Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 178 Skąd: Radom
Wysłany: Nie Lip 11, 2010 19:16 [R75] Klakson syrena
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam,
od wczoraj nie mam klaksonu, sprawdzam bezpiecznik, przepalony, wiec go wymieniam i jak tylko wkładam nowy to od razu się przepala.
Czy ktoś z was miał podobny problem?
Gdzie znajduje się syrena od klaksonu i jak się do niej dostać?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Lis 24, 2010 22:51, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lip 11, 2010 19:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Nie Lip 11, 2010 20:05
apples,nasz ty guru! Jesteś mistrzem świata...no i klaksony(!dwie sztuki) są faktycznie przed wentylatorem.Wystarczy zdjąć grilla i je widać,ale żeby się dostać do instalacji,to pokusiłbym się o zdjęcie zderzaka.Przy podszybiu jest syrenka alarmu,więc ją pomińmy.
Kilka miesięcy temu reanimowałem sinik wiatraka i zmuszony byłem zdjąć zderzak.byłem pierwszym gościem,który to robił od wyjazdy auta od producenta i zbulwersowało mnie niechlujne ułożenie kabli do prawego sygnału,więc to dodatkowo zaizolowałem....i może to jest przyczyna zwarcia.Życzę powodzenia,pół dnia roboty.
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Nie Lip 11, 2010 21:15
Sprawdź kabelki,tak jak napisał apples,po zdjęciu tych platikowych ramek(są na zatrzaskach i spoko,bo to miękki plastik),a na twoim miejscu sprawdziłbym same syrenki-może któraś umarła i robi zwarcie.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Kwi 2008 Posty: 178 Skąd: Radom
Wysłany: Czw Lip 22, 2010 18:24
Winny wszystkiemu okazał się przekaźnik, który wg mechanika znajduje się za płytą z bezpiecznikami.
Dodatkowo jeden z klaksonów ma bardzo duży pobór prądu.
Koszt naprawy 80 zł.
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam
Mam problem odnośnie klaksonu chodził chodził i wkońcu kaput przestał. Sprawdzam bezpieczniki wszystkie ok.Gdy naciskam guzik klaksonu słychac tylko cos w rodzaju pyknięcia i tyle.
Prosze o pomoc
klaksony sa z przodu za grilem ,obadać kable czy wszystko Ok
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Niestety musisz zdjąć zderzak. Potem masz pełny dostęp do dwóch trąbek klaksonu. Ja sam miałem przypadek gdzie wentylator urwał kable od jednej trąbki. Wypnij wtyczki z trąbek i wepnij bezpiecznik. Jeśli się spali to gdzieś jest zwarcie w instalacji jeśli nie to podłanczaj po jednej na raz i dowiesz się gdzie jest błąd.
Jestem szczęśliwym posiadaczem 75ki. Niestety poprzedni właściciel nie dbał o auto. Jedną z usterek jest brak sygnału. Słychać pracę przekaźnika. Dzięki Wam już wiem jak zlokalizować klaksony. Czy przewody połączeniowe mają jakieś szczególne cechy np kolorystykę ?
sq8erb, zlokalizuj sobie syrenkę alarmowa w podszybiu bo ona ma jakieś powiązanie z klaksonami, gdzieś czytałem ze potrafi robić problem.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Syrenka od alarmu zlokalizowana i działa poprawnie.
Którędy poprowadzone są przewody do klaksonu i jakie mają kolory ? Może uda się zdiagnozować usterkę bez ściągania zderzaka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum