brkzzz, jeśli połączyłeś kierunek P i L to będą świecić jednocześnie przy skręcie (jak awaryjne) dlatego są potrzebne 2 przekaźniki które odseparowują obwód kierunku L i P.
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Wto Wrz 25, 2012 08:27
brkzzz napisał/a:
Centralka: różowy, pomarańczowy
Te dwa kolory to plus i minus Czym sterowana jest centralka, ma plus na stałe i masą czy odwrotnie Udało Ci się może dojść do tego podłączając kierunki Pytam bo chcę to troszkę inaczej zrobić ale właśnie nie wiem jak jest z centralką
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Wto Wrz 25, 2012 22:20
A widzisz chciałem zrobić to bez przekaźników Tzn. sygnał z centralnego puścić od razu na przekaźnik awaryjnych i o ile już wiem jak to jest z centralnym tak widok wszystkich kabli w przycisku awaryjnych mnie dobił Teraz wróciłem z pracy i jeszcze spróbuje poszukać schematu awaryjnych
Ps. Dzięki za odpowiedź
masz zwarcie w wiązce tylnych świateł. u mnie było podobnie.. przerwana była izolacja w w kablach od w pancerzyku gumowym między tylną klapą, a budą.. po zaizolowaniu wszystko gra
Wszyscy piszecie o podłączeniu przekaźników z tyłu po prawej stronie bagażnika.
Rozumiem, że z tyłu jest wiązka przewodów, ale czy gdy podepnę się tam do kierunków to nie będzie to działać w ten sposób, że mrugać będą jedynie kierunkowskazy z tyłu?
Jednocześnie prosiłbym o informację gdzie namierzyć te przewody. Chodzi o tą kostkę w bagażniku?
Kolejne pytanie jest takie, czy w opisywanym rozwiązaniu istnieje możliwość podłączenia syreny od alarmu, aby uzyskać sygnalizację akustyczną? Czy to już zbyt dużo kombinacji
Będą migać wszystkie. Kostki są pod boczną tapicerką ale prościej jest przy lampach. Sygnał alarmu można ale na oddzielnym przekażniku, bo jak dopniesz do kierunko to to będzie trąbić przy każdym włączeniu kierunkowskazów.
Dzięki za podpowiedź. Co do sygnalizacji akustycznej, zamiast ciągnąć przewód przez całe auto od bagażnika myślę zastosować np. dwutonową syrenkę do alarmów (w sklepach moto dostępne już za ok 20 zł) i wpiąć je na dodatkowym przekaźniku też gdzieś w bagażniku. Rozwiązanie chyba o tyle lepsze bo w r200 z 97 chyba nie ma syreny i wyje tylko klakson - byłoby to troche niefortunne by przy każdym rozbrajaniu/uzbrajaniu alarmu wyło
[ Dodano: Pon Maj 27, 2013 23:20 ]
Jutro przymierzam się do wykonania sygnalizacji rozbrojenia i uzbrojenia alarmu za pomocą kierunkowskazów. Przygotowałem sobie już najważniejsze rzeczy a więc przekaźniki (jak na zdjęciu). Zastanawiam się jeszcze jaki zastosować przerywacz kierunkowskazów i jak go najprościej podłączyć?
Jedyną wadą takiego podłączenia (nie chodzi mi o brak przerywacza, tylko ogólnie) jest to, że gdy zamykamy centralny od środka to oczywiście też nam kierunki migają. Gdy mam coś w miarę cennego na fotelu pasażera to blokuję zamki od środka, szczególnie w korku, na światłach. Wtedy kierowca w samochodzie za mną myśli, że go za coś przepraszam
Pomyślnie udało mi się uaktywnić sygnalizację kierunkowskazami. Przetestowałem też sam alarm włamaniowy i okazało się że nawet w trakcie alarmu kierunkowskazy nie świecą. Tu już należałoby pobawić się przy centralce alarmowej i przerywaczu świateł awaryjnych?
Ja również z powodzeniem aktywowałem sygnalizację kierunkowskazami w Coupe'cie. Ponadto dołożyłem jeszcze jeden przekaźnik, dzięki któremu podczas otwierania auta z pilota, zapalają się lampki wewnętrzne auta.
Tak wygląda moja wiązka:
W Coupe'cie tylna klapa nie ma centralnego zamka, więc całość musiałem zamontować za konsolą środkową, przez co było dużo więcej roboty.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum