Forum Klubu ROVERki.pl :: [416]Dziwny obiaw ginie prąd w moim Roverku POMÓŻCIE !!!!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[416]Dziwny obiaw ginie prąd w moim Roverku POMÓŻCIE !!!!
Autor Wiadomość
lxxx20 




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 12
Skąd: Płock

Rover 400

  Wysłany: Sro Sie 15, 2012 09:59   [416]Dziwny obiaw ginie prąd w moim Roverku POMÓŻCIE !!!!
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997

Witam pomóżcie mi bo nie wiem co się dzieje wszystko było dobrze ostatnio jeździłem autem w poniedziałek i to dużo się jeździło i jak codzień postawiłem auto na podwórku a wczoraj wsiadam do samochodu a tu kontrolki ledwo się palą zmierzyłem aku no wyszło ze ma 7V nie za wiele wiec podładowałem zapaliłem go pojeździłem trochę jak wróciłem zmierzyłem 12,5V było po jakieś godzinie było już 12V czyli ze spada a dziś ma 9V. Wiec proszę o pomoc co to może być akumulator ma jakiś 2 lata a na tym ekranie świeci na zielono wiec chyba jest dobry dziś jeszcze jak go podładuje to zostawię go nie podłączonego i zobaczę czy ucieka mu prąd ale no proszę was o jakieś rady
Ostatnio zmieniony przez lxxx20 Sro Sie 15, 2012 10:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 15, 2012 09:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Artu 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 383
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 15, 2012 10:04   

Multimetr do ręki, wpinasz się pomiędzy główny przewód do akumulatora i akumulator i odłączasz po kolei wszystkie bezpieczniki. Inaczej nie namierzysz złodzieja prądu :)
 
 
lxxx20 




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 12
Skąd: Płock

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 15, 2012 10:51   

Artu napisał/a:
Multimetr do ręki, wpinasz się pomiędzy główny przewód do akumulatora i akumulator i odłączasz po kolei wszystkie bezpieczniki. Inaczej nie namierzysz złodzieja prądu :)




Tzn pod które kable ??
 
 
Artu 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 383
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 15, 2012 11:11   

ściągasz kabel z klemy akumulatora i pomiędzy wpinasz się multimetrem (pamiętaj, żeby PRZED połączeniem ustawić na nim właściwe parametry). Dzięki temu będziesz mógł sprawdzić ile instalacja pobiera prądu - oczywiście wszystko robisz na wyłączonym silniku. Zakładając, że rzeczywiście gdzieś ucieka prąd (choćby przez zwarcie) wyciągając po kolei kolejne bezpieczniki będziesz w stanie dokładnie stwierdzić, który obwód pobiera prąd.
 
 
lxxx20 




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 12
Skąd: Płock

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 15, 2012 16:15   

No okey sprawdzę to chociaż podejrzewam jednak aku ponieważ rano po naładowaniu go i odpaleniu pojechałem do sklepu 3km w jedna stronę nie gasiłem go stał na wolnych obrotach z 10min wróciłem zgasiłem go zmierzyłem prąd to wyszło 12,5 odłączyłem go zdjąłem klemy i teraz zmierzyłem minęło ok godzina to ma 12,3 wiec chyba to nie jest normalne :sad: :sad: :sad: :sad: :/ :/ :/ :neutral:

[ Dodano: Sro Sie 15, 2012 17:15 ]
Artu napisał/a:
ściągasz kabel z klemy akumulatora i pomiędzy wpinasz się multimetrem (pamiętaj, żeby PRZED połączeniem ustawić na nim właściwe parametry). Dzięki temu będziesz mógł sprawdzić ile instalacja pobiera prądu - oczywiście wszystko robisz na wyłączonym silniku. Zakładając, że rzeczywiście gdzieś ucieka prąd (choćby przez zwarcie) wyciągając po kolei kolejne bezpieczniki będziesz w stanie dokładnie stwierdzić, który obwód pobiera prąd.



No wiec tak poszedłem zrobić jak pisałeś i podłączyłem aku normalnie i przypadkiem zauważyłem oprócz tego że załączył sie przez chwile silniczek krokowy to skwierczenie jak by sie paliło i biały dymek z wtyczki pompy ABS kiedy odpiąłem tą wtyczkę od pompy dwa styki były spalone wiec chyba to było przyczyną chociaz tego to sie dowiem jutro a to chyba była moja winna bo ostatnio mam problem z ABS myślałem ze własnie tam zaśniedziały styki i przeczysciłem płynem hamulcowym i chyba za sprawą tego płynu zrobiło sie zwarcie jakies i sie wypalało tam
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Sie 16, 2012 06:55   

Używaj interpunkcji bo ciężko się czyta
 
 
lxxx20 




Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 12
Skąd: Płock

Rover 400

Wysłany: Czw Sie 16, 2012 09:59   

Problem rozwiązany Temat zamknięty
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Sie 16, 2012 10:11   

A co było przyczyną?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Nawiew w moim roverku
podlygracz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Cze 01, 2007 13:35
sTERYD
Brak nowych postów [R400] W moim roverku jest zimno
buziaczek0807 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 22 Sro Gru 19, 2007 20:28
Brt
Brak nowych postów [R400] Trzy usterki w moim Roverku
AndrzejekA8 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 35 Nie Lut 01, 2009 14:14
mogewszystko
Brak nowych postów [R420D] Montaż halogenów w moim roverku jak??
Fredziu89 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Nie Lut 28, 2010 10:26
damiansz
Brak nowych postów [R420] Rozrząd w Roverku 420 Di, pomóżcie!!?
Mutilator Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Wto Wrz 09, 2008 22:19
rybakowy



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink