Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 45] Brak dynamiki powyżej 140 km/h
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: Adrian
Czw Sie 16, 2012 09:26
[R 45] Brak dynamiki powyżej 140 km/h
Autor Wiadomość
lukasz17 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 277
Skąd: zamość/lubelskie



  Wysłany: Sro Sie 15, 2012 19:45   [R 45] Brak dynamiki powyżej 140 km/h
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

Witam mam taki problem w roverku przy jezdzie ok 140km/h takjaby mu brakowalo paliwa i nie chce sie bardziej rozpedzic.ale czasami zaczyna dalej jechac czy to wina pompy?? czy poprostu filt,jutro go wymienie a jaki moze byc koszt naprawy takiej pompy? i czy z rovera sdi 105km jest taka sama pompa co w moim z 2002r?
Ostatnio zmieniony przez Adrian Czw Sie 16, 2012 09:25, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 15, 2012 19:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sie 15, 2012 20:05   

pompa z SDi nie podejdzie do iDT .... filtr paliwa wymień i posprawdzaj przy okazji czy nie masz gdzieś dziur w wężach od turbo.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 15, 2012 20:47   

a moze byc zla mapa w ECU??
 
 
 
lukasz17 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 277
Skąd: zamość/lubelskie



Wysłany: Sro Sie 15, 2012 21:08   

to napewno nie wina turba bo przerywa takajkby plaiwa brakowalo... ale do predkosci 140 chodzi ladnhie i nie dymi a czym sie rozni pompa oid sdi??
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sie 16, 2012 09:30   

pompa jest po prostu inna (VP30 a w SDi jest VP37) ... ma wyzsze ciśnienie, inaczej wyglada i zapewne jest inaczej sterowana bo i komp w obu autach jest inny.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sie 16, 2012 10:06   

lukasz17, a przegazuj go na jałowym biegu i zobacz czy przekracza 4000 obr na min?
 
 
 
lukasz17 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 277
Skąd: zamość/lubelskie



Wysłany: Czw Sie 16, 2012 10:09   

sprawdze to pozniej jak bede jechal po filt paliwa bo dzisiaj wymienie jak nie pomoze to podjade do kolesi co zajmuja sie dieslami i zobacze ile zaspiewaja
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Sie 16, 2012 11:40   

lukasz17 napisał/a:
podjade do kolesi co zajmuja sie dieslami i zobacze ile zaspiewaja
a za co Ci mają zaśpiewać? :roll: popaczą i powiedzą 300 :?:
 
 
 
lukasz17 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 277
Skąd: zamość/lubelskie



Wysłany: Sob Sie 18, 2012 18:53   

na jalowym wkreca sie w pelne obroty.wymienilem filtr ale brakuje mu cos jeszcze...umowilem sie z kolesiem ma mi sprawdzic pompe...

[ Dodano: Sob Sie 18, 2012 18:53 ]
auto zrobilo sie bardziej mulowate i odpiolem przeplywke i jedzie troche lepiej niz z przeplywka. zauwazylem ze troche zaduzo pali i w przewodzie zasilajacym do pompy byl zaworek zwrotny wyciagnaolem go i teraz dluzej trzeba krecic zeby zapalil czyli cos jest z pompa... ktos mi moze powiedziec jaki koszt regeneracji pompy i nowego przeplywomierza... wiem ze od astry pasuje tylko z jakiego silnika diesla??
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Sie 18, 2012 21:44   

daj sobie spokoj z przeplywka - pogadaj z Remiguszem o mapkach mafless - chciałeś tuning robić to zacznij od tego - zaworek zamontuj znowu - nie jest on żadną przeszkoda, regeneracja kilka lat temu ok 1200 teraz pewnie podobnie. Ja na razie bym nie regenerował - padnie to padnie
 
 
 
lukasz17 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 277
Skąd: zamość/lubelskie



Wysłany: Nie Sie 19, 2012 14:31   

mapki mam juz zamowione leza w pokoju:D tylko wlasnie chcilabym zeby on pierwsze jechal jak nalezy a dopieor zakladac chipa.po mojemu skoro jest przeplywka to powinna byc sprawna bo po cos ja zamontowali...zaworek wstawie jutro znowu.tym autem moze pojade za granice wiec wolabym zeby to byl pewniak bo jak tam mi padnie pompa to kicha:/
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Sie 19, 2012 17:03   

Wykup dobre assistanece - będziesz miał pewność :ok: . Chip emuluje pracę przepływki więc krzywdy Twojemu silnikowi nie wyrządzi, nikt z tych co mają je zainstalowane jakoś nie kupuje nowej przepływki.
 
 
 
lukasz17 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2007
Posty: 277
Skąd: zamość/lubelskie



Wysłany: Pią Sie 24, 2012 19:38   

hmm moze dobrze kolego mowisz... jutro pojde do znajomego elektronika kiedy mialby czas to wlutowac... bo dzisiaj zauwazylem ze jka zatankowalem inne paliwo to takjakby lepeij szedl wiec podlaczylem przeplywke i do 2,5tys jest mulowaty ale powyzej zaczyna sie zbierac moz enie tak jka powinien.a znowu z przeplywka dol jest lepszy a gora slabsza....

[ Dodano: Pią Sie 24, 2012 19:38 ]
Wszytsko git wlutowalem mapy odlaczylem przeplywke auto rakieta ale sprzeglo juz moiw papa ;) wiedzialem ze jest slabe... chyba kupie valeo bo podobno takie w orginale byly
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [45] Brak mocy powyżej 3tys. obrotów??
sobull Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Wrz 22, 2011 08:41
IROLA
Brak nowych postów [416]Ładuje powyżej 3 tys obrotów.
micheaszu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Cze 12, 2013 19:24
micheaszu
Brak nowych postów [420 SDi] Nie wchodzi powyżej 2 tys. obrotów
Drill Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Kwi 18, 2011 21:03
Gość
Brak nowych postów [R45] Nie wchodzi powyżej 4000 obr.
obroty silnika
barwaldi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Czw Wrz 20, 2007 19:24
Brt
Brak nowych postów [MG ZS 1.4 2004r.] Nie rozpedza sie powyzej 150 km/h.
przemek101 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Kwi 20, 2010 09:03
przemek101



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink