Adrian
"Nie przejmuj się. Nie wszystkie R400 miały filtr. Jam mam dokładaną klimę Diavia i miejsca na filtr również brak."
No właśnie ja tez mam Klime Dokładaną DIAVIA, wobec tego tyle dobrze że nie jestem jedyny, ale wkurzyłem się bo robiłem podszybie, wymieniłem uszczelkę pod podszybiem - Wstawiłem uszczelkę do okien :D:D, i byłem happy więc postanowiłem wymienić kabinowy, na zdjęciu 1 Widzicie jaki syf sie nazbierał - liście, zgniłe badyle i pewnie ugotowane robactwo, pająki, owady..... i i nie wiem jak tam sie dostać jak to wyczyścić, Ciciałem rozebrać - zdjąć to wielkie pudło - nie wiem co tam jest, nagrzewnica powietrza? i stawia to opór, nie chce by kiedyś mi się auto przez to nie daj boże spaliło jak zaczne grzać, żeby ten chrust sie nie zapalił
Jestem w Dupie i jeszcze głębiej
[ Dodano: Pią Maj 18, 2012 20:32 ]
to jest jakoś nienormalnie pomotane, pokręcone, nie wiem co odkręcać
hmmmm będzie problem bo będę musiał chyba zdjąć wszystko po kolei , silnik dmuchawy, dmuchawe , itd itd , a powiedzcie mi co to jest ta kratka na fotce nad rezystorami dmuchawy? to też jakiś filtr?
[ Dodano: Pią Maj 18, 2012 22:05 ]
nie wiem jak sie za to zabrać, próbowałem dzis rozkręcić dmuchawe to tam het het trzeba jeszcze jakieś śrubki odkręcać a mi tam palce nie wejdą a co ropiero śrubokręt, no i jeszcze te przewody od AIRbagów
Ja wczoraj kupiłem R400 1999 r., z klima fabryczna. Dzisiaj kupiłem filtr, zabrałem się za rozrkęcanie (nota bene ciut łatwiejsze niż w moim poprzednim autku - mondeo, tam podszybie trzeba było demontować). Otwieram puszkę, gdzie powinien być filtr, a tam -- same liście Ot, tak więc nawet gdybyś miał miejsce na filtr, nie znaczyłoby to, że on tam z automatu się znajdzie
Zdjęcie nr 3, cholera wie co to jest aż boje się tego ruszać, jakieś zielone kostki...... odłączę to mi jeszcze się Rover Zesra , musiałbym mieć schemat jak co po kolei odkręcic, jak wyżej pisałem zaczałem od rozkręcania silniczka dmuchawy - 3 śróbki, i pstryk nie idzie, potem zatrzaski są wyżej, pozciągałem 2 a tam z tyłu het het jeszcze ze 2 no masakra
[ Dodano: Pią Maj 18, 2012 22:13 ] Michalek nie no ok tylko powiem Ci że tak trochę nieprzyjemnie wdychać syf z zewnątrz tak samo jak byś nie miał filtra powietrza do mieszanki paliwowej
Można się do dmuchawy też dostać od strony podszybia. Pod podszybiem od strony pasażera jest "studnia" prowadząca do niej i tam zbiera się masa syfu. Odkurzacz wskazany, można też wyciągnąć liście ręką (jak ktoś ma szczupłe jak ja ).
Ja zamontowałem tam dodatkową siatkę żeby liście nie wpadały, ale nie wiem czy ten "patent" się sprawdzi.Zdejmowanie podszybia nie jest przyjemną i szybką czynnością więc wolałbym żeby tam juz nic nie wpadało.
Kompresor sprawy nie załatwia, bo tylko przemieszcza syfy wewnątrz układu. Ale się przydaje. Ja wyczyściłem mój układ wlasnie z dwóch stron odkurzaczem+kompresorem+dmuchawą na 4 biegu+rękami.
A co wy myślicie o tym by poprostu w miejscu gdzie powinien byc ten śmieszny filtr, wyciąć kwadrat powiedzmy 10X10? myślałem o tym wy właśnie wyciąć taki kwadrat i zrobić z niego takie drzwiczki na zawiasy ... wiecie o co chodzi...... jak się nazbiera syf to poprostu otwieram czyszczę i zamykam szczelnie tzn dookoła wyłożę uszczelką by było szczelnie bo mam tam tyle syfu a nie mogę coś cholera tego silnika dmuchawy wyjąć, wykręcam śruby i lipa..
coś trzyma i ni chce pościć jak włączę dmuchawę to
TAK ZAPIERDZIELA GRZYBEM .... jakbyście zjedli coś z KFC i resztki na upale w aucie zostawili na 4 dni :D:D:D ale jaja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum