Wysłany: Pią Sie 03, 2012 11:53 [R820ti 180KM] Wężyki podciśnienia do turbo
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam! Mam mały problem. W moim R820ti naprawiany był silnik i zostały odłączone wszystkie węże od podciśnienia. :neutral: Teraz muszę to podłączyć i potrzebny mi jest jakiś schemat lub rysunek. Proszę o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sie 03, 2012 11:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kurde nie wiem jak to wytłumaczyć. Nie wiem co to jest MBC
A poza tym z tyłu silnika na trójniku też było odłączone wszystko. Czyli praktycznie jak idą te węże od turbo do przepustnicy , kolektora i dalej kawałek za silnikiem ten co do okoła po ścianie idzie. Nie wiem jak inaczej to wytłumaczyć.
[ Dodano: Wto Sie 14, 2012 14:00 ]
Ale jak by była możliwość to poproszę o jakieś foto. Każda pomoc mi coś już daje.
Z tyłu do kolektora ssącego podłączone możesz mieć jedynie Zegar Boost czyli ciśnienia panującego w układzie oraz wężyk idący do mapsensora w komputerze.
reszta węży ma układ taki...
Jeden idzie od DV czyli takiej zaślepki z rurka na turbinie do przepustnicy ( rurki wychodzą pod przepustnica od dołu)
drugi idzie od acuratora czyli tego grzybka z dźwigienka na turbinie do seryjnego EBC czyli takiego plastikowego pudelka który reguluje sam ciśnienie przechodzi przez nie i z drugiej strony wychodzi i idzie dalej przewodem do przepustnicy. MBC wkłada się zamiast EBC dokładnie tak jak idzie w oryginale...
ja mam wsio podpięte tak jak Dobryziom mi kazał i auto jeździ jak wściekłe dolot na rurach 63,4mm do turbo + stozek i nie dosc, że fajnie sapie, to dmucha po 0,9bara
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum