Forum Klubu ROVERki.pl :: [ Rover 416 Si ] Brak Filtra Kabinowego ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ Rover 416 Si ] Brak Filtra Kabinowego ?
Autor Wiadomość
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



  Wysłany: Pią Maj 18, 2012 17:21   [ Rover 416 Si ] Brak Filtra Kabinowego ?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Hey.
Złapałem ZONKA kiedy zabrałem się za sprawdzanie stanu i ewentualną wymianę filtru Kabinowego i co? i nie ma go. Albo ja szukam nie w tym miejscu

Bazowałem na tym Źródle
http://www.filtron.pl//ka...ukcje/1017k.pdf

a u mnie w aucie jak?
Zobaczcie
na fotce zaznaczyłem gdzie niby ma się znajdować a go tam nie ma :(

[ Dodano: Pią Maj 18, 2012 18:21 ]
fota nr.2

[ Dodano: Pią Maj 18, 2012 18:21 ]
i tu wnętrze .......
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Maj 18, 2012 17:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pią Maj 18, 2012 17:38   

Moze miales dokladana klime i filtra ktos nie dolozyl
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pią Maj 18, 2012 17:42   

Dr.Stein,
Nie przejmuj się. Nie wszystkie R400 miały filtr. Jam mam dokładaną klimę Diavia i miejsca na filtr również brak.
 
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Maj 18, 2012 19:32   

Adrian
"Nie przejmuj się. Nie wszystkie R400 miały filtr. Jam mam dokładaną klimę Diavia i miejsca na filtr również brak."

No właśnie ja tez mam Klime Dokładaną DIAVIA, wobec tego tyle dobrze że nie jestem jedyny, ale wkurzyłem się bo robiłem podszybie, wymieniłem uszczelkę pod podszybiem - Wstawiłem uszczelkę do okien :D :D:D, i byłem happy więc postanowiłem wymienić kabinowy, na zdjęciu 1 Widzicie jaki syf sie nazbierał - liście, zgniłe badyle i pewnie ugotowane robactwo, pająki, owady..... i i nie wiem jak tam sie dostać jak to wyczyścić, Ciciałem rozebrać - zdjąć to wielkie pudło - nie wiem co tam jest, nagrzewnica powietrza? i stawia to opór, nie chce by kiedyś mi się auto przez to nie daj boże spaliło jak zaczne grzać, żeby ten chrust sie nie zapalił
Jestem w Dupie i jeszcze głębiej :/

[ Dodano: Pią Maj 18, 2012 20:32 ]
to jest jakoś nienormalnie pomotane, pokręcone, nie wiem co odkręcać
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pią Maj 18, 2012 19:41   

Dr.Stein napisał/a:
i nie wiem jak tam sie dostać jak to wyczyścić
Odkurzacz albo kompresor może pomóc chyba.
 
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pią Maj 18, 2012 20:51   

Wyczyścisz odkurzaczem po zdjęciu wentylatora.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Maj 18, 2012 21:05   

hmmmm będzie problem bo będę musiał chyba zdjąć wszystko po kolei , silnik dmuchawy, dmuchawe , itd itd , a powiedzcie mi co to jest ta kratka na fotce nad rezystorami dmuchawy? to też jakiś filtr?

[ Dodano: Pią Maj 18, 2012 22:05 ]
nie wiem jak sie za to zabrać, próbowałem dzis rozkręcić dmuchawe to tam het het trzeba jeszcze jakieś śrubki odkręcać a mi tam palce nie wejdą a co ropiero śrubokręt, no i jeszcze te przewody od AIRbagów :/
 
 
michalek 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 29
Skąd: Gniezno

Rover 400

Wysłany: Pią Maj 18, 2012 21:08   

Ja wczoraj kupiłem R400 1999 r., z klima fabryczna. Dzisiaj kupiłem filtr, zabrałem się za rozrkęcanie (nota bene ciut łatwiejsze niż w moim poprzednim autku - mondeo, tam podszybie trzeba było demontować). Otwieram puszkę, gdzie powinien być filtr, a tam -- same liście ;-)) Ot, tak więc nawet gdybyś miał miejsce na filtr, nie znaczyłoby to, że on tam z automatu się znajdzie :D
 
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Maj 18, 2012 21:13   

Zdjęcie nr 3, cholera wie co to jest aż boje się tego ruszać, jakieś zielone kostki...... odłączę to mi jeszcze się Rover Zesra :/ , musiałbym mieć schemat jak co po kolei odkręcic, jak wyżej pisałem zaczałem od rozkręcania silniczka dmuchawy - 3 śróbki, i pstryk nie idzie, potem zatrzaski są wyżej, pozciągałem 2 a tam z tyłu het het jeszcze ze 2 :/ no masakra :/

[ Dodano: Pią Maj 18, 2012 22:13 ]
Michalek nie no ok tylko powiem Ci że tak trochę nieprzyjemnie wdychać syf z zewnątrz :/ tak samo jak byś nie miał filtra powietrza do mieszanki paliwowej
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10922
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Maj 18, 2012 22:16   

Dr.Stein napisał/a:
co to jest ta kratka na fotce nad rezystorami dmuchawy? to też jakiś filtr?

to jest klapka od otwierania obiegu wewnętrznego i zamykania wlotu powietrza z zewnątrz.

weź odkręć tylko silnik dmuchawy i przez ten otwór wyssaj odkurzaczem. Trochę gimnastyki, ale da się :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sob Maj 19, 2012 07:04   

no cóż spróbuję, dziękuje za info
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sob Maj 19, 2012 08:05   

Silnik dmuchawy to raz dwa 3 sruby od spodu i jak wsadzisz glboko reke to mozesz poglaskac silniczek wycieraczek
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Sob Maj 19, 2012 21:29   

Można się do dmuchawy też dostać od strony podszybia. Pod podszybiem od strony pasażera jest "studnia" prowadząca do niej i tam zbiera się masa syfu. Odkurzacz wskazany, można też wyciągnąć liście ręką (jak ktoś ma szczupłe jak ja :) ).

Ja zamontowałem tam dodatkową siatkę żeby liście nie wpadały, ale nie wiem czy ten "patent" się sprawdzi.Zdejmowanie podszybia nie jest przyjemną i szybką czynnością więc wolałbym żeby tam juz nic nie wpadało.

Kompresor sprawy nie załatwia, bo tylko przemieszcza syfy wewnątrz układu. Ale się przydaje. Ja wyczyściłem mój układ wlasnie z dwóch stron odkurzaczem+kompresorem+dmuchawą na 4 biegu+rękami.
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 20, 2012 08:54   

sobrus napisał/a:
Zdejmowanie podszybia nie jest przyjemną i szybką czynnością

To od dolu zdecydowanie latwiej, jak sie dobrze wygimnastykujesz to nawet schowka nie trzeba odkrecac
 
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Sie 02, 2012 19:43   

A co wy myślicie o tym by poprostu w miejscu gdzie powinien byc ten śmieszny filtr, wyciąć kwadrat powiedzmy 10X10? myślałem o tym wy właśnie wyciąć taki kwadrat i zrobić z niego takie drzwiczki na zawiasy ... wiecie o co chodzi...... jak się nazbiera syf to poprostu otwieram czyszczę i zamykam szczelnie tzn dookoła wyłożę uszczelką by było szczelnie bo mam tam tyle syfu a nie mogę coś cholera tego silnika dmuchawy wyjąć, wykręcam śruby i lipa..
coś trzyma i ni chce pościć :/ jak włączę dmuchawę to
TAK ZAPIERDZIELA GRZYBEM .... jakbyście zjedli coś z KFC i resztki na upale w aucie zostawili na 4 dni :D :D:D:D ale jaja
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Sie 02, 2012 19:53   

Dr.Stein napisał/a:
coś cholera tego silnika dmuchawy wyjąć, wykręcam śruby i lipa
Nic się nie rusza? Może nie te śruby wykręciłeś? Mi wyjęcie dmuchawy 10 minut zajęło...

PS.Jak tak nieprzyjemniej pachnie, to jedź do klimaludków i załatw sprawę.
 
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Sie 02, 2012 20:14   

nie no sruby dobre wykręciłem, 3 sruby pod "cyckiem" - znaczy sie pod tym silniczkiem od dmychawy

[ Dodano: Czw Sie 02, 2012 21:14 ]
musze spróbować z tymi drzwiczkami - jak sie uda to zrobie foty i pokaze wam o ile czegoś nie rozpierdziele
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10922
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Sie 02, 2012 22:48   

silniczek ma uszczelkę, pewnie się przykleiła. :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Sie 03, 2012 13:30   

!@!$#! i to pewnie jest to :/ dzieki za pomoc :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [r45 iDT 2000] Wymiana filtra kabinowego
miuzziker Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Maj 15, 2010 14:38
keczu
Brak nowych postów [R400] Wymiana filtra kabinowego
hubercik4444 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Sob Gru 25, 2010 15:36
szoso
Brak nowych postów [R416] Brak filtra powietrza.
bolcik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Wto Lip 19, 2011 09:48
marcin316
Brak nowych postów [rover 416] Problem z odpaleniem rover 416 1.6 b Brak paliwa
maciejblaz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Nie Sie 24, 2014 11:10
zacekpl



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink