Wysłany: Sob Wrz 01, 2012 15:01 [R75] Mikrostyk do pilota
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
witam,
czy wie ktoś gdzie można kupic mikrostyk do pilota? (ten od otwierania auta). w internecie znalazlem pare stron ale nie bardzo maja rozmiar zeby pasowal do naszego pilota. mysle ze nie ma sensu kupowanie nowego pilota bo mikrostyk mozna kupic za kilkanascie groszy i przylutowac.
pozdr
Ostatnio zmieniony przez apples Czw Wrz 06, 2012 07:16, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Wrz 01, 2012 15:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja kupiłem w TME http://www.tme.eu/pl/ ale takie delikatnie inne i tylko nóżki poprzeginałem i działa
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Może głupie pytanie ale jak wymienić ten grot żeby niczego nie zlamać? Też bym se kupił nowy klucz bo już mam dość tej taśmy na nim.
[ Dodano: Pon Wrz 03, 2012 08:30 ]
Widzę skąd on ma wyjść ale jak go wyjąć żeby nie uszkodzić czegoś.
[ Dodano: Pon Wrz 03, 2012 08:40 ]
Już nie trzeba pomocy znalazłem na forum A czy na bank wystarczy tylko przełożyć grot i wsio będzie pasowało?
[ Dodano: Pon Wrz 03, 2012 08:54 ]
Kurcze ale tam trzeba wymienić równiez te mikrostyki a z elektorniką to ja nie mam nic wspólnego. U mnie wyrobił się całkiem ten od otwierania, Czy to trzeb ajakoś przelutować czy się wyciąga?
mikrostyki trzeba lutować ale podejrzewam że tobie wyrobił sie tylko klawisz i dlatego tak masz. U mnie też te przyciski się zużyły i reanimowałem je napełniając uszczelniaczem silikonowym w obudowie.
UWAGA PRZY ROZBIERANIU PILOTA NIE ZGUBIĆ KOSTKI OD IMMOBILIZERA
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
W jednym kluczyku mam te mikrostyki w całości tylko ten od otwierania nie działa. Pewnei coś sie rozlutowało albo co. W drugim kluczyku który teraz używam tak ten mikrostyk się wyrobił że nie ma już tego przycisku bo odpadł, i pod nim byla taka malusieńka blaszka która właśnie stykając się dawała sygnał. Teraz i ta blaszka odpadła, ostatnio ledwo ją wsadziłem tam. Czytałem że do zegarmistrza noszą to, ciekawe ile by wziął za taką robotę?
idż do kogoś co naprawia radia samochodowe, telewizory itp. bankowo będzie miał mikrostyki i ci je wlutuje koszt sadzę że max 50pln
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
kup sobie sama obudowę sa na allegro i wymień, minus jest taki że nie ma logo na przycisku
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
No wlaśnie chcę samą obudowę (ten link co Apples podał) tylko najpier musze ten mikrostyk zrobić, no bo co założę nową obudowę a przycisk nie będzie działał.
Przecież w tej aukcji jest obudowa i mikrostyki w komplecie kup daj elektronikowi do polutowania i po temacie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wiem że są w komplecie, tylko mi chodzi o to że zapłacę za zestaw + za robotę i wyjdzie pewnie ze 100 zł, w sumie nie dużo i dużo, w zależności jak na to patrzeć
Ja miałem wykruszony przycisk obudowy i wyłamany mikroprzycisk na płytce wewnątrz pilota. szukałem rozwiązania i znalazłem: http://www.kluczyk.krakow.pl/page1.html
W 10 minut miałem nową obudowę VALEO w niej stara elekrtonika nowy dorobiony grot i śmiga jak cholera. Mimo kolejki i dużo oczekujących zostałem obsłużony błyskawicznie. Najlepiej podjechać autem bo sprawdzają na miejscu czy wszysto działa. Koszt wszystkiego 100 zł. Sama surówka na allegro 90 zł wiec nie kupowałem.
Viking6, i kupiłeś nową obudowę z logo Rovera na klawiszach?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Ojej. Jak sobie pomyślę jaką kasę dajecie za ten mikroprzełącznik to aż dziwnie się czuje. Mi odleciał ten przycisk, podjechałem przy okazji do faceta do takiej budki co sobie grzebie w radiach, CB i autoalarmach, miał skrzynkę tych przełączników i przylutował za 15zł od ręki.
Teraz to pewnie sam bym się bawił.
Alex_Tom nie wiem do kogo pijesz ale tam napisane jest, że miałem rozwaloną obudowę a ten post służy podpowiadaniu rozwiązań. Ja wybrałem jw. A to że się z tym dziwnie czujesz to chyba nie problem pozostałych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum