Forum Klubu ROVERki.pl :: [214 Si 97r] Problem z pilotami oraz immobilaiserem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214 Si 97r] Problem z pilotami oraz immobilaiserem
Autor Wiadomość
smalternative 



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43



  Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 20:02   [214 Si 97r] Problem z pilotami oraz immobilaiserem
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997

Witam wszystkich, jestem tu nowy i proszę o rade
Zakupiłem dzisiaj rovera, wszystko ok, jednak chłopak uprzedził mnie, że aby wyłączyć immobiliser muszę blisko stacyjki mocno guzik wcisnąć, stwierdził że to wina baterii, ok...
Ja jednak mialem potem troche problemy zanik udalo mi sie go wylaczyc, zapasowym pilotem takze i tu moje pytanie, czy to wina baterii czy czegos innego ? Ps na pilotach mam dwa guziki, obydwa sa juz starte i nie wiem od czego jest który, wiem ze jeden jest od centralnego a drugi o immmobilisera, ale z tylu napisane jest lucas a firma podobno robi alarmy, czyli jest gdzieś też alarm czy to tylko centralny i immo ? POZDRAWIAM
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 20:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 20:06   

W wiekszosci przypadków wlasnie winna jest bateria ,tak wiec pierwsze co bym proponowal zrobic to własnie ja zmienic.
Alarm tez powinienes miec ,najłatwiej sprawdzic go zamykajac auto przy otwartych okanach :wink:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
smalternative 



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43



Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 22:16   

Dzięki, jutro udam się po baterie, zobaczymy czy to ich wina ;)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10932
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Wrz 16, 2012 22:22   

jak masz pilot taki jak ten:
http://img12.allegroimg.p...2/49/2588824928
To jest to 3TXA lub 3TXB lucasa i któryś z tych skrótów powinien być na płytce w śroku.
Jeden przycisk jest od zamykania auta, drugi od otwierania (i odblokowania immo).
Jeśli faktycznie ma tak dramatycznie krótki zasięg, to może już być problem z pilotem. Na forum jest parę porad jak go naprawić i jak poprawić zasięg.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
smalternative 



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43



Wysłany: Pon Wrz 17, 2012 16:06   

tak, mam takie. 3TXA dokładnie. Baterie wymieniłem i dalej to samo, czasami wgl nie oda sie odblokowac immo, chyba ze gdzies pod stacyjka powciskam to wtedy sie udaje i gasnie lampka, pomozcie kochani... do elektryka z tym ? ;/
 
 
jrdarus1 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 319
Skąd: Wałcz

MG ZR

Wysłany: Pon Wrz 17, 2012 17:45   

Tak najlepiej do elektryka niech obada luty. Być może że guziczki do wymiany. Najlepiej jak byś zdjął obudowę i popstrykał parę dokładnych zdjęć z każdej strony wtedy można by było coś więcej powiedzieć.
_________________
https://www.youtube.com/w...be_gdata_player
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 17, 2012 19:03   

moim zdaniem piloty już "siadają"
 
 
 
smalternative 



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43



Wysłany: Pon Wrz 17, 2012 19:34   

Panowie problem jest dość poważny, ponieważ dzisiaj męczylem sie 20 minut z wylaczeniem immobilisera, baterie wymienilem i dalej to samo... piloty zanioslem do faceta od immo i mowil ze ich nie zrobi bo ogarnia tylko te z kodem wpisanym w kluczyk.
Co dziwne czasami, ale rzadko da sie go nawet otworzyc centralnym stojac obok, ale to rzadko... Może problem tkwi gdzieś w stacyjce ? Bo otwierac tez musze z klucza.. : (( Nie wiem co dalej, pomozcie prosze... mam tutaj zdjecia pilotów :

http://i47.tinypic.com/2lucb2e.jpg
http://i45.tinypic.com/5nogw6.jpg
http://i48.tinypic.com/2j3ry34.jpg
http://i47.tinypic.com/24cyzxy.jpg
http://i49.tinypic.com/2eg75tu.jpg
http://i46.tinypic.com/2jbl4cj.jpg
http://i49.tinypic.com/ogdn3b.jpg
http://oi46.tinypic.com/15d9xnb.jpg

PANOWIE POMOCY ! POZDRAWIAM
 
 
dawidek721 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 38



Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 10:14   

Z tego co widać to piloty nie są bardzo zniszczone...Ja ma w dużo gorszym stanie i działa bez zarzutów... Najlepiej udaj się do jakiegoś elektryka, może moduł immobilizera nawala, albo coś z elektryką...
_________________
http://www.polskajazda.pl...over/200/140035
 
 
robsson78 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 1498

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 11:32   

A ja mam takie pytanie do smalternative Czy po wymianie baterii zsynchronizowałeś je z systemem alarmowym ?
_________________
Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
 
 
dawidek721 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 38



Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 13:08   

Z instrukcji obsługi ...

Prawidłowa wymiana baterii :)



1) Ostrożnie otworzyć obudowę pilota
monetą lub małym wkrętakiem,
poczynając od ucha. Zwracać
szczególną uwagę na uszczelkę między
dwiema częściami obudowy oraz NIE
DOPUŚCIĆ do zabrudzenia bądź
zawilgocenia wnętrza pilota.
2) Wysunąć baterię z uchwytu. Unikać
dotykania obwodów elektrycznych
oraz powierzchni kontaktu baterii z
uchwytem.
3) Kolejno nacisnąć i przytrzymać przez
około 5 sekund oba przyciski pilota (w
celu jego całkowitego rozładowania).
4) Zamocować nową baterię, upewniając
się, że jest ona właściwie ustawiona
(biegun dodatni ('+') ku górze). W miarę
możliwości unikać dotykania palcami
powierzchni baterii (co może mieć
wpływ na ograniczenie jej żywotności), a
przed zamontowaniem dokładnie
je wytrzeć.
5) Złożyć obudowę pilota.
6) Otworzyć samochód kluczykiem, a
następnie przynajmniej czterokrotnie
nacisnąć przycisk zamykania na pilocie.
_________________
http://www.polskajazda.pl...over/200/140035
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 13:35   

smalternative napisał/a:
piloty zanioslem do faceta od immo

Piloty musisz zanieść do jakiegoś dobrego elektryka, a nie do speca od immo.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
smalternative 



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43



Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 21:25   

Panowie ten motyw z wymianą baterii przeprowadziłem wydaje mi się prawidłowo.
Jutro jadę do elektryka jakiegoś z tymi pilotami, ale boje się że to coś wewnątrz samochodu... Jeśli tak to mógłby ktoś przybliżyć mi koszty wymiany tego co by trzeba było ?

PS. Mam takie pytanie. W ksiazce od rovera mma dwie karty od immo. obydwie papierkowe i jedna to bardziej maly formularz, a druga to tylko info o immo i nie mam tam kodu, natomiast ta druga jest tak jakby nie wypełniona i nigdzie nia ma kodu zadnego bez zer... ?
Pozdrawiam
 
 
smalternative 



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43



Wysłany: Nie Wrz 23, 2012 18:39   [214 Si] Immobiliser - BŁAGAM POMOCY
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997

Witam kochani, odświeżałem stary temat ale już do niego nikt nie zagląda a sprawa wygląda dość poważnie. Chodzi o to, że mam piloty obydwa niesprawne, wymiana baterii i synchronizacja nic nie dały, a sprawa wygląda tak, że otwierać samochód muszę tylko z kluczyka i aby wyłączyć tą migającą diodę we wnątrz od immo czasami muszę siedzieć w aucie z 20-30 minut i cisnąć przycisk aż uda się ją wyłączyć... dzisiaj pod marketem spędziłem przy tym godzine, ale aby to zrobić musiałem wyjść i zamknąć auto i wrócić po 30 minutach, bo czasami uda się wyłączyć po 2 minutach a czasami po 20... Proszę POMÓŻCIE, piloty w środku wyglądają ok, wydaje mi się że to coś w samochodzie nie tak, do elektryków mam daleko więc chciałbym wiedzieć czy jest coś na rzeczy do zrobienia...
W dodatku tą kartę od immo mam niewypełnioną, tzn jest fusty formularz więc reset odpada ;x
Piloty to 3XTA Lucasa, alarmy nie mam, tylko centralny i immo... PROSZĘ O POMOC POZDRAWIAM !! !
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Nie Wrz 23, 2012 19:13   

Zanieś te piloty do elektronika (takiego co naprawia TV i takie różne sprzęty) i niech on je obejrzy fachowym okiem.
 
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Nie Wrz 23, 2012 21:25   

a ja nadal uważam, że piloty już powoli umierają.
 
 
 
lucas202 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 101
Skąd: Krotoszyn

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 24, 2012 07:40   

sprawdz luty przy baterii, mi kiedys pekły przy mocowaniu tej blaszki w trzech punktach, gdy się dokładnie przyjrzałem to było widac minimalne pękniecia, a pilot wtedy nie działał
_________________
"LiFe Is EaSy WitH EyEd CLoSed"
 
 
 
smalternative 



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43



Wysłany: Pon Wrz 24, 2012 08:27   

Harry, a jeśli te piloty umierają to co mam zrobic ? Karta od immo jest niewypelniona :(
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 24, 2012 09:08   

smalternative napisał/a:
Harry, a jeśli te piloty umierają to co mam zrobic ? Karta od immo jest niewypelniona :(


Ja ze swoim pilotem tak miałem, że "lapał, łapał" a nagle zgasiłem auto i bym do domu nie dojechał. Dojechałem i koniec. W serwisie rovera powiedzieli mi,ze już się "zużył"
Teraz to kupno pilota najlepiej o takim samym oznaczeniu i pojechać zaprogramować, wtedy tez Ci podadzą kod od immo
 
 
 
smalternative 



Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 43



Wysłany: Pon Wrz 24, 2012 10:13   

A muszę to robić w serwisie Rovera ? U mnie w Walbrzychu zdaje sie ze nie ma serwisu :/ A ile kosztują takie piloty i gdzie je dostać ? W środku w pilocie jest jakas kartka naklejki z jakimś kodem ale nie wiem czy to od immo... :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200 1.4 1996] Problem z immobilaiserem
izeK Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Gru 11, 2009 13:33
izeK
Brak nowych postów [R200 1.4Si 97r] problem z immobilaiserem , brak reakcji.
jeszu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Lis 12, 2008 11:02
piter34
Brak nowych postów [R 200] wycieraczki oraz problem z odpalaniem
legacy Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Wto Mar 16, 2010 16:47
piezu
Brak nowych postów [R220] Problem z odpalaniem, oraz rudą :)
predatoraf Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Wto Mar 22, 2016 20:51
NoPE
Brak nowych postów [MG ZR] Problem z wiązką do pompy(1300obr) oraz prośba
bielu00 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sob Sie 26, 2017 07:21
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink