Wysłany: Pią Sie 17, 2012 20:10 [mg zr] nie odpala po zmianie silnika
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2002
witam mam problem z odpaleniem silnika coś go blokuje wymieniłem baterie w pilocie zsynchronizowałem go tak jak w opisie na stronie nawet kilka razy i nic rozrusznik kreci pompa tylko czasem sie załancza i dobija paliwo paliwo dochodzi przy odpalaniu srs gaśnie ale od razu sie zaświeca wszystkie kostki popodpinanie masa okej wszystkie bezpieczniki dobre co to może byc ? ?pomóżcie
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 17, 2012 20:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy ten slnik jest taki sam, jaki osprzęt założyłeś, jaki sterownik? Co to znaczy że coś go blokuje? Jeżeli rozrusznik kręci to pilot jest OK. Sprawdż czy pompa paliwa zaczyna pracować jak zaczynasz kręcić rozrusznikiem. Sprawdż czy jest iskra.
pompa nie zaczyna działać zawsze przy przekręceniu stacyjki
Pompa nie zawsze ci się załączy po przekręceniu stacyjki. Jak już przekręcisz raz i wrócisz ponownie do pozycji zerowej, to musisz odczekać ok. 30sekund, aby pompa ponownie podała paliwo do listwy wtryskowej.
Po czym stwierdzasz, że niema iskry
Ale ja pytałem czy pompa zaczyna pracować jak kręcisz rozrusznikiem a nie jak przekręcisz stacyjkę. Jak przekręcisz stacyjkę to jest tak jak pisał leszczu. Ale jak kręcisz to musi się załączyć zawsze.
przy kręceniu nie działa pompa iskry niema bo wypinałem kabel i sprawdzałem na świecy cewki są dobre mam pytanie jesli silnik wczesnej był na kopułce a teraz został przerobimy na cewki tzn wszystkie czujniki i pokrywa zaworów została przełożona z wcześniejszego silnika czy może to miedz wpływ na odpalenie?
Jeżeli wszystko zostało poprawnie podłączone to nie ma żadnego wpływu.
W tym momencie pozostaje ci kabelkologia, czyli sprawdź czy wszystko zostało podłączone, a jeśli tak to czy odpowiednio, sprawdź też masy i bezpieczniki, warto zajrzeć też wiązkę tylnej klapy.
czujnik położenia wału ok wcześniej miałem 1.4 takie jak wychodziły w zr teraz kupiłem silnik z kopułką aparatem zapłonowym przekładałem wszystkie czujniki z wcześniejszego i pokrywę zaworów z cewkami wszystko pasowało i działało przed włożeniem nowego silnika ale auto troche stało i teraz mam problem z odpaleniem
jak masz swoje stare koło zamachowe , to nie. a w ogóle sprawdzałeś, czy jest stały plus przy cewce zapłonowej?
Może przekaźnik główny przy okazji umarł.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum