Forum Klubu ROVERki.pl :: Swap 2.0 z 25 do mojego R200 też 2.0 sdi
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Swap 2.0 z 25 do mojego R200 też 2.0 sdi
Autor Wiadomość
krzdry 




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Sie 04, 2011 14:25   

xtek, właśnie mam wrazenie ,że coś jest nie tak wąż ten bardziej po lewej stronei (grubszy) puchnie jak głupi i wygląda na jakiś przełamany - tyle ,że cena takiego węża jest na tyle duża ,że może od razu na FMIC zrobie sobie z rur ? i po problemie :idea:


Kozik, wymianiałem ten który tam znalazłem wyglądał jak pojemnik na śmiecy byl tak brudny i zapdchany ,że nawet nie było jak chwycic żeby sie ie sypało :lol:


nie wymieniłem filtra paliwa bo gość od, którego kupiłem mówił że wymieniał niedawno - i jest to jedyna część która wygląda na w miarę nową :wink:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sie 04, 2011 14:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1065
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Czw Sie 04, 2011 17:11   

Powinny puchnąć obydwa węże, jeśli puchnie jeden a drugi wyraźnie słabiej, to może przytkany jest IC. Co do turbo to ściągając rurę od powietrza można sprawdzić palcami jaki jest luz na ośce, można ocenić ile oleju jest w wężach powietrza, można podłączyć do jakiegoś prostego kompa, który to powinien odczytać przynajmniej ciśnienie generowane przez turbinę. Jeśli podjechałbyś do jakiegoś rozgarniętego mechanika to będzie wiedział na co zwrócić uwagę. Nie masz daleko do PHJOWI, który to ma rewelacyjne opinie na Forum a zajmuje się wyłącznie Roverkami.
 
 
krzdry 




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Sie 04, 2011 18:02   

marcin316, jeden bardzo mocno puchnie , jak tylko wymienię półoś na nową(teraz auto nie ruszy z miejsca) to postaram się jak najprędzej wpaść na serwis do PHJOWI , rzeczywiście daleko nie mam - wolę dołożyć 60 km niż tu na miejscu słuchać ,że auto ma 13 lat i lepiej jezdzić już nie może :evil:
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Sie 04, 2011 18:06   

Najpierw skocz na hamownie, masz sporo bliżej niż do PHJOWI bo może się okazać, ze z mocą jet ok tylko Tobie już po prostu nie wystarcza...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
krzdry 




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Sie 04, 2011 18:12   

Pływak, bez obaw wiem ile to 100 koni , jezdziłem corsą b z litrowym silnikiem i jezdziłem tez bardzo duzo citroenem c5 ojca 2.2 hdi no i niestety roverem jezdzi sie dokladnie jak corsą :cry:

a tak na poważnie to porównywaliśmy mojego rovera i kolegi z forum , mamy obydwoje 200 z 2.0 sdi , przebiegi nawet bardzo podobne (5k roznicy tylko) i różnica była ogromna ,a jezdzilismy na zmiane i potem raz tym i raz tym razem i niestety mój jeździ jakby miał ze 50 koni mniej :neutral:

więc na 100% nei chodzi tu o moje odczucia :sad:



ps. a gdzie ta hamownia o której mówisz ? :idea:
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Sie 04, 2011 18:43   

Na wlocie do Pleszewa. Ja bym przed wybraniem się do mechanika posprawdzał dokładnie wszystko to co mogę sprawdzić sam i zaczął bym właśnie od całego dolotu. Chociaż skoro Ci mocno nie kopci to niby powinien być szczelny ale i tak warto sprawdzić.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
krzdry 




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Sie 04, 2011 20:21   

a nie wiesz czasem ile kosztuje zhamowanie autka ?

tylko widzisz problem w tym, że w moim silniku niby wszystko działa ale jakoś tej mocy nei ma co powinien i wolałbym 100 zl dorzucic wiecej u mechanika niż samemu tydzień siedzieć a i tak nei znajdę pewnie tego co trzeba :roll: ja nigdy dobrym mechanikiem nie byłem , ba ja nawet sam i tak tego wszystkiego o czym mówisz nie znajdę :lol:

ale jak tylko półoś będzie na miejscu to już zacznę dłubać ,kolejny problem jest taki ,że 19 sierpnia musze jechać na lotnisko do poznania i wracamy w 4 osoby i nie chciałbym jechać diesel wagonem o mocy 30 koni jak coś z turbiną spierdziele :wink:
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Sie 04, 2011 20:41   

Coś koło stówki może nawet mniej.

Nie chodzi o to aby siedzieć tydzień tylko o to, ze pojedziesz do mechanika wykasuje Ci xx zł a okaże się, ze to była pierdoła którą mogłeś sam zrobić. Inna sprawa gdyby padła turbina lub był nieszczelny dolot zaczął by kopcić bo by miał za mało powietrza, a Ty piszesz, ze kopci mniej niż inne więc raczej nic z tych rzeczy. Może z pompa coś nie ta i daje za mało paliwa...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 04, 2011 21:48   

krzdry napisał/a:
a nie wiesz czasem ile kosztuje zhamowanie autka ?

80zl było nie tak strasznie dawno
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
krzdry 




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Sie 04, 2011 22:34   

istnieje jakiś "domowy sposób" na sprawdzenie pompy ?

resztę sprawdzę jak tylko uda mi się sprowadzić aut odo domu :sad:

edit/
czytałem o przypadku użytkownika Siersciuch01 z padiętym sterownikiem pompy , i tu moje pytanie czy ja też mam pompę VP-30 ? ja tzn. mój rover 200 2.0SDi 98r

widzę że objawy nawet możliwe jak na awarię pompy czy jej sterownika cały czas mam wrażenie ,że paliwa jest w tym aucie za mało :/

a klubowicz Jugol napisal po napirawie tak :

Pierwsze odczucia po naprawie sterownika:

-auto nigdy tak nie odpalało- dotyk to zbyt malo powiedziane
-jest wg.mnie.bardziej zrywne (Paul kiedyś wspomniał, że jakiś taki mulasty jest), teraz zmieniłby zdanie


moje kiepsko odpala , a nawet bardz ojak na auto z nowym akumulatorem i rozrusznikiem :sad:
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Sie 05, 2011 07:11   

krzdry napisał/a:
i tu moje pytanie czy ja też mam pompę VP-30


Nie, tu jest VP-37.
 
 
krzdry 




Dołączył: 08 Lut 2011
Posty: 57
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Sie 05, 2011 12:43   

ale jej padnięcie byłoby podobne w skutkach do vp-30 ? tzn objawy podobne ?

wybacz ale nigdy wcześniej nie zaglądałem pod maskę innego auta i skoro już w roverze mam co robić to chciałem wiedzieć czy dobrze myślę :mrgreen:

i czy mogę jakoś sprawdzić samemu wtryski , pompe , i sterownik ? bo mam spore wątpliwości do tej trójki
 
 
PawelLuc 




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Biała Podlaska



Wysłany: Nie Sie 19, 2012 13:56   

Witam
mama pytanie odnośnie wtryskiwaczy. Posiadam R45 2.0 IDT a niestety muszę wymienić wtryskiwacze "bo stukają". Słyszałem że można założyć od SDI i autko ożyje "lepsze przyspieszenie" tylko nie wiem jakie jest oznaczenie nr tych od SDi. Chcę założyć regenerowane, czy któryś z kolegów mógł by mi pomóc w tej kwestii?
Z góry dziękuję
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Swap do 1.8 16v
Gość Tuning mechaniczny 40 Czw Cze 12, 2008 10:20
michone
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r200]swap na 1.8
rudealis Tuning mechaniczny 3 Wto Lut 19, 2013 19:33
Adrian
Brak nowych postów [r200 97r] swap na 2.0T co potrzeba?
donmulanka Tuning mechaniczny 19 Pią Paź 17, 2008 10:41
dobryziom
Brak nowych postów [R200/ZR] Swap na K20A2
Khonju Tuning mechaniczny 19 Pią Kwi 11, 2014 17:45
greg-si
Brak nowych postów swap z 1.4 16V na 1.8 VVC? Pytania [R200 '99]
jerzu Tuning mechaniczny 63 Pon Sie 22, 2011 16:54
Kozik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink