Wysłany: Nie Cze 24, 2012 16:21 [R400/R45/MgZS] Wywala bezpiecznik od Stopu
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam cos zaczelo ostatnio zlego sie dziac w aucie juz 2 raz wywalilo mi bezpiecznik od swiateł Stop i klaksonu (bo to siedzi na tym samym bezpieczniku) co sprawdzic w pierwszej kolejnosci i czego szukac i gdzie szukac przyczyny ze wywala bezpiecznik ?
Możliwe ze ktoraś z zarowek dogorywa i robi zwarcie ?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 24, 2012 16:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Wto Lip 24, 2012 19:50
tronsek napisał/a:
UP
no i problem znowu sie pojawil wracalem z trasy i znowu brak spotu oraz klaksona:(
jak juz zajechalem do domu to w pierwszym momencie wyciagnolem tylne zarowki i zobaczylem ze te od STOP-u sa czarne wiec je wymienilem na nowe i teraz nie wiem czy to mogla byc przyczyna tego ze wywalo bezpiecznik ?
Narazie wsadzilem bezpiecznik 15 bo nie mialem 20 ktora tam siedzi ale narazie dzial wiec zostawie go i zobaczymy co bedzie
Mialem ten sam problem, szukalem przyczyny i brak rozwiazania , wsadzilem 30A i mam spokoj, wiem ze tak sie nie robi ale od 4 miesiecy nic sie nie spalilo
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pią Sie 03, 2012 11:42
sjakuc napisał/a:
Mialem ten sam problem, szukalem przyczyny i brak rozwiazania , wsadzilem 30A i mam spokoj, wiem ze tak sie nie robi ale od 4 miesiecy nic sie nie spalilo
Własnie dzwonil elektryk ze nic nie znalazl wszystko OK a jest najlepszy u mnie w miescie
Teraz czeka mnie az cos wywali porzadnie i wtedy moze uda sie to opanowac
A wsadzac az 30 to mi sie nie widz ale moze tak trzeba by postapic ? A czy tam przypakiem jakiegos przekaznika nie ma ?
Witaj, na początku powinieneś sprawdzić jakie bezpieczniki powinny być wsadzone do gniazda. Instrukcje są do pobrania na stronce klubu. Wkładanie bezpieczników o większej mocy mija się z celem. Bez obrazy lecz gdy ktoś kombinuje z większym bezpiecznikiem powinien wsadzić tam gwóźdź. Wtedy będzie pewny że się nie spali. Tak serio to proponuję posprawdzać i poczyścić styki, oraz je podociskać by lepiej siedziały. Następnie włożyć odpowiedni bezpiecznik. Pozdrawiam MARQS.
Kolega dobrze radzi - bezpieczniki jak sama nazwa wskazuje są tam dla bezpieczeństwa. W skrajnym przypadku może dojść nawet do zapłonu samochodu - jeżeli zwarcie będzie na tyle duże, że zacznie z niego iskrzyć a bezpiecznik się nie przepali bo został wsadzony mocniejszy.
Oczywiście jest to najgorsza z możliwych opcji, niemniej strzeżonego.....
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pon Sie 06, 2012 07:16
Schemat z RAVE potrzebuje do tych światel bo musze to chyba sam oblukac innej metody nie widze
Wczoraj wracalem z trasy i znowu brak STOP-u
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum