Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Czułów k. Krakowa
Wysłany: Pią Maj 04, 2012 13:28 [R620] Czyzby padające wspomaganie?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam
Od jakiegoś czasu zacząłem mieć dziwne problemy podczas prowadzenia auta. Niekiedy auto minimalnie "pływa" na drodze. Objaw nie występuje zawsze. Sprawdziłem płyn, i naciag paska na pompie jak to jest opisane na forum. Ostatnio miałem przyjemność zrobić dłuższą trasę (ok. 200km) i zauważyłem że po długiej jeździe kierownica pracuje dość cieżko, a wręcz nie odbija.
Być może jest to związane też z większą niż normalnie prędkościa?
Co o tym sądzicie?
Czy mogą być to objawy padającej pompy wspomagania? Jeśli tak, to jak mógłbym to sprawdzic lub na jaką pompę wymienić?
Pozdrawiam
_________________ Kto nie pyta pozostanie głupi na zawsze
Kto pyta, będzie głupim tylko przez chwilę
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 04, 2012 13:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja miałem podobne objawy, pomogła wymiana dolnych sworzni,ae teraz problem powrocił. Po kilkudziesięciu km, kierownica chodzi wyraźnie ciężej. Wmieniłem pompę wspomagania i wyczyściłem układ ze starego płynu problem pozostał... obstawiam maglownice Napisz jak coś wymyslisz
Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 38 Skąd: Czułów k. Krakowa
Wysłany: Pon Lip 23, 2012 22:14
Problem samoistnie ustąpił kilkanaście dni temu. Byłem u mechanika, zostawiłem samochód na dwa dni. Sprawdził pompę i przeglądnął układ kierowniczy. Co prawda dopatrzył się drobnych niedoskonałości (trochę juz cienkie jego zdaniem tarcze) jednak nie powinno mieć to wpływu na działanie. Maglownicę oglądał jak twierdzi "po zewnątrz" i twierdzi że jest w dobrym stanie i nie powinny się do niej przedostać żadne zanieczyszczenia.
Za całą imprezę zgarnął 70 zeta i dalej w sumie nie wiadomo nic ....
_________________ Kto nie pyta pozostanie głupi na zawsze
Kto pyta, będzie głupim tylko przez chwilę
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 320 Skąd: Orzelec Duży
Wysłany: Wto Lip 24, 2012 18:42
mam podobny problem
wymieniony płyn nowy wąż od pompy .
Lekko cieknie z maglownicy, i chyba ja wyjmę w najbliższym czasie .
Auto pływa po drodze mimo nowego całego zawieszenia dosłownie wszystko jest nowe i tył i przód, amorki troszkę słabe ale nie powinno być czegoś takiego .
Pompę też wyciągnę od razu i oddam do regeneracji
_________________ ford focus 1.8 tdci 115 KM(2002r) obecnie ROVER 620 Ti Vitesse 200KM(97r)(SPRZEDAM ) KONTA
KT POD 669 482 723
a czy ktoś z was wymieniał górne mocowanie amorka do karoserji?? tj łożysko amortyzatora i guma sprężyny.tego żadna stacja diagnostycznaniejest w stanie wychwycić gdyż auto nie jest w ruchu.nawet na szarpakach i po podniesieniu auta do góry. odpowiadaja one za ruch wokół osi amortyzatora i przy znacznym ich zużyciu pojawiaja się luzy boczne. czyli amortyzator dostaje miejsca na wychył w pionie z tad niemiłe uczucie że autko nam odpływa
_________________ będę GO miał do puki koła będą się kręcić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum