Sugerujesz, że wgrałem Ci błędy do LSM?
Jeśli się zaświeciło check engine to zapisał się jakiś błąd. Może niekontakt na wiązce którejś. Nie przejmowałbym się. Podłącz się dla pewności po miesiącu i zobacz. Jeśli będzie się któryś pojawiał, to w okolicy szukaj przyczyny. U mnie pojawia się, bo jest rozłączenie przy wtyku od listwy wtryskowej.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Czw Wrz 06, 2012 20:43
Jaco_Krakow napisał/a:
tylko miesiąc temu byłem też na kompie i nie było tych błędów a od tego czasu nie było nic robione z autem oprócz zmiany LSMa.
Te błędy nie mają nic wspólnego z LSM i są odczytane z ECM.
Świeca żarowa mogła spalić się w każdej chwili, a błędy związane z ciśnieniem mogą być spowodowane - brudnym paliwem, problemami z pompą w baku lub pompą niskiego ciśnienia, zaworem na pompie CR lub czymś innym np. brakiem paliwa.
Te błędy pojawiły się w tym samym momencie co
Jaco_Krakow napisał/a:
zaświecił sie może z dwa razy check engine ale to nie za każdym razem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum