Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000
Witam!
Wiem, ze na forum był podobny temat, ale on akurat nie jest mi pomocny, wiec zakładam drugi, a wiec mam taki problem, ze jak odpalam silnik, mam obroty w granicach 1900 obrotów, natomiast jeżeli co dodam gazu i obroty wejdą powyżej 4000 to już tak zostają, blokują się. Odblokowują się w momencie wrzucenia pierwszego biegu i spuszczenia sprzęgła. Jestem po wymianie silniczka krokowego, tpsu, uszczelki pod głowicą i pod pokrywą silnika. Świece, cewki i przewody od świec też okej. Na chwile obecną jedyne rozwiązanie jakie mam to na przewodzie łączącym silniczek krokowy z przepustnicą jest ustawiony przepływ powietrza ręcznie, coś podobnego jak w instalacji lpg, wtedy obroty są 1500 i się nie blokują. Czy ma ktoś jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem?
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Wrz 20, 2012 16:31, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 20, 2012 16:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum