Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Wymiana licznika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: apples
Pon Sty 23, 2012 18:43
[R75] Wymiana licznika
Autor Wiadomość
sk1ba 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 9
Skąd: szczecin



Wysłany: Nie Lut 19, 2012 20:09   

Ostatnimi czasy na moim wyswietlaczu tez pokazalo sie kilka "martwych" lini i zastanawiam sie czy nie mozna samego wyswietlacza podmienic bez ruszania elektroniki?Ewentualnie czy ktos to robil i podpowie jak to zrobic bezpiecznie?

Co do pytan wyzej to czy nie zalatwi sprawy podlaczenie zegarow pod auto z duza navi?
Mam taka u siebie i jest tam opcja dowolnego konfigurowania wyswietlacza lacznie ze zmiana jezyka,zmiana jednostek -mile/kilometry,litry/galony i cos tam jeszcze mozna bylo poustawiac ale nie pamietam.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 19, 2012 20:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 19, 2012 21:02   

sk1ba napisał/a:
Ostatnimi czasy na moim wyswietlaczu tez pokazalo sie kilka "martwych" lini i zastanawiam sie czy nie mozna samego wyswietlacza podmienic bez ruszania elektroniki?Ewentualnie czy ktos to robil i podpowie jak to zrobic bezpiecznie?


Ja mam to za sobą. Przelutowanie pamięci ze starego do nowego załatwia sprawę.

sk1ba napisał/a:
Co do pytan wyzej to czy nie zalatwi sprawy podlaczenie zegarow pod auto z duza navi?
Mam taka u siebie i jest tam opcja dowolnego konfigurowania wyswietlacza lacznie ze zmiana jezyka,zmiana jednostek -mile/kilometry,litry/galony i cos tam jeszcze mozna bylo poustawiac ale nie pamietam.


I to wszystko. Nie zmiena opcji samochodu tylko opcje wyświetlania.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
arczi220 
Klubowicz





Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 399
Skąd: Radlin



Wysłany: Pon Paź 08, 2012 18:23   

Zainteresowałem sie wymianą i mam pytanie czy ten licznik z kontrolką halogenów może być +przeprogramowanie eproma wystarczy do poprawnego działania komputera?czy koniecznie musi byc z kontrolką fotelika?
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Paź 11, 2012 22:18   

Jak to zrobić bezpiecznie, masz odpowiedź w innym wątku oraz artykule na stronie Klubowej w dziale - Zrób to sam pt. "Komputer pokładowy" ;) Tam kolega Roadking dość dobrze opisuje proces rozebrania licznika i wymiany/epromu.

dukat11 napisał/a:
Ja mam to za sobą. Przelutowanie pamięci ze starego do nowego załatwia sprawę.

Pod warunkiem, że firmware zegarów się zgadza. Inaczej, może być konieczna rekonfiguracja, tak jak w przypadku wrzucenia czystego wsadu. Można też programować VIN i ODOMETER na stole i zapisać do CHIPa.

artmati napisał/a:
Zainteresowałem sie wymianą i mam pytanie czy ten licznik z kontrolką halogenów może być +przeprogramowanie eproma wystarczy do poprawnego działania komputera?czy koniecznie musi byc z kontrolką fotelika?

Pisałem Ci już o różnicy w innym wątku. Masz halogeny? To weź ten z halogenami w miejscu fotelika.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
arczi220 
Klubowicz





Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 399
Skąd: Radlin



Wysłany: Pon Paź 15, 2012 09:13   

artmati napisał/a:
uot;]Zainteresowałem sie wymianą i mam pytanie czy ten licznik z kontrolką halogenów może być +przeprogramowanie eproma wystarczy do poprawnego działania komputera?czy koniecznie musi byc z kontrolką fotelika?

Pisałem Ci już o różnicy w innym wątku. Masz halogeny? To weź ten z halogenami w miejscu fotelika.[/quote]

Tak tylko że wtedy musiałbym mieć ten licznik wraz z modułem swiateł.
W innym wątku już napisałem że byłem u kolego Roadking i wszystko zostało ładnie zaprogramowane i śmiga :)
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Paź 15, 2012 09:27   

Nie bardzo rozumiem ;)
Jesli nie zalezy Ci na zachowaniu oryginalnego stanu licznika i vinu w lsm mozesz dopasowac ews i lcm do modulu zegarow. Nie trzeba ich zmieniac. Jesli jednak ma byc okej trzeba dlubac w zegarach ;)

Nie natrafilem na temat gdzie pisales o rozwiazaniu problemu ;)

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
arczi220 
Klubowicz





Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 399
Skąd: Radlin



Wysłany: Pon Paź 15, 2012 09:36   

MaRek
W tym wątku pisałem
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=56237
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Paź 15, 2012 09:53   

A. To musiałeś edytować posta, bo nic nie przyszło, że jest jakaś aktywność w temacie ;)
No widzisz! A która metoda była grana? Dopasował Ci LSM do zegarów, czy wyjmowaliście zegary i robiliście reflash eepromu?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
arczi220 
Klubowicz





Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 399
Skąd: Radlin



Wysłany: Pon Paź 15, 2012 13:50   

Wszystko poszło spod OBD2 tylko musze sobie zegary z diesla przłożyc bo obrotomierz szaleje :)
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Paź 15, 2012 14:18   

To znaczy musisz same cyferblaty przerzucić, a nie cały licznik?
Czyli LSM dostał nowy VIN i oddomteer
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
arczi220 
Klubowicz





Pomógł: 2 razy
Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 399
Skąd: Radlin



Wysłany: Wto Paź 16, 2012 09:32   

MaReK napisał/a:
To znaczy musisz same cyferblaty przerzucić, a nie cały licznik?
Czyli LSM dostał nowy VIN i oddomteer

Tak do przełożenia cyferblaty.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wymiana licznika 75
jarema Rover serii 75, MG ZT 62 Sro Gru 02, 2015 09:01
sknerko
Brak nowych postów [r75] wymiana licznika
dawidd Rover serii 75, MG ZT 1 Sro Sie 09, 2023 19:17
marcin.misek
Brak nowych postów [R75] Funkcje licznika
mmal2 Rover serii 75, MG ZT 15 Pon Wrz 02, 2024 14:44
marcin.misek
Brak nowych postów [R75] Po zmianie licznika
teskatlipoka Rover serii 75, MG ZT 20 Pon Sie 24, 2009 22:50
grota10
Brak nowych postów [R75] Schemat licznika
niqel Rover serii 75, MG ZT 1 Sro Lut 23, 2011 18:55
SeniorA



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink