Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Napiszcie koledzy jak się zabrać i czym do wymiany drążka stabilizatora z przodu.
Czy konieczny jest kanał czy da rade na płaskim? Łączniki mam nowe to powinno się w miarę odkręcić śruby. wymienia się to unosząc cały przód czy można inaczej?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 10:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
to wiem hehe.
Ja chcę wymienić drążek a nie łączniki.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wiec. odkrecasz obydwa łączniki nastepnie odkrecasz wozek od belki i od wachacza, stabilizator trzyma sie na dwoch tulejach przykreconych do wozka, mozna to zrobic bez odkrecania wozka ale dojscie jest bardzo trudne... najlepiej oddaj to do mechanika , ja za wymiane owych tuleji na stabilizatorze zapłaciłem 40 zł wiec nie jest to jakis duzy koszt, no chyba ze masz troche czasu i narzedzia, wiec ok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum