Witam. Mam problem...otóż złamał mi się bagnet od oleju;P i chciałbym poprosić kogoś z Was czy mógłby zmierzyć długość samego bagnetu (bez tego uchwytu oczywiście) oraz długość (tego samego "kija" bez uchwytu) do poziomu max i do poziomu min?:) Bo nie mogę takiego bagnetu nigdzie znaleźć:p może kiedyś przy okazji na jakimś szrocie a narazie jak będę sprawdzał to będę radził sobie innymi dostępnymi środkami;P
Wybaczcie za brak fachowego języka ale prócz słowa fachowego "bagnet" żadnego innego nie znam
Przy okazji spytam się jeszcze czy do R214i pasują korki wlewu paliwa od innych marek aut albo modeli R? Bo tez nie mam,a te plastikowe z marketu za 5zł są do d...
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Gru 22, 2009 21:44, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 22, 2009 19:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ooo... a ja mam inny i 2cm krótszy. To który jest oryginalny ?
U mnie od tego kołnierza za czarną gumką do końca ma 48cm. Sam koniec do pomiaru ma 4cm.
dzieki Wam bardzo:) Ja mam a raczej mialem taki jak ADI-mistrzu. Też żółty i lekko wygięty i myślałem,że taki krzywy być nie powienien....więc spróbowałem go wyprostować... i pękł
niestety oba są oryginalne i niestety oba pokazują inaczej , na zlocie porównywaliśmy , ponad pól litra różnicy i nie byliśmy po pół litrze , mało tego , ten co jest w mg czyli nie plastikowy pokazuje inaczej włożony jedną stroną a inaczej jak się go obróci o 180 stopni
ale mg i r214 maja chyba inne silniki zgadza sie? czy nie?;p albo chociaz inne miski olejowe;p czyli z tego co piszesz mam rozumieć,że któryś z tych bagnetów żle pokazuje stan oleju? może powód tego,że te plastikowe sa powyginane (dajmy na to od ciepła) i pokazuja mniej oleju niż jak by były proste?
[ Dodano: Wto Gru 22, 2009 22:05 ] SeevS, dzieki, trzeba bedzie sobie zamowic;p
Odgrzewam kotleta
Który w końcu jest do jakiego silnika?
Czy ten (metalowy, prosty) jest tylko do diesli?
...z kolei ten (plastikowy, wygięty) do benzyny?
Śmiem podejrzewać, że w moim silniku 1.4 16V 103KM, powinien być plastikowy, a ktoś z poprzednich właścicieli wsadził metalowy. Kanalik u mnie jest wyraźnie wygięty i metalowy bagnet wchodzi z wyraźnym oporem, poza tym poziom oleju na nim jest zawsze wyższy niż na plastikowym.
Czy oprócz bagnetu jest jakaś inna równie dokładna metoda sprawdzenia poziomu oleju?
Plastikowy można zarówno spotkać w dieslu jak i benzynie. Metal występował chyba tylko w benzynie, choć tego nie jestem pewny.
Ogólnie podejrzewam, że różnica w bagnetach zależy od roku produkcji. Do 97 był plastik, później już tylko metal. To są tylko moje przypuszczenia, a jak było naprawdę
Niestety, tak jak pisał drlubicz, plastikowy i metalowy pokazują różne wskazania...
Szukam jakiejś alternatywnej metody dokładnego sprawdzenia poziomu oleju, wtedy będę wiedział, który bagnet pokazuje mi prawidłową wartość.
Szukam jakiejś alternatywnej metody dokładnego sprawdzenia poziomu oleju, wtedy będę wiedział, który bagnet pokazuje mi prawidłową wartość.
Chyba jedynym wyjściem będzie zlanie oleju i potem wlanie dokładnie 4 litrów. U mnie po takiej wlanej ilości, bagnet oryginalnie metalowy pokazywał te 4 XXXX na miarce.
Jeżeli coś to podpowiem Ci, ze mamy takie same silniki i roczniki prawie te same , a u mnie bagnet jest metalowy.
Cholera jakies 2 tyg temu zmienialem olej i weszlo 4,2L prawie 4,3L
Jeżeli coś to podpowiem Ci, ze mamy takie same silniki i roczniki prawie te same , a u mnie bagnet jest metalowy.
Cholera jakies 2 tyg temu zmienialem olej i weszlo 4,2L prawie 4,3L
wlałeś 4,3 i miałeś na bagnecie po miedzy minimum a maximum?
więc ja będę musiał chyba wlać też 4,3 nie patrząc na bagnet bo mam ułamany a nowego jeszcze nie mam chyba ze odmierzę prawidłową długość i go przedłużę jakoś o tą ułamaną końcówkowe ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum