Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 13 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Pon Wrz 03, 2012 19:32 [R75] zamek nie działa
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam,
dobrałem się dziś do zamka w prawych przednich drzwiach, bo nie otwierają mi się z kluczyka... (zresztą żadne się nie otwierają z kluczyka ). Obstawiałem padnięty silniczek, jednak okazało się, że silniczki kręcą. Zanim go rozbiorę bardziej, może komuś z Was rzuci się w oczy jakaś nieprawidłowość: http://youtu.be/cG_6w0EpBXk
(klikałem na przemian "otwórz" - "zamknij")
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 03, 2012 19:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 13 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Pon Wrz 03, 2012 20:16
Myślałem, że jak się tam coś kręci w jedną i drugą stronę to silniczki działają, a tylko jakiś plastik się gdzieś ułamał...
Kurde... czyli co, obstawiasz że to jednak silniczek?
do wymiany szkoda sie paprac z przekladaniem silniczkow, jak sie rozlozy ten zamek na czesci pierwsze to ciezko go pozniej poskladac, szukaj na allegro od anglika prawy tyl, wycinasz blokade dla dzieci i wkladasz na prawy przod, ja dalem 70 zl
_________________ "bo gdybym zginął to opiekuj się moją rodziną..."
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 13 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Wto Wrz 04, 2012 16:34
Dzięki panowie
Zatem zabieram się za te zamki... Znalazłem w innym temacie taką ściągę http://www.instructables....ock-Actuator-L/
może wyjdzie z tego jakaś snopowiązałka
pozdrawiam
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 13 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Wto Wrz 04, 2012 18:20
No masz, natrafiłem na ten temat wcześniej, ale tytuł mnie zmylił i zamknąłem, a tam instrukcja jak w książkach piszą . Pomyślałem, że z czterech niesprawnych zamków powinno mi się udać zrobić dwa działające... o ile silniczki są wszędzie takie same, tylko napięcie odwrotnie puszczę... pytanie tylko czy są takie same??
No masz, natrafiłem na ten temat wcześniej, ale tytuł mnie zmylił i zamknąłem, a tam instrukcja jak w książkach piszą . Pomyślałem, że z czterech niesprawnych zamków powinno mi się udać zrobić dwa działające... o ile silniczki są wszędzie takie same, tylko napięcie odwrotnie puszczę... pytanie tylko czy są takie same??
wg mnie silniczki roznia sie tym slimakiem, świdrem nie wiem jak to nazwać wiesz o co chodzi
_________________ "bo gdybym zginął to opiekuj się moją rodziną..."
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Kwi 2008 Posty: 301 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Wrz 04, 2012 20:27
Potwierdzam silniczki się różnią ślimakiem. Dla potrzebujących dołączam w załączniku plik ze zdjęciami i opisem naprawy robionej przeze mnie - działa w 100%
Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 13 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Sro Wrz 05, 2012 17:10
kerbi dzięki za fachową instrukcję
Mam jeszcze tylko jedno pytanie odnośnie boczków drzwi z tyłu... czy są one przykręcone jakoś dodatkowo? z z przednimi poradziłem sobie bez problemu, natomiast tylne coś nie idą, a nie chcę szarpać się na siłę.
kerbi dzięki za fachową instrukcję
Mam jeszcze tylko jedno pytanie odnośnie boczków drzwi z tyłu... czy są one przykręcone jakoś dodatkowo? z z przednimi poradziłem sobie bez problemu, natomiast tylne coś nie idą, a nie chcę szarpać się na siłę.
jedna śrubka na krzyżak pod zaślepką klamki, zaczep na środku boczka taki plastikowy no i spinki,
ogolnie to po odkreceniu śrubki i wyjęciu przycisku od szyby najlepiej zacząć odchylać po kolei od dołu,
możliwe, że ktoś kiedyś nie mógł sobie poradzić z ponowym zamontowaniem boczka i walnął pod spód kleju (kilku chłopaków na forum miało takie przypadki) i może trzyma ten klej?
_________________ "bo gdybym zginął to opiekuj się moją rodziną..."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum