Bezpiecznik bedzie przy zestawie kabli. Zalezy od grubosci kabla i lepiej zeby byl wiekszy niz ten we wzmacniaczu. Nie ma co szalec z gruboscia kabla do tylko aktywnej skrzyni. Ciezko bedzie plastiki na nim spasowac jesli beda sie na nim opierac.
pelson91 napisał/a:
dodam jeszcze, że najwiekszy problem miałem z przeciągnięciem kabla plusowego spod maski przez ścianę grodziową.
Jesli 45-tka nie ma klimatyzacji to chyba najlatwiejsze auto do przeciagniecia kabla. Ma gumowe zaslepki w scianie grodziowej.Wystarczy wywiercic otwor w gumie mniejszy niz srednica kabla , posmarowac czyms kabel i tyle. Idealna sytuacja ,zero ryzyka ze kabel bedzie tarl o nadwozie jak sie nie ma gumowych wkladek w przypadku wiercenia dziur w scianie grodziowej i bedzie szczelnie. Kabel wychodzi za schowkiem ktory trzeba wykrecic ( dwie srubki 8mm od dolu na zawiasach). Z klimatyzacja moze sie da przy rurkach klimy jak wchodza do kabiny.
pelson91 napisał/a:
Ciągniesz grubą masę od wzmacniacza (-) do karoserii. Wybierz sobie dobre miejsce gdzie możesz przykręcić śmiało konektor oczkowy (pozbawione lakieru najlepiej).
Jest gdzie mase podpiac ,ale lakier trzeba samemu usunac. Kabel masowy ma ta sama srednice co plusowy.
frydrys napisał/a:
cieniutki kabelek REMOTE od kostki ( wysówanie aut.anteny-niebieski kabelek)
Zwykle radia maja dwa niebieskie kabelki trzeba sprawdzic ktory daje 12V , podlaczalem koledze wzmacniacz i nie wlaczal sie , okazalo sie ze jeden niebieski kabelek nie daje 12V .
PawelSki99 napisał/a:
Nie zapomnij o tym że kabel zasilający nie może być położony razem z kablem sygnałowym ponieważ będą występować zakłócenia.
Jesli podlaczy sie dobrze mase to nie ma sie co meczyc z oddzielnym ciagnieciem kabli jesli to bedzie tylko do glosnika niskotonowego. Zawsze ciagne kable w takim przypadku razem, mniej roboty i zero zaklocen. Zeby bylo slychac zaklocenia na basowym glosniku trzeba naprawde cos spieprzyc przy podlaczaniu zasilania lub miec walnienty alternator.A wtedy to nawet oddzielne polozenie kabli nie pomoze. Zalezy to tez od jakosci wzmacniacza mam do Civica dwa wzmacniacze Blaupunkt THA480 ktory nie lapie zadnych zaklocen i zastepczy Vibe A1 (W Blaupunkcie musialem sterowanie REM naprawic i musze go zalozyc spowrotem) do ktorego musialem filtr dolozyc po lapal zaklocenia mimo oddzielnie polozonych kabli. Ale masz 100% racje jesli chodzi o przedni zestaw i wzmacniacz ,kable zasilajace i sygnalowe musza byc oddzielnie.
Wszystko da sie progiem pociagnac bez problemu. I powodzenia z ukladaniem kabli za radiem zeby je dopchnac do konca, nie ma za duzo miejsca. Wczoraj zalozylem audio do mojej Skody (jak wspomnialem Roverka juz sprzedalem) .Kable sygnalowe i zasilajace do aktywnej skrzyni obok siebie w progu ,zero zaklocen . Pozdr.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 15, 2012 18:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Bezpiecznik bedzie przy zestawie kabli. Zalezy od grubosci kabla i lepiej zeby byl wiekszy niz ten we wzmacniaczu. Nie ma co szalec z gruboscia kabla do tylko aktywnej skrzyni. Ciezko bedzie plastiki na nim spasowac jesli beda sie na nim opierac.
pelson91 napisał/a:
dodam jeszcze, że najwiekszy problem miałem z przeciągnięciem kabla plusowego spod maski przez ścianę grodziową.
Jesli 45-tka nie ma klimatyzacji to chyba najlatwiejsze auto do przeciagniecia kabla. Ma gumowe zaslepki w scianie grodziowej.Wystarczy wywiercic otwor w gumie mniejszy niz srednica kabla , posmarowac czyms kabel i tyle. Idealna sytuacja ,zero ryzyka ze kabel bedzie tarl o nadwozie jak sie nie ma gumowych wkladek w przypadku wiercenia dziur w scianie grodziowej i bedzie szczelnie. Kabel wychodzi za schowkiem ktory trzeba wykrecic ( dwie srubki 8mm od dolu na zawiasach). Z klimatyzacja moze sie da przy rurkach klimy jak wchodza do kabiny.
pelson91 napisał/a:
Ciągniesz grubą masę od wzmacniacza (-) do karoserii. Wybierz sobie dobre miejsce gdzie możesz przykręcić śmiało konektor oczkowy (pozbawione lakieru najlepiej).
Jest gdzie mase podpiac ,ale lakier trzeba samemu usunac. Kabel masowy ma ta sama srednice co plusowy.
frydrys napisał/a:
cieniutki kabelek REMOTE od kostki ( wysówanie aut.anteny-niebieski kabelek)
Zwykle radia maja dwa niebieskie kabelki trzeba sprawdzic ktory daje 12V , podlaczalem koledze wzmacniacz i nie wlaczal sie , okazalo sie ze jeden niebieski kabelek nie daje 12V .
PawelSki99 napisał/a:
Nie zapomnij o tym że kabel zasilający nie może być położony razem z kablem sygnałowym ponieważ będą występować zakłócenia.
Jesli podlaczy sie dobrze mase to nie ma sie co meczyc z oddzielnym ciagnieciem kabli jesli to bedzie tylko do glosnika niskotonowego. Zawsze ciagne kable w takim przypadku razem, mniej roboty i zero zaklocen. Zeby bylo slychac zaklocenia na basowym glosniku trzeba naprawde cos spieprzyc przy podlaczaniu zasilania lub miec walnienty alternator.A wtedy to nawet oddzielne polozenie kabli nie pomoze. Zalezy to tez od jakosci wzmacniacza mam do Civica dwa wzmacniacze Blaupunkt THA480 ktory nie lapie zadnych zaklocen i zastepczy Vibe A1 (W Blaupunkcie musialem sterowanie REM naprawic i musze go zalozyc spowrotem) do ktorego musialem filtr dolozyc po lapal zaklocenia mimo oddzielnie polozonych kabli. Ale masz 100% racje jesli chodzi o przedni zestaw i wzmacniacz ,kable zasilajace i sygnalowe musza byc oddzielnie.
Wszystko da sie progiem pociagnac bez problemu. I powodzenia z ukladaniem kabli za radiem zeby je dopchnac do konca, nie ma za duzo miejsca. Wczoraj zalozylem audio do mojej Skody (jak wspomnialem Roverka juz sprzedalem) .Kable sygnalowe i zasilajace do aktywnej skrzyni obok siebie w progu ,zero zaklocen . Pozdr.
Dlatego napisałem ze niebieski-wysówanie aut.anteny czytaj uwaznie! umnie jest oznaczony kabelek a drógi nie wiem nawet nie sprawdzałem
Z tego co widzę to bardzo dobry wzmacniacz ma wbudowany no i dużo dobrych opcji, a jak to jest w kwestii dalszego rozbudowania CA (z tego co wyczytałem jest 6 wyjść AUDIO).
Radio jest w dobrym stanie no i od pewnej osoby także pozostaje mi tylko dylemat techniczny tego radia.
radyjko kupiłem już za 290 zł , ładnie gra, tylko mało basu niestety ale to już wina moich tylich głośników, na przednich nawet ładnie wyciąga, ale tył to tragedia dlatego też będę musiał też jakieś do tyłu kupić na jakiś czas zanim zainwestuje we wzmacniacz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum