Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam!
udało mi się kupić okazyjne praktycznie idealną klapę pod kolor lakieru - moją rdza od dawna bierze więc stwierdziłem że ją wymienię.
I tu pojawiają się pytanie: jak odkręcić klapę na zawiasach? ta co przyszła jest odkręcona nie na tych 4 widocznych śrubach tylko 'od środka' - czyli żeby to zrobić muszę demontować sufit a nie bardzo to widzę.. Odkręcać te 4 widoczne?
Co do wiązki to czytałem temat o tym jak się do niej dobrać, z siłownikami może nie będzie problemu bo są całe na wierzchu. A jak ze spryskiwaczem? Czy muszę rozebrać nową klapę żeby go podłączyć? Nie działa u mnie od 5 lat (złamany wąż) i już się przyzwyczaiłem, ale jak jest okazja to fajnie by było to naprawić.
Na coś powinienem szczególnie uważać?
Z góry dzięki za rady!
Pozdrawam
Ostatnio zmieniony przez Adrian Sro Wrz 12, 2012 19:20, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 10, 2012 19:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Klapę przykręcasz od strony podsufitki, ściągasz uszczelkę i plastiki maskujące i powinieneś dać rade. Jeśli kupiłeś klapę z wiązką to przeciągasz ją przez tylny słupek nadwozia (złącze jest za prawym tylnym światłem), jeśli chcesz swoją to musisz ją przeciągnąć prawą stroną klapy (jest ciasno). Z lewej przeciągasz wąż spryskiwaczy. Posmaruj gumowe łączniki jakimś olejem od środka, a przeciąganie będzie dużo przyjemniejsze
jezlei chodzi o węzyk. to ściągasz plastik z tylnej klapy i masz dostęp do przewodu od str. pompki. Kup gumowy przewód fi4, nie kupuj igelitowego,bo znowu pęknie. Przy pomocy zaworu zwrotnego przelotowego za lewą lampą za wykładzina łączysz nowy przewód ze starym za pomocą zaworu zwrotnego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum