Ostatnimi czasy na moim wyswietlaczu tez pokazalo sie kilka "martwych" lini i zastanawiam sie czy nie mozna samego wyswietlacza podmienic bez ruszania elektroniki?Ewentualnie czy ktos to robil i podpowie jak to zrobic bezpiecznie?
Co do pytan wyzej to czy nie zalatwi sprawy podlaczenie zegarow pod auto z duza navi?
Mam taka u siebie i jest tam opcja dowolnego konfigurowania wyswietlacza lacznie ze zmiana jezyka,zmiana jednostek -mile/kilometry,litry/galony i cos tam jeszcze mozna bylo poustawiac ale nie pamietam.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 19, 2012 20:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ostatnimi czasy na moim wyswietlaczu tez pokazalo sie kilka "martwych" lini i zastanawiam sie czy nie mozna samego wyswietlacza podmienic bez ruszania elektroniki?Ewentualnie czy ktos to robil i podpowie jak to zrobic bezpiecznie?
Ja mam to za sobą. Przelutowanie pamięci ze starego do nowego załatwia sprawę.
sk1ba napisał/a:
Co do pytan wyzej to czy nie zalatwi sprawy podlaczenie zegarow pod auto z duza navi?
Mam taka u siebie i jest tam opcja dowolnego konfigurowania wyswietlacza lacznie ze zmiana jezyka,zmiana jednostek -mile/kilometry,litry/galony i cos tam jeszcze mozna bylo poustawiac ale nie pamietam.
I to wszystko. Nie zmiena opcji samochodu tylko opcje wyświetlania.
Zainteresowałem sie wymianą i mam pytanie czy ten licznik z kontrolką halogenów może być +przeprogramowanie eproma wystarczy do poprawnego działania komputera?czy koniecznie musi byc z kontrolką fotelika?
Jak to zrobić bezpiecznie, masz odpowiedź w innym wątku oraz artykule na stronie Klubowej w dziale - Zrób to sam pt. "Komputer pokładowy" Tam kolega Roadking dość dobrze opisuje proces rozebrania licznika i wymiany/epromu.
dukat11 napisał/a:
Ja mam to za sobą. Przelutowanie pamięci ze starego do nowego załatwia sprawę.
Pod warunkiem, że firmware zegarów się zgadza. Inaczej, może być konieczna rekonfiguracja, tak jak w przypadku wrzucenia czystego wsadu. Można też programować VIN i ODOMETER na stole i zapisać do CHIPa.
artmati napisał/a:
Zainteresowałem sie wymianą i mam pytanie czy ten licznik z kontrolką halogenów może być +przeprogramowanie eproma wystarczy do poprawnego działania komputera?czy koniecznie musi byc z kontrolką fotelika?
Pisałem Ci już o różnicy w innym wątku. Masz halogeny? To weź ten z halogenami w miejscu fotelika.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
uot;]Zainteresowałem sie wymianą i mam pytanie czy ten licznik z kontrolką halogenów może być +przeprogramowanie eproma wystarczy do poprawnego działania komputera?czy koniecznie musi byc z kontrolką fotelika?
Pisałem Ci już o różnicy w innym wątku. Masz halogeny? To weź ten z halogenami w miejscu fotelika.[/quote]
Tak tylko że wtedy musiałbym mieć ten licznik wraz z modułem swiateł.
W innym wątku już napisałem że byłem u kolego Roadking i wszystko zostało ładnie zaprogramowane i śmiga
Nie bardzo rozumiem
Jesli nie zalezy Ci na zachowaniu oryginalnego stanu licznika i vinu w lsm mozesz dopasowac ews i lcm do modulu zegarow. Nie trzeba ich zmieniac. Jesli jednak ma byc okej trzeba dlubac w zegarach
Nie natrafilem na temat gdzie pisales o rozwiazaniu problemu
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
A. To musiałeś edytować posta, bo nic nie przyszło, że jest jakaś aktywność w temacie
No widzisz! A która metoda była grana? Dopasował Ci LSM do zegarów, czy wyjmowaliście zegary i robiliście reflash eepromu?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum