Forum Klubu ROVERki.pl :: [620sdi] Wymieniłem tarcze i znowy zaczyna drżeć:/
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[620sdi] Wymieniłem tarcze i znowy zaczyna drżeć:/
Autor Wiadomość
lastfish 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 52
Skąd: Konin



  Wysłany: Sro Paź 03, 2012 16:41   [620sdi] Wymieniłem tarcze i znowy zaczyna drżeć:/
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam
Wymieniłem 1,5km temu tarcze i klocki z przodu (tarcze TRW + klocki Ferodo), i po wymianie było ideal, nic nie biło nie drżało. Ale po tych kilometrach zaczynam czuć teraz lekkie bicie przy hamowaniu i szlag mnie chyba trafi bo 400zł wydałem a problem wraca i pewnie będzie narastał..
I teraz tak, na felgach mam praktycznie nówki opony ale przy wyważaniu trzeba było nakleić sporo odważników, felga lewa i prawa jak patrzyłem miała leciutkie bicie, takie 1,5-2,0mm i nie wiem czy nie powinienem był ich dać do prostowania zanim zacząłem smigac na nowych tarczach bo może od tego pojawiło się bicie?
no bo nawet jeżeli odkleiłby sie jakiś odważnik to chyba w trakcie jazdy czułbym drżenie a nie przy hamowaniu?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 03, 2012 16:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Paź 03, 2012 16:49   

przełoż koła przednie na tył i wtedy sprawdz czy jest poprawa .Bedziesz miał porównanie . :wink:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
lastfish 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 52
Skąd: Konin



Wysłany: Sro Paź 03, 2012 19:04   

jak znam życie, to jednak tarcze chyba są mizernej jakości, choć tym razem wydałem więcej grosza licząc że dłużej posłużą ale niestety.. (wcześniej kopiłem komplet z klockami za 170 i to była straszna porażka ponieważ biły tuż po zamontowaniu)
A jest to dlatego wkurw... że sama wymiana tarcz to delikatnie mówiąc kłopotliwa sprawa bo trzeba cała zwrotnicę wymontować żeby zdjąć tarczę, większego idiotyzmu nie mogli wymyślić. w każdym innym aucie można to zrobić po ludzku a tu nie, męczarnia.
 
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Sro Paź 03, 2012 20:16   

wymieć gumy na drążkach idących od piasty do pasa przedniego - one odpowiadają za sztywność przód-tył - tym samym bicie, temat przerabiany, zabieg za 30zł, a radość z hamowania powraca :)

ew. sprawdź inne miejsca gdzie mógł powstać luz
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
lastfish 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Sie 2011
Posty: 52
Skąd: Konin



Wysłany: Sro Paź 03, 2012 20:37   

kruszan napisał/a:
wymieć gumy na drążkach idących od piasty do pasa przedniego - one odpowiadają za sztywność przód-tył - tym samym bicie, temat przerabiany, zabieg za 30zł, a radość z hamowania powraca :)

ew. sprawdź inne miejsca gdzie mógł powstać luz


tak wiem - stabilizator podłużny - wymieniałem jakieś pół roku temu komplety gum bo wiem że on za to odpowiada ( u mnie wtedy był problem że prawe koło przybierało przy hamowaniu szybciej niż lewe i długo nie mogłem dojść, wymieniłem i spokój mam z tym do dziś) ale może faktycznie rzucić okiem bo za te gumy dokładnie 30zł płaciłem więc jakość wiadomo jaka a z 10 tysiecy przejechalem od wymiany.
oprócz tego sprawdzę jednak czy da się wyprostować moje felgi i czy czasem od czasu założenia opon nie pogięły się bardziej ponieważ ostatnio byłem w górach i jeździłem po bardzo nieciekawych drogach i może tam coś oberwało.
 
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Pią Paź 05, 2012 22:04   

no felgi jeśli mają dużo odważników to wiadomo nic dobrego, polecam jeszcze odnośnie gum - sprawdź szarpiąc drążkiem jak mocno pracują gumy w belce - czasami pomaga zabieg skrócenia (ucięcia/zeszlifowania) o kilka mm tulejek, które są w środku - wtedy gumy mocniej da się dokręcić i ścisnąć do belki, lepiej tłumią

[ Dodano: Pią Paź 05, 2012 23:04 ]
tematu, że powierzchnia styku piasty i nowej tarczy była idealnie wyczyszczona nie przerabiamy? wszystko było jak trzeba?
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
carlo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 72
Skąd: Kraków

Rover 600

Wysłany: Nie Paź 07, 2012 19:26   

Niedawno przerabiałem ten temat wymiana tarcz to porażka w 620 tce.
Założyłem tarcze i klocki Boscha jakieś dwa miesiące temu i na razie wszystko ok. nic nie bije.
Ale po wymianie tarcz mam problem z łożyskiem jest do wymiany strasznie huczy.
Zatem następny zabieg to wymiana łożysk mam nadzieje, że operacja przebiegnie pomyślnie, bo wszystko świeże tylko to rozbieranie całej zwrotnicy mnie wku….a.
Łożyska już są udało mi się kupić 555 za 150 sztuka.

Jak ktoś potrzebuje jakieś części proszę o kontakt.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620sdi] Jaki syntetyk/półsyntetyk polecacie do 620Sdi?
lastfish Rover serii 600, Honda Accord 28 Nie Mar 17, 2019 18:55
Pitertech
Brak nowych postów [620SDI] Sprężyny od 620ti do 620sdi?
Staniol Rover serii 600, Honda Accord 0 Sob Paź 01, 2011 00:31
Staniol
Brak nowych postów [R620SDi] Zaczyna delikatnie kopcić i dziwny zapach spalin
BlackD Rover serii 600, Honda Accord 18 Czw Cze 13, 2013 21:10
BlackD
Brak nowych postów [620sdi] CDP PRO INTERFEJS
gaxik Rover serii 600, Honda Accord 1 Wto Lip 08, 2014 15:26
Marcin84
Brak nowych postów [620sdi] gruszka..
lukas330 Rover serii 600, Honda Accord 9 Nie Kwi 15, 2012 15:31
Balas87



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink