Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 400] Swiece żarowe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 400] Swiece żarowe
Autor Wiadomość
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Sob Paź 06, 2012 15:35   

witam sprawdzilem wszystko okej czyli rezystencje i napienie 11v kont wtrysku oki akumulator naladowany i to samo
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Paź 06, 2012 15:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Sob Paź 06, 2012 16:34   

Może paliwo się cofa na zaworku zwrotnym.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
MARQS 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 62



Wysłany: Nie Paź 07, 2012 09:52   

Witam, niedawno wymieniałem świece. Miałem problem z tą za pompą, jest jednak na to inny sposób niż podany przez kolegę. Zrobię fotki i wstawię na forum. Jeżeli idzie o słabe odpalanie to tak jak pisał kolega sprawdź zawór zwrotny. Osobiście miałem problem z odpalaniem, niestety zacząłem od końca czyli od świec, lecz jak się okazało przyczyną był właśnie zawór. Zakupiłem gruszkę z wbudowanym zaworkiem i nagle CUD. Silniczek pali jak benzyniaczek.
Pozdrawiam MARQS. :wink:

[ Dodano: Nie Paź 07, 2012 10:52 ]
Zapomniałem dodać że aby sprawdzić czy to zawór wystarczy pomiędzy gruszką i filtrem paliwa wstawić przeźroczysty wąż paliwa. Po dłuższym postoju gdy pojawi się w nim powietrze oznaczać to będzie że paliwko się cofa. Pozdrawiam MARQS.
_________________
MARQS
 
 
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Nie Paź 07, 2012 12:45   

czyli wyjąc gruszke i zobaczyc po nocy czy jest poprawa tak??
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Paź 07, 2012 13:13   

Bialy1990 napisał/a:
czyli wyjąc gruszke i zobaczyc po nocy czy jest poprawa tak??

MARQS napisał/a:
aby sprawdzić czy to zawór wystarczy pomiędzy gruszką i filtrem paliwa wstawić przeźroczysty wąż paliwa. Po dłuższym postoju gdy pojawi się w nim powietrze oznaczać to będzie że paliwko się cofa

czytaj ze zrozumieniem :wink:
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Paź 07, 2012 19:50   

albo zaraz przed odpaleniem podpompuj grucha i zobacz czy twardnieje
 
 
 
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Pon Paź 08, 2012 16:16   

grószka jest caly czas wklesla a jesli odkrece korek od baku i prubuje filtrem odpowietrzyc uklad to gruszka na chwile robi sie twarda
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Pon Paź 08, 2012 17:08   

Wymień filtr paliwa.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 08, 2012 17:31   

Bialy1990 napisał/a:
grószka jest caly czas wklesla
To zapewne masz gdzieś przytkane przewody paliwowe. Spróbuj je przedmuchać.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 08, 2012 18:39   

a opaski wszystkie na maxa zakrecone, moze sie zapowietrza po prostu
 
 
 
Bialy1990 



Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 184
Skąd: Świercze



Wysłany: Pon Paź 08, 2012 19:48   

wszystke opaski sprawdzone filtr zmienie jutro moze bendzie poprawa i zastanawiam sie nad zmiana gruszki
 
 
monia 




Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 114
Skąd: Ząbki



Wysłany: Wto Paź 09, 2012 15:18   

1. Jeśli już zmieniłeś filtr i jest poprawa - życzę szerokiej drogi.
2. Jeśli nie ma poprawy to najlepiej wymień gruchę
3. Jeśli nie będzie poprawy - odkręć korek wlewu paliwa, zostaw go wsuniętego bez zakręcania
4. Jeśli nie będzie poprawy to muszą być przewody gdzieś przytkane
5. Jeśli nie - zepchnij R z dowolnej skarpy ;)

Moja bestyja też miała wiecznie wklęsłą gruchę i świrowała. Odpalała za 15 razem. Tak więc wymieniłam filtr. 70 km spokoju. Przy 130km/h auto szarpie i przygasa. Awaryjki, maska w górę - grucha wklęsła. Trzeba było odczekać chwilę i grucha puściła. Na szybko do sklepu po przezroczyste wężyki i zaworek zwrotny. Wymienione. W wężykach powietrze ale bastyja pali na dotyk. Z radości przegoniłam wskazówkę prędkościomierza tam gdzie jej dawno nie było. Skala się kończy - jedzie elegancko. 70 km spokoju. Pożyczyłam bratu bestyję. Zatankował. Zakręcił korek wlewu paliwa do oporu. Odpalił, pojechał. Odpalam ja. Kręcę. Raz, trzeci (zonk) piętnasty. Nic. O co kaman? Brat zakręcił korek. Odkręciłam, zostawiłam wsunięty, auto pali na dotyk. ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [R45] Świece żarowe?
konradp Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sob Lis 22, 2008 16:32
Jary
Brak nowych postów [R45] Świece żarowe
magneto Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Wrz 17, 2008 11:23
magneto
Brak nowych postów [R420] Świece żarowe
Pytanie dotyczące problemu wyjęcia pierwszej świecy
Arti_ Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Nie Wrz 09, 2007 21:18
Brt
Brak nowych postów [R420] Świece żarowe
danielsonicl Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Nie Lut 24, 2008 19:35
giewu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink