Wysłany: Nie Lip 22, 2012 19:13 [rover620]Czyszczenie EGR
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam, Mam zamiar wziąsc się za czyszczene zaworu egr, nastawnika oraz silniczka krokowego. Może ktoś mi rozpisać gdzie co jest. Wklejam zdjęcie silnika.
Ostatnio zmieniony przez Adrian Sro Sie 01, 2012 20:53, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 22, 2012 19:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Nie Lip 22, 2012 20:46
kpolski napisał/a:
Witam, Mam zamiar wziąsc się za czyszczene zaworu egr, nastawnika oraz silniczka krokowego. Może ktoś mi rozpisać gdzie co jest.
W SDI EGR masz na kolektorze wydechowym od góry (taki zawor łaczacy rurka kolektro wydechwy z wlotem powietrza do kol.ssacego)
Co do nastawnika (chyba chodzi o ten w pompie wtryskowej) to proponuje wpisac w google:,, czyszczenie nastawnika pompy VP37''
A co do silniczka krokowego ciezko bedzie ci go znalezc nawet moge powiedziec ze niewykonalne.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 52 Skąd: Konin
Wysłany: Pią Lip 27, 2012 08:21
witam, podłącze si epod temat.
zmeniłem ostatnio turbine na zregenerowaną i przejechałem ok. 1tkm.wczoraj podcza spowrotu z nad morza w trakcie jazdy silnik zaczął nierówno pracować, jakby przerywać, nie gasł ale stało się to dosć odczuwalne i mam wrażenie że z włączoną klimą to przerywanie było bardziej intensywne.
dziś rano tez po odpaleniu, prycha, obroty lekko skaczą pomiędzy 800-900, bywa tak że sie uspokoi i jest dobrze...
dodam że już wczesniej zdarzyło się że tak "nierówno" chodził ale uspokoiło się no i teraz ma nawrót. wtedy niewiem czy przypadkowo czy jak, ale ruszałem wiązka przewodów co idzie po silniku (bo tka pisali w którymś wątku) i wtedy chyba to pomogło bo był spokój z pół roku.
i teraz niewiem czy może to wina tej zregenerowanej turbiny?czy może czas zajrzeć do tego EGR?a może to wina pompy?(czyszczenie tego nastawnika?)niech ktoś coś doradzi.
Jak można się dostać do silniczka krokowego żeby go wyczyscić. Falują mi obroty a mechanik mówił że to wina silniczka krokowego. Moze ktoś opisac jak się do niego dostac?
Jak moge sobie z tym poradzić trzeba wymontowywać pompe? Mam spray kontakt antykorozyjny do inst elektrycznej czy rozwiąże problem?
[ Dodano: Czw Sie 02, 2012 13:05 ]
W którym miejscu jest dokładnie pompa wtryskowa?
[ Dodano: Wto Sie 07, 2012 17:41 ]
Nie będe zakładał nowego tematu. Urwał się ten czerwony kabel od egr. Urwane jest od strony podszybia jakby wyszło ze tej gumki. Jak to naprawic?
[ Dodano: Wto Sie 07, 2012 17:41 ]
Nie będe zakładał nowego tematu. Urwał się ten czerwony kabel od egr. Urwane jest od strony podszybia jakby wyszło ze tej gumki. Jak to naprawic?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum