Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994
Problemy są dwa - gdzie dobrze i w miarę tanio zregenerować maglownicę? poszukuję sprawdzonego zakładu w mazowieckim...
problem drugi - jaką przepustnicę kupić?na mojej jest luz podobno i nie da się wolnych obrotów ustawić.chciałbym ją wymienić na jakąś używkę,pasują od innych modeli rovera?mam 220 Turbo z 1994 roku,przed liftingiem jeśli to ma jakieś znaczenie.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 08, 2012 00:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przepustnica nie będzie pasowała z poldka.
Inaczej rozwiązane podłączenie odmy.
Z niedoładowanego silnika serii T już lepiej lecz nie wiadomo jak tam wygląda sprawa z podłączeniem DV i EBC u dołu przepustnicy.
Trzeba by było złapać w rękę i zobaczyć czy ma wyprowadzenia tak jak ta z turbo.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum