U mnie też alu...
W ogóle to już myślałem żeby pominąć sprężarkę klimy (chyba mi się zatarła, bo koło stoi) i założyć krótszy pasek od wersji bez klimy, żeby nie inwestować w leciwe auto 1/3 jego wartości,
ale jak się przyjrzałem to chyba się nie da, bo pasek od koła na wale idąc w kier Altka trafia na "ten płaskownik" (przy pominięciu sprężarki)
ktoś może próbował zrobić taką przeróbkę????
Czy konieczna jednak będzie inwestycja w klimatyzację???
_________________ Najdalej dojechałem swym Roverkiem do ... Я л т а
Witajcie.
U mnie ( 416 si 1997, skrzynia manual, bez klimy ) podobnie jak napisał kolega 'kezmanq' wymiana paska alternatora wymaga zdjęcia paska napędzającego pompę wspomagania a potem z jednej strony odkręcenia a z drugiej poluzowania śrub z wspornika/poduchy silnika. Dodam oczywiście, że nie chodzi o żadną z trzech głównych poduch, na których wisi silnik tylko o małą poduszkę dodatkową (u mnie są takie dwie po bokach przed tymi dużymi i trochę niżej od nich ). Mechanik stwierdził, że mocowania tych wsporników często się zrywają, a że nie warto tego wymieniać to często po prostu tego nie zakłada spowrotem, bo nie jest takie ważne. Może po prostu u niektórych z Was też była taka sztuka i wspornik nie wrócił przy okazji wymiany paska na swoje miejsce.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum