Wysłany: Nie Wrz 30, 2012 14:41 [stuk w układzie napędu]
Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
[podczas puszczenia sprzęgła przy zmianie biegów słychać gwałtowny stuk na tylnej osi /reduktor/ czy ktoś może miał taki problem,proszę o informacje.[/fade]
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 30, 2012 14:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jeżeli z tyłu to w tylnym moście,generalnie są dwie przyczyny; wypracowany most lub pozrywane poduszki tegoż mostu aleto nie warunek , może być wał.MOŻE ktoś mi podpowie skąd z tłu wydobywa się gwizd.Zaczyna się między 60 a 80 km .olej w IRD w skrni w tylnym moście idealnie czysty bez najmniejszych śladów opiłków,wał sprawdzony, łożyska kół też.Na podnośniku gdy wszystkie koła się kręcą wszystko podobnie huczy. Wyrażnie słychać podczas jazdy.,landek ma przejechane 120 tys.i praktycznie jest w jednych rękach.
mikisb, najprawdopodobniej poduszki dyfra, albo krzyżak na wale.
mirek13, kończy ci się dyfer u mnie jak zagwizdał to po 150km zmielił się całkiem.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
a czy nie może się przenosić z ird i czy ird wyje, rużni mądrzy słushali ina trzech jeden powiedział że wyrażnie słyszy z przodu tu właśnie gdzie jest IRD- także masakra, cały napęd szczelny bez najmniejszego pocenia.
Masz mały przebieg i nie masz wiórków ani pyłu w oleju IRD więc mało prawdopodobne. mój dyfer też był szczelny i rozszczelnił sie na ostatnich swoich 50km
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
czyli kolego stawiasz na dyfer, a może podpowiesz gdzie szukać tyferka- pewnego, znając życie z naprawą rużnie bywa, powim tak że dyfer udaje się zrobić,.W RAZIE co to służę pomocą z lakienictwa i napraw blacharskich
mikisb! Ten temat zostanie usunięty jeśli nie poprawisz jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, musisz w pierwszym poście użyć funkcji
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum