Forum Klubu ROVERki.pl :: Pomóżcie podjąć decyzje odnośnie ZR-a :)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Pomóżcie podjąć decyzje odnośnie ZR-a :)
Autor Wiadomość
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 15:30   

Brt napisał/a:
A ten quattro to jest stały napęd na 4 czy dołączany w razie potrzeby, gdy przód sie uślizguje
raczej dołączany - choć na pewno nie wiem, jeździłem w passacie 4 motion - dawał radę a porównanie z subaru miałem (nie to samo ale dawał radę napęd :ok: )
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 15:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 15:34   

Pływak napisał/a:
Brt napisał/a:
A ten quattro to jest stały napęd na 4 czy dołączany w razie potrzeby, gdy przód sie uślizguje ??

Akurat w A3 i S3 jest na haldexie czyli załącza się tylko gdy jest potrzeba.

Co do sensownego auta to za 20K z hakiem można przytargać do kraju ładne S3, a 225KM w serii + quattro już powinno dawać więcej frajdy niż ZR w klekocie dodatkowo samym programem jest do ugrania 260KM. No ale niestety pozostając przy marce to raczej nic sensownego nie ma wiec jak ktoś sie uparł to pozostaje rzeźbić w tym co R oferował :)

Wertując temat "kupie audi S/RS" na racingforum dochodze do wniosku, ze mocno rozmijasz się z prawdą, ładna esa to od 30k w gore... Wklejają tam ludzie opisy tego co oglądali to po ok 20k są sztrucle i ulepy...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 15:40   

Jak kupisz w kraju przytargane przez handlarza od turka to tak. Jak sobie poszukasz sam to znajdziesz. Po za tym jakie turbo łatwo i tanio można kupić? Chyba turbo diesla :rotfl: Z T serią jeszcze gorzej niż z audi bo po pierwsze starsza jednostka po drugie mniej popularna więc więcej padak niż dobrze utrzymanych. Może się komuś nie podobać audi ale co by na nie nie mówić to bije ZR na głowę :)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 15:42   

Wszyscy fajnie piszą o mocy i turbo benzynkach nikt nie pamięta że firq dużo jeździ i myślę że takie a3 w klekocie przy jakimś dobrze zrobionym tuningu było by idealnym kompromisem pomiędzy spalaniem a osiągami ;]
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 15:46   

LPG i się robi 2 x taniej :)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 15:47   

Pływak, nie każda turbo benzyna znosi dobrze lpg
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 15:50   

Co prawda nie wiem jak wyglada gaz w Sce ale widzałem ostatnio na fotach z jakiś targów był GT-R z LPG wiec podejżewam, że w wiekszosci przypadków problemy z podtlenkiem LPG to "fachowcy" montujący instalacje których ostatnimi czasy wyrosło jak grzyów po deszczu.

P.S Mam jeszcze jedną propozyce Volvo C70 z silnikiem T5 :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Ostatnio zmieniony przez Pływak Czw Wrz 27, 2012 15:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 15:50   

Co do A3/S3 to nie jest to taka super baza do upalania jeśli chodzi o śmiganie w zakrętach.

Kupuj ZS`a. Nie jest strasznie dużo cięższy od ZR.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 15:54   

Nie porównuje 2.0T do S3 bo to nie ma sensu, zawsze kupno gotowego, fabrycznie podrasowanego auta to łatwiejsza opcja, chodzi mi tylko o koszt zakupu i pozniejszego utrzymania lub doprowadzenia do stanu uzywalnosci. Sam decydując sie na swap kalkulowalem i S3 i S4, Subaru, Eclipsa i lancera. 30k pln to takie minimum wg mnie...

Ponawiam pytanie, ważył ktoś ZR?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 15:58   

Pływak napisał/a:
Co prawda nie wiem jak wyglada gaz w Sce ale widzałem ostatnio na fotach z jakiś targów był GT-R z LPG wiec podejżewam, że w wiekszosci przypadków problemy z podtlenkiem LPG to "fachowcy" montujący instalacje których ostatnimi czasy wyrosło jak grzyów po deszczu.
w volvo s/v40 był silnik t4 np - nie da się go zagazować żeby nie mieć problemów :/ . Po prostu się nie da :/ .
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 15:58   

Tak czy tak są wydatki kupi ZS z klekotem i będzie w nim rzeźbił, a ostatecznie przyrost mocy i masy się zrównają i różnicy w osiągach nie będzie. To już lepiej dołożyć trochę kupić coś co po pierwsze ma więcej mocy na starcie i po drugie ma jako taki potencjał na dalsze mody. Jak narazie krytykujesz propozycje innych a sam nic ciekawego nie zaproponowałes :P

bociannielot, T4 nie wiem T5 w volvo to co drugie widzałem na LPG :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 16:02   

Pływak napisał/a:
Tak czy tak są wydatki kupi ZS z klekotem i będzie w nim rzeźbił, a ostatecznie przyrost mocy i masy się zrównają i różnicy w osiągach nie będzie. To już lepiej dołożyć trochę kupić coś co po pierwsze ma więcej mocy na starcie i po drugie ma jako taki potencjał.

Wiesz, zależy ile Firq ma do wydania, bo zakuop ZS to jakies 15-18k, zostaje na te mody spoooro kasy, dlatego on sam musi zdecydowac. Jesli by mnie bylo stac to kupiłbym Evo albo Sti, ale nie tyle stac na zakup co utrzymanie, bo patrzac po znajimych to dopiero sa koszta :/

[ Dodano: Czw Wrz 27, 2012 16:02 ]
Pływak napisał/a:
Jak narazie krytykujesz propozycje innych a sam nic ciekawego nie zaproponowałes

jesli to do mnie, to propozycje sa w moim 1wszym poscie :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 16:05   

Pływak, t5 z gazem - ok, t4 - nie ma szans na bez problemową eksploatację :/ co do rzeźby zgadzam się - dlatego bym wolał quattro w haldexie niż fwd - w zakręt i tak dobrze wejdzie a do tuningu jest porządne zaplecze pod VW i audi ;] nawet kapcie można większe i szersze założyć dla lepszej trakcji niż w r/mg ;]
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 16:14   

Markzo napisał/a:

jesli to do mnie, to propozycje sa w moim 1wszym poscie :)

Jedyna propozycja jaką tam widze to wsadzenie T serii do ZR i ciekawa to ona średnio jest bo po pierwsze sam wiesz ile to kosztuje i jak trudno znaleźć dobrą jednostke. Ty miałeś szczęście bo trafił sie klient na KV wiec koszta poleciały w dół. Teraz sobie do ZR dolicz koszty swapu na czysto problemy ze znalezieniem silnika i jednak te trudności przy szukaniu Audi w porównaniu do swapu nie są aż takie złe :D Już nie wspomne ze Ska na starcie ma lepszy naped, lepsze heble i wyzszy komfort :D

bociannielot napisał/a:
Pływak, t5 z gazem - ok, t4 - nie ma szans na bez problemową eksploatację :/ co do rzeźby zgadzam się - dlatego bym wolał quattro w haldexie niż fwd - w zakręt i tak dobrze wejdzie a do tuningu jest porządne zaplecze pod VW i audi ;] nawet kapcie można większe i szersze założyć dla lepszej trakcji niż w r/mg ;]

Dlatego pisałem o T5 sam sie za taką rozglądalem ale tradycyjnie cięzko o dobre sztuki, a ja już byłem bez auta wiec nie miałem pół roku an rozgladanie się i wybrzydzanie ;) Co do reszty to się zgadza dizajnem VAG nie powala ale zaplecze mechaniczne jest spore :)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 16:31   

Pływak napisał/a:
Jedyna propozycja jaką tam widze to wsadzenie T serii do ZR i ciekawa to ona średnio jest bo po pierwsze sam wiesz ile to kosztuje i jak trudno znaleźć dobrą jednostke. Ty miałeś szczęście bo trafił sie klient na KV wiec koszta poleciały w dół. Teraz sobie do ZR dolicz koszty swapu na czysto problemy ze znalezieniem silnika i jednak te trudności przy szukaniu Audi w porównaniu do swapu nie są aż takie złe Już nie wspomne ze Ska na starcie ma lepszy naped, lepsze heble i wyzszy komfort

Pisałem wyżej, że kupno takiego auta jak S3 jest na bank łatwiejsze :) cięzko się z tym nie zgodzić ;) Zrobienie 2.0T w ZR mysle ze w graniach 5-6k by się zamknęło, z tym, że w ZR jest dużo prościej :) bo wkładasz graty od coupe turbo które pasują p&p, z elektroniką rzeżba jest minimalna - tylko że w jego przypadku trzeba by zmienic zasilanie z ON na PB. Ciekawi mnie co Firq wymysli :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 16:35   

Czyli biorąc pod uwagę kwotę na jaka ceni sobie friq ZR'a robi się 20K zł i zapomniałem zapytać jeszcze jak twoim zdaniem się będzie taki ZR z 200KM na pokładzie prowadził? Już nie wspomnę o chęci późniejszych modów bo wtedy pewnie tylko na 1/4 mili :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 16:50   

i sprzeda rzeczy po swapie i pewnie spora część się mu zwróci - patrz na przykład Kozika i VVC.

A jak ma sie prowadzić? bo nie bardzo kumam, skoro T wazy praktycznie tyle samo co L (patrząc po wagach np 620Ti vs 620Sdi to nawet mniej)? a ma szpere i lepszy przebieg moc/moment?

Nikogo na siłe nie bede przekonywal, bo to nie zabawa na 1 popłudnie ale nie popadajmy w skrajność...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 16:55   

Markzo napisał/a:

A jak ma sie prowadzić? bo nie bardzo kumam, skoro T wazy praktycznie tyle samo co L (patrząc po wagach np 620Ti vs 620Sdi to nawet mniej)? a ma szpere i lepszy przebieg moc/moment?

To trzeba poczytać forum i opinie osób, które trochę polatały ZRem po torze. Lekka dupa belka na tyle i tu w dodatku ponad 200KM myslę, ze na tyle rozgarnięty w dziedzinie motoryzacji jesteś, ze powinieneś skumać, ze fajnie to to się prowadzić nie będzie. Coupe i ZS mają całkiem inne zawieszenie na tyle i inny rozkład masy szczególnie ZS.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 16:57   

Wiem jak jeździ ZR bo jeździłem 160tką i dieslem. To ma być auto do latania po torze? :roll: chyba raczej do codziennej jazdy. Dlatego powtarzam, nie popadajmy w skrajność.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 17:02   

Do codziennej jazdy to spokojnie wystarczy ZR w dieslu widać friq szuka czegoś co można bardziej pomodzić niż jego obecne auto, a skrajność to jest właśnie wywalenie worka kasy na swap i na końcu stwierdzenie, ze to jednak nie o to chodziło :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów pomóżcie mi nazwać tą część
memphisto Offtopic 9 Pią Mar 26, 2010 16:17
Nextassy
Brak nowych postów pomóżcie mi odpaleniem programu
boku Offtopic 5 Czw Lis 26, 2009 09:51
PTE
Brak nowych postów [200 SDI] pomozcie zapomnialem nazwy
Gość Offtopic 2 Pon Sty 11, 2010 12:48
Tomaszi
Brak nowych postów jaki laptop? pomozcie w wyborze
faecd Offtopic 8 Czw Lis 12, 2009 22:29
faecd
Brak nowych postów Forumowicze z Warszawy Pomóżcie - oddając krew dla Ani
Pokażcie swoją bezinteresowność i chęć niesienia pomocy...
lelek11 Offtopic 8 Pon Wrz 08, 2008 11:30
lelek11



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink