena jest bardzo dobra i gdybym zrobił to co trzeba w tym aucie (większość to pierdoły do ogarnięcia w kilka wieczorów) można by było się cieszyć w miarę zadbanym autkiem.

Harry napisał/a:
skręć kolami na maska w jedna lub w druga str. i mocno przyśpiesz usłyszysz wtedy stukanie lub walenia jak przegub by się już kończył, drugi sposób to włazisz pod auto i szarpiesz półosią i też powinieneś wyczuć ew. luz

Tak właśnie sprawdzałem.

Cytat:
i jeszcze warto sprawdzić czy na wstecznym też stuka. najczęściej przeguby wyrabiają się w jedną stronę, więc w drugą już powinno być cicho.

O tym nie wiedziałem. Podjedzie się jeszcze i sprawdzę.

[ Dodano: Wto Lip 31, 2012 13:30 ]
Autko kupione :)
Przegub wymieniony, ważniejsze pierdołki zrobione i gra gitara :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R all] e-sklep-duzo info
areek Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Wto Sty 22, 2008 14:10
piter34
Brak nowych postów [R All] Sprawdzenie pilota
Krzys1757 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Pią Kwi 08, 2011 12:47
Wizard_gp
Brak nowych postów [k series] Prośba o sprawdzenie maksymalnych obrotów
ADI-mistrzu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Nie Lis 07, 2010 12:03
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [R all] Warsztat w Katowicach. Sprawdzenie przed kupnem
ArturKa Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Czw Lis 06, 2008 07:16
zouza
Brak nowych postów [all Rover DIESEL] - schladzanie czy zatrzymywanie TURBINY
FSEbola Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 9 Pon Lut 22, 2010 19:41
DANTE79R



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink